Mja, ik vind zelf eigenlijk die van Jeff Buckley ook mooier dan het origineelquote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef glittertje39 het volgende:
Verkrachting van zo een mooi nummer van Leonard.....
quote:
Nog steeds geen excuus helaasquote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
19 en ik luister dit jaar pas voor het eerst
Ik kan er ook niet mee omgaan.quote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef glittertje39 het volgende:
Verkrachting van zo een mooi nummer van Leonard.....
Met eiquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]en nog veel meer ook.. hele goede band
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik vind zelf eigenlijk die van Jeff Buckley ook mooier dan het origineel
quote:Op zondag 30 december 2012 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:
Ja, want Beatles en Queenquote:Op zondag 30 december 2012 14:12 schreef Jane het volgende:
[..]
En jij durft hier je mening over muziek (en met name The Beatles) te posten?![]()
Frank Sinatra is wat mij betreft ook behoorlijk overrated.quote:Op zondag 30 december 2012 14:10 schreef Jareth het volgende:
[..]
My Way ken je niet? Die van Elvis, Brood en Sid Vicious ken je wel?
quote:
De stemmers ook trouwens.quote:Op zondag 30 december 2012 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zegt de persoon die My Way niet kentquote:
Jammerquote:
Nee, omgevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop