Ahum, zijn naam was Hans Janmaat, niet Jan Maat.quote:Op donderdag 29 augustus 2002 04:40 schreef excalibee het volgende:
Ik hoorde pas dat Jan-Maat leraar
Dat is een post van 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ahum, zijn naam was Hans Janmaat, niet Jan Maat.
Moet je hem niet uit de context halen..anders is hij niet leukquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:22 schreef mariekie het volgende:
Een keer tijdens het neuken vroeg ik:" ehh hoe spel je jouw naam eigenlijk? e l s hoezo?
Weet ik, maar zijn naam is ondertussen niet veranderd voor zover ik weetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een post van 2 jaar geleden
dan nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:07 schreef taart het volgende:
Ik kan die gast niet volgen...
Onze Cor kwam hij tegen op de kermis in Boekel ipv Geldrop.. Toch wil hij ook weleens een vrouw met Mascara (anders uitspreken)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:05 schreef pietpaaltjens het volgende:
"Toen ben het jaar daarop, op de kermis in Geldrop, ben ik Corry tegen gekomen. Onze Cor. Met wie ik nu al vijf-en-twintig-jaar getrouwd ben. Ook mooi."
niks van Theo Maassen? das knapquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:31 schreef MrMoon het volgende:
weet iemand waar ik die mijnvoerder united vandaan kan halen? Ik kan nergens in winkels iets van Theo Maassen vinden geen cd's geen dvd's niks
die gene "overbodige informatie" is echt briljant.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:53 schreef Maanvis het volgende:
Online kun je ook 3 fragmentjes van 'm zien
http://variatee.vara.nl/p(...)Maassen&streamsort=d
Mengvoeders United is de naam.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:31 schreef MrMoon het volgende:
weet iemand waar ik die mijnvoerder united vandaan kan halen? Ik kan nergens in winkels iets van Theo Maassen vinden geen cd's geen dvd's niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |