quote:Op zondag 30 december 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Mindere Kerst gehad, helaas. Donderdag is de crematie, laten we het daar maar op houden.
Maar gelukkig is het hier still going strong! Hoe doen al die chauvinistic pigs het met darts?
Hoi, gecondoleerd.quote:Op zondag 30 december 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Mindere Kerst gehad, helaas. Donderdag is de crematie, laten we het daar maar op houden.
.
Souvinistisch.quote:Op zondag 30 december 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig is het hier still going strong! Hoe doen al die chauvinistic pigs het met darts?
Met kaas svp, geen vlees.quote:
Ik snap helemaal niks van darts en ga daar nu ook niet meer mee beginnen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa ziet het nu al niet meer zitten. Het wordt geen wedstrijd. 6-0 verwacht-ie.
Natuurlijk, het is een egocentrische hufter, maar hij is niet helemaal dom. Maar toegeven zal ie het nooit.quote:Op zondag 30 december 2012 22:45 schreef Coos het volgende:
Heeft Oop geen wijsheden vanavond, of is de spanning hem teveel?
Oma toont met het naar bed gaan dat dat hele dart haar geen fuck kan schelen.![]()
Zou dat opvallen bij die ouwe?
Ik heb iets heel vaags gevonden met een jonge, volledig op acid trippende, George Clinton in de hoofdrol. Heel zeldzaam clipje waarin zijn zangclubje The Parliaments met Funkadelic fuseert.quote:
Hallo, lever jij hier commentaar op de grote Stompé, bijnaam de luciferquote:Op zondag 30 december 2012 22:51 schreef Toverheks het volgende:
vind wel dat commentaar tussen die legs door ( zo heet dat toch) slap gelul hoor, en die 2 commentatoren tijdens de wedstrijdgeef mij maar Peppi&Kokki van het wielrennen
Hij zit in z'n neus te boren.quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Coos het volgende:
Nou Scrut Typ eens een beetje door met die streamverslagen. Je gaat me toch niet vertellen dat Oop dit doodstil zit te kijken.
Of anders moet PB het maar doen. Die moet ook wat over hebben voor de promotie van haar idool.
Ik mis CAMMMMMMMM ANNNNNN, maar dat komt wellicht nogquote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel jammer dat oma naar bed is, hij zegt nu maar weinig.
Dan wordt het toch hoogtijd dat we zijn kop in de zwavel douwen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, lever jij hier commentaar op de grote Stompé, bijnaam de lucifer
Tien keer niks. Meer is het niet.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis CAMMMMMMMM ANNNNNN, maar dat komt wellicht nog
die Coquote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, lever jij hier commentaar op de grote Stompé, bijnaam de lucifer
Maar als het dan toch ten goede keert heeft hij het ook altijd al gezegd.quote:Op zondag 30 december 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Hij verzucht nu al "mmm, tis niks" Valt me op trouwens bij de minste of geringste tegenslag, of het nu bij darten of bij voetbal is, dan is die ouwe meteen in mineur en is het allemaal klote. Het is wel een jammerende jankzak bij uitstek hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |