Waar heb jij gelezen dat hij dat niet zou willen? Dat je niet altijd bloedserieus erin staat wil niet zeggen dat je dat niet wil toch?quote:Op zondag 30 december 2012 18:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het gros van de daters in dit topic liever gisteren dan vandaag een relatie zouden hebben en ook deze insteek hebben op datingsites.
Silenus is wellicht één van de uitzonderingen.
Amen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat hij dat niet zou willen? Dat je niet altijd bloedserieus erin staat wil niet zeggen dat je dat niet wil toch?
Ik ben al best een tijdje vrijgezel, die echte dráng is nu wel weg. En ik vind het heerlijk en een betere uitgangspositie eigenlijk. En nee, mij hoor je niet zeggen dat ik een heppie de peppie single ben maar ik heb best lol in het daten gehad tot nu toe. Ik geloof er ook niet zo in dat je zo via internet heel snel iemand ontmoet maar gebeurt het wel, dikke prima!
Die laatsten hebben het ook moeilijk en ook dat zie je in dit topic.quote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef Perzephone het volgende:
Hm, toch is er wel een verschil tussen iemand met serieuze intenties en iemand die per se liever gisteren dan morgen een relatie wil. De laatste soort gaat het gewoonweg moeilijk krijgen vrees ik.
Wat mij betreft hoort daten leuk en ongeforceerd te zijn, een beetje zoals Sil doet. Geeft wellicht ook meer opening om wat serieus te ontwikkelen
Hoe meer dates ik heb, hoe laconieker ik word. Het is dan meer een spelletje en ik neem ze minder serieus. Meestal stop ik er dan weer een tijdje mee.quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die laatsten hebben het ook moeilijk en ook dat zie je in dit topic.
Laten we de discussie breder trekken dan Silenus met de volgende vraag:
Kijk je kritischer naar je dates naarmate je meer dates hebt gehad? Onder het mom van, wellicht is de volgende nog leuker?
Ik blijf ervan overtuigd dat als je een léuk iemand te pakken hebt (iets dat me een aantal keer is overkomen) je juist minder kritisch bent op randzaken. Of het dan vervolgens wat wordt is een tweede, maar er zijn zeker leuke mannen op datingsites te vinden.quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die laatsten hebben het ook moeilijk en ook dat zie je in dit topic.
Laten we de discussie breder trekken dan Silenus met de volgende vraag:
Kijk je kritischer naar je dates naarmate je meer dates hebt gehad? Onder het mom van, wellicht is de volgende nog leuker?
Niet uit zijn verband trekken hé...Waarom zou dat er niet meer in zitten omdat een paar mensen hier best tevreden met hun bestaan zonder relatie zijn en als het op hun pad komt het harstikke fijn zouden vinden?quote:Op zondag 30 december 2012 18:39 schreef Andromache het volgende:
de laatste paar posts geven me de indruk dat een vaste liefdevolle relatie met kinderen er helemaal niet meer in zit en dat je het (internet)daten allemaal maar een beetje voor de leuk moet doen. kom op mensen, dat kan toch niet waar zijn? waar is de liefde gebleven in deze wereld?
omdat deze mensen mijn actuele referentiekader zijn voor de ervaringen met internetdatenquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet uit zijn verband trekken hé...Waarom zou dat er niet meer in zitten omdat een paar mensen hier best tevreden met hun bestaan zonder relatie zijn en als het op hun pad komt het harstikke fijn zouden vinden?
Er zijn er ook zat die er anders naar kijken, in dit topic. Dat biedt hoopquote:Op zondag 30 december 2012 18:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
omdat deze mensen mijn actuele referentiekader zijn voor de ervaringen met internetdaten
Dit ook! Als ik als enige referentie mijn vorige relatie zou hebben nu zou ik er denk ik ook veel zwaarder naar kijken. Heb juist het idee dat ik er wat realistischer naar ben gaan kijken door het daten.quote:Op zondag 30 december 2012 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik merk wel dat ik na een keer op mn bek gegaan te zijn echt heel sterk dacht "oh, dat viel eigenlijk best mee" en daardoor minder zwaar ging denken over verder daten met anderen.
Typisch gevalletje van de mens lijdt het meest van het lijden dat zij vreest
Ik begon er aan na 1 hele lange relatie. Naast wat rondsnollen in da club daarvoor ook nooit echt gedate. Ik ging 1 keer uit met iemand en woonde er vervolgens 7 jaar mee samen. Een blauwtje lopen leek me het ergste wat er was. Bleek mee te vallenquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit ook! Als ik als enige referentie mijn vorige relatie zou hebben nu zou ik er denk ik ook veel zwaarder naar kijken. Heb juist het idee dat ik er wat realistischer naar ben gaan kijken door het daten.
Hier precies zo, het valt allemaal best meequote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik begon er aan na 1 hele lange relatie. Naast wat rondsnollen in da club daarvoor ook nooit echt gedate. Ik ging 1 keer uit met iemand en woonde er vervolgens 7 jaar mee samen. Een blauwtje lopen leek me het ergste wat er was. Bleek mee te vallen
Dat dus. Ik bedoelde ook niet dat het alleen voor de leuk moet zijn, maar een instelling als: ik moet zsm een relatie vinden - lijkt weinig succes te hebben hier. Dus als je je dan instelt op een leuke avond met misschien wel meer, kan er weinig mis gaanquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit ook! Als ik als enige referentie mijn vorige relatie zou hebben nu zou ik er denk ik ook veel zwaarder naar kijken. Heb juist het idee dat ik er wat realistischer naar ben gaan kijken door het daten.
Daarom, het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Soms stinkt het een uur in de wind en regent het een periode behoorlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef peleetje het volgende:
Sja... ook al word je keer op keer bedrogen of vind je nergens de liefde van je leven, je moet er wel proberen in blijven te geloven. Eens komt het. Liefde is nu eenmaal niet voor de kleinzerigen.
Zonder kinderen kun je best samen oud willen worden lijkt me?quote:Op zondag 30 december 2012 18:39 schreef Andromache het volgende:
de laatste paar posts geven me de indruk dat een vaste liefdevolle relatie met kinderen er helemaal niet meer in zit en dat je het (internet)daten allemaal maar een beetje voor de leuk moet doen. kom op mensen, dat kan toch niet waar zijn? waar is de liefde gebleven in deze wereld?
Had je dit dan nog niet gemerkt tijdens het contact wat jullie voor de date hadden? Of stelde ze toen wel vragen?quote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vorige week een date gehad met een meisje, werkelijk waar, ik heb nog nooit zo'n egocentrisch persoon ontmoet. Uren en uren zitten praten over haar hobby's, er leek geen eind aan te komen, ze kwekte maar door. Uiteindelijk weet ze niet hoe oud ik ben, wat ik voor studie ik volg, wat voor werk ik doe.. Geen enkele vraag werd gesteld, ze weet dus niets? Toch stelde ze de volgende ochtend direct een tweede date voor.. nou gezellig hé? Die hoef ik nooit meer te spreken..
Je zou misschien denken: ze is zenuwachtig, maar ook via de Whatsapp is er nog nooit een teken van belangstelling getoond.
Wel leuke ervaring ;-) snel op naar de volgende!
Nou, het was een nogal overhaaste date.. letterlijk een "blind" date dus.. Nee nog nooit een vraag gesteld. Ik zei nog voor de grap dat ze eigenlijk niets van me wist, ook niet hoe oud ik was.. maar zelfs toen geen reactie met: oh en hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Ziwa het volgende:
[..]
Had je dit dan nog niet gemerkt tijdens het contact wat jullie voor de date hadden? Of stelde ze toen wel vragen?
Hier trouwens afgelopen jaar 1 date.Maar daar vervolgens wel gelijk ruim een half jaar mee aan het daten geweest. Wat nu sinds kort afgelopen is, zit er nu over te denken weer eens op Paiq te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |