I want to break freequote:
Haten op queenquote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Molurus het volgende:
Queen en nieuws... tijd om koffie te zetten en een drol te draaien.
quote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Diaan73 het volgende:vanuit de keuken!! Oliebollen aan het bakken..
Gaat inderdaad heel makkelijk. Snel nu even tot 2009 gedaan. Er verandert bar weinig, zelfs in de jaren 2005 - nu (uitgezonderd van het feit dat er hoe ouder steeds jaren "af" gaan, maar dat lijkt me duidelijk.quote:
Komt door de drummerquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Diaan73 het volgende:vanuit de keuken!! Oliebollen aan het bakken..
Ach, het inspireerde een nieuwe topperquote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de minste bekendste Queens dit
Lekker! Met krenten aubquote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef Diaan73 het volgende:vanuit de keuken!! Oliebollen aan het bakken..
welke?quote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, het inspireerde een nieuwe topper
quote:
Kom maar op met die kaartenquote:
Joh je meent hetquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
Hier heeft lady gaga zich naar vernoemd voor de mensen die dat nog niet wisten
eerst 4 pakken zonder!!quote:
Ik bedoelde Lady Gaga. Begreep je dat niet?quote:
Ik dacht dat ze zich had vernoemd naar Lady Madonna van The Beatles.quote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef MaJo het volgende:
Hier heeft lady gaga zich naar vernoemd voor de mensen die dat nog niet wisten
Het minste nummer van het bekende Queen-repertoirequote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Minst bekend? Was een grote hit hoor
Hij kan ook een partijtje dartenquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Haten op Roger TaylorBazendrummer
Dacht een nummer, geen paspopquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bedoelde Lady Gaga. Begreep je dat niet?
Haha, valt wel mee hoor. Bohemian rhapsody is natuurlijk legendarisch... maar veel werk van queen heb ik gewoon niet zoveel mee.quote:
Niet iedereen weet datquote:
Nee vertel!quote:Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wisten jullie dat Lady Gaga haar naam van dit nummer heeft afgeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop