't Is gewoon een kutwijf.quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef Knip het volgende:
Ik vind dit de mooiste van Anouk. Sowieso topmuzikante, alleen onsympathiek imago.
Inderdaad!!quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij ook welEn dan dus ook met Diaan als het goed is
Ik date niet via FOK!, sorry.quote:
Wat doe je dan in dit topicquote:Op zondag 30 december 2012 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik date niet via FOK!, sorry.
Ik heb zelfs meegezongen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:13 schreef peaceman het volgende:
ik word milderheb zelfs vanmiddag de radio niet uitgedaan bij die 9 miljoen fietsen...
Ik wil aandacht.quote:
James Blunt mutenquote:Op zondag 30 december 2012 20:14 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook milder, tot nu toe alleen James Blunt op mute gezet, de rest van de meuk gewoon doorstaan
Ik heb helemaal niets op mute gezet. Dat hoort erbij vind ikquote:Op zondag 30 december 2012 20:14 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook milder, tot nu toe alleen James Blunt op mute gezet, de rest van de meuk gewoon doorstaan
Dit dus.quote:Op zondag 30 december 2012 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets op mute gezet. Dat hoort erbij vind ik
Hopelijk ook de geknipte versie.quote:
Ik ben volgens mij serieus allergisch voor die stem, kan het echt niet uitstaan gewoonquote:
Ik heb hem ook uitgezet. Enige keer overigensquote:Op zondag 30 december 2012 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij serieus allergisch voor die stem, kan het echt niet uitstaan gewoon
quote:Op zondag 30 december 2012 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs bij de beatles niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |