De meeste kinderontvoeringen worden trouwens door vrouwen gepleegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijkbaar vinden mensen het lastig accepteren dat een kind ook aan vader kan worden toegewezen
Vraag maar aan cokesnuifer Patrick van der Eem.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Je hebt een crimineel nodig om een crimineel te vangen
En er was verder gewoon een omgangsregeling..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Blijkbaar vinden mensen het lastig accepteren dat een kind ook aan vader kan worden toegewezen
Corruptie is juist goed, RTL heeft toch meer centen dan die mailorderhoer?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Doler12 het volgende:
De Nederlandse voogdij geld ook voor Bulgarije omdat ze het Haags Kinderontvoeringsverdrag hebben getekend. Eigenlijk moet de Bulgaarse politie gewoon meewerken volgens het verdrag. Maar ja corruptie.
Of die kerel van vorige week, die was ook niet helemaal zuiver volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag maar aan cokesnuifer Patrick van der Eem.
Inbreker niet te vergetenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag maar aan cokesnuifer Patrick van der Eem.
Dat ging de vorige keer ook zo goedquote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten zoiets gewoon via de locale autoriteiten spelen. Als het omgekeerde in NEderland zou gebeuren dan was het land te klein! Maar perspectief is een lastig begrip.
In Bulgarije? Je maakt een grap.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten zoiets gewoon via de locale autoriteiten spelen. Als het omgekeerde in NEderland zou gebeuren dan was het land te klein! Maar perspectief is een lastig begrip.
Daar zijn ze al mee bezig. Alleen als dat niet lukt dan regelen ze een noodpaspoort via de ambassade en wordt hij opgehaald.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef LXIV het volgende:
Nee, nu. Het lijken gewoon wel een stel criminele ontvoerders, zo diep weggedoken in hun autootje. Ik vind het allemaal alles behalve cosher.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat ging de vorige keer ook zo goed
Volgens mij hebben ze elke keer nog contact met de lokale autoriteiten, volgens mij was het elke keer gezeik.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, nu. Het lijken gewoon wel een stel criminele ontvoerders, zo diep weggedoken in hun autootje. Ik vind het allemaal alles behalve cosher.
Tuurlijk, het wordt overdreven spannend gemaakt voor de kijkcijfers. Maar waarom kijk je nog?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, nu. Het lijken gewoon wel een stel criminele ontvoerders, zo diep weggedoken in hun autootje. Ik vind het allemaal alles behalve cosher.
Die zoeken het eerst uit. Op zich is dat wel goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze elke keer nog contact met de lokale autoriteiten, volgens mij was het elke keer gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |