Dit en daarna komt het alleen maar heftiger terug.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef rosepetals het volgende:
Je armen scheren?Nee stoppels zijn lekker sexy.
Maar waxen kan wel ja
Je kan zelf wax maken, dat is niet duur. Wel erg pijnlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef mrazura het volgende:
Waxen lijkt me beetje duur op jaarbasis.
Fabeltje. Je scheert het bovendien toch niet maar een keer? Je houdt het bij. Of heb jij liever apenarmen dan dat je even om de twee dagen je scheerapparaat erbij pakt?quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef 1410 het volgende:
[..]
Dit en daarna komt het alleen maar heftiger terug.
Haha nee moest er aan denken toen ik dat andere topic maakte.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef flipsen het volgende:
Je bent wel erg gefocust op lichaamsbeharing he?
Haha rughaar! Heb dat nooit gezien bij een vrouw maar gadverdamme.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb zo'n Turkse dame in de klas gehad en als je daar tijdens gymles van de achterkant opkeek verbaasde je dat het niet gromde.
Net Bokito, wat een haar op de rug.
Dus jij vindt dit oke?quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef UpsideDown het volgende:
Boeiend, als ze beneden maar kaal zijn.
Trouwens, blondines hebben die haartjes ook alleen zie je dat minder.
Geile shizzle!quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit oke?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Ik ben blond en mijn armhaartjes zijn amper zichtbaar, dus daar heb ik sowieso geen ervaring mee, maar als je begint met benen scheren dan zijn je haartjes de eerste keer nog zacht en dat veranderd ook na een tijdje, want dan worden je haartjes ruwer.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Fabeltje. Je scheert het bovendien toch niet maar een keer? Je houdt het bij. Of heb jij liever apenarmen dan dat je even om de twee dagen je scheerapparaat erbij pakt?
Krijgen ze dat cum wat uit hun vacht na het spuiten?quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef spierbal het volgende:
Dit zijn toch echt mijn kippetjes
[ afbeelding ]
die vergeef je hetquote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Emma Watson zegt dat het mag, dus dan mag het.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |