Behalve Co, maar ja, die mag dan ook blij zijn als hij het bord überhaupt raakt, dus da's niet echt een darterquote:Op zondag 30 december 2012 22:56 schreef Toverheks het volgende:
en ik ben er achter gekomen dat al die darters een bierbuik hebben, zelf van Gerwen en die is pas 23
ze hebben zelf tietjesquote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef Copycat het volgende:
Het is ook niet voor niets een kroegspelletje voor vroegoude mannen.
hij zit er ook bij als van *het moet maar* en ik wordt ervoor betaald, want dat commentaar geven ze toch niet vrijwillig lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2012 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Behalve Co, maar ja, die mag dan ook blij zijn als hij het bord überhaupt raakt, dus da's niet echt een darter
Valt me mee dat ie nog niet aan de tripples zitquote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa trekt maar weer eens een dubbel open.
Opa gooide ook wel eens een 19-darter hoorquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
Moet je nagaan en Oop was gewoon nog slechter als Barney
Een echte mooi-weer-supporter of het nu Ajax of van Barneveld is. Aan dat soort lui heb je geen klote, echt nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt niks meer met opa vanavond, hij zit nu zelfs al een spelletje op Facebook te spelen.
Hij is eigenlijk voor PSV.quote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte mooi-weer-supporter of het nu Ajax of van Barneveld is. Aan dat soort lui heb je geen klote, echt niet
Postbode he? PB liet altijd haar hond op hem los.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Nah, straks gaat de vermoeidheid een rol spelen en van Barneveld is conditioneel gewoon veel sterker dan Taylor, echt
En Pim Fortuyn. Maar ja, die is er ook al niet meer.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Postbode he? PB liet altijd haar hond op hem los.
Nee joh, hij zit al op level 70 van Candy.quote:Op zondag 30 december 2012 23:11 schreef Coos het volgende:
Straks komt hij er ineens achter dattie een kloteleven heeft.
Jij dacht toch niet dat Oop dan nu zat te kijken he!!quote:
Nee joh, Gert is een verdwaalde 010.quote:
In een laf kadetje gedouwd.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het wel, hij haalt het bij dezelfde shoarma-tent als PB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |