Als je maar om 22.00 terug bent, want dan begint Barney en gaat oop, links of rechtsom weer jankenquote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik zit net m'n schoenen aan te trekken om zo naar buiten te gaan.
Hij heeft geen 24 Kitchen zeker? Dan zou hij bij ieder gesneden uitje al zitten te janken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je maar om 22.00 terug bent, want dan begint Barney en gaat oop, links of rechtsom weer janken
ja prec had hem ook geen 29 gegeven hoorquote:Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef Jian het volgende:
Holy F. die James Wade is 29, huh, als je zeg 43 geloof ik het zo, kroegtijger hè
Je gaat een cam aanzetten?quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef beequeen het volgende:
Luisteren jullie serieus naar die ouwe? Een herhaling van gisteren.
Het gaat om de dubbels en de laatste dart. Wade is gebroken, oh nee, van Gerwen is nu gebroken.
Dat gaat niks meer worden met van Gerwen, Wade gaat er met de winst vandoor.
Cammmmm aaannnnnn.
Zie ik zo bleek? Oh wacht.....dat kun je niet zien.quote:
Same here.quote:Op zondag 30 december 2012 20:38 schreef jacqhassel het volgende:
Nee. Bq ik luister en kijk liever zelf naar de tv
quote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie ik zo bleek? Oh wacht.....dat kun je niet zien.
Ben je nou nog een volle dag aan het klooien geweest?quote:
Wist niet wat ik met die rar-files moest maar Jiian bracht redding.quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou nog een volle dag aan het klooien geweest?
Of is dit weer wat anders?
p.s. straks Andere Tijden, over jouw (en opa's) glorie decennium.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook de oliebollen en appelbeignets komen van Leo
Ja, ik ga even kijken, alhoewel ik toen meer in het niet zichtbare deel actief was.quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
p.s. straks Andere Tijden, over jouw (en opa's) glorie decennium.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |