Nies.quote:
hoho, ik zeur niet als je rookt of bier drinkt. Ik vind t gewoon niet charmant maar zal je er niet op aansprekenquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En ik drink bier. Uit een glas, een blik of uit een flesje, das me om het even. Bier is ok.![]()
En dan rook ik ook nog!![]()
En jij bent?
Mijn grootste afknapper is een man die het nodig vindt te zeuren over mijn roken en drinken
Ik snap het niet zo.... Mannen met een blik bier, peukie erbij, woeste blik, schijnt niets mis mee te zijn. Ga ik er als vrouw naast staan, met hetzelfde bier en hetzelfde peukie, dan ben ik ineens niet zo charmant.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
hoho, ik zeur niet als je rookt of bier drinkt. Ik vind t gewoon niet charmant maar zal je er niet op aanspreken
En als jij een rok draagt en een cocktail met een rietje drinkt en een man kom naast je staan met een rokje en een cocktail, is dat dan charmant?quote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo.... Mannen met een blik bier, peukie erbij, woeste blik, schijnt niets mis mee te zijn. Ga ik er als vrouw naast staan, met hetzelfde bier en hetzelfde peukie, dan ben ik ineens niet zo charmant.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als jij een rok draagt en een cocktail met een rietje drinkt en een man kom naast je staan met een rokje en een cocktail, is dat dan charmant?
afknapperquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En ik drink bier. Uit een glas, een blik of uit een flesje, das me om het even. Bier is ok.![]()
En jij bent?
Mijn grootste afknapper is een man die het nodig vindt te zeuren over mijn roken en drinken
Die heb ik niet, maar dat zal misschien door het bier komenquote:
Samen een sixpack bier en een pakkie peuken roken?quote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En jij bent?
quote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Samen een sixpack bier en een pakkie peuken roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |