Hoeft ook niet johquote:
Ik deed altijd de olie eruit laten lopen, water erin tot net onder het streepje, vaatwasblokje erin, en aanzetten maarquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onze frietpan kan gelukkig in de vaatwasser
Joah ik kom er echt wel uit hoor. Staat gewoon op het pakjequote:
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.quote:Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een losse pan pleur je toch gewoon in de vaatwasser!
ah, de grote, een pan kan niet in de vaatwasser hoax.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.
huh????quote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah, de grote, een pan kan niet in de vaatwasser hoax.
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.
oei, komen ze lekker mee weg, enkel een nieuwe frituurpanquote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.
dat tefal-pannen niet in de vaatwasser kunnen omdat ze dan kapot zouden gaan.quote:
dat zijn excessen. Wel goed matigquote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.
hij stopte niet met verwarmen of zo...quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei, komen ze lekker mee weg, enkel een nieuwe frituurpan![]()
![]()
oh, daar had ik het niet over hoor. Die gaan altijd in de vaatwasser.quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat tefal-pannen niet in de vaatwasser kunnen omdat ze dan kapot zouden gaan.
stond een meter van de pan af.quote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn excessen. Wel goed matig
jeetjequote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stond een meter van de pan af.kon me nog net omdraaien.
![]()
ik dacht al!quote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, daar had ik het niet over hoor. Die gaan altijd in de vaatwasser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |