*gniffeltquote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Mirgeam het volgende:
Ik heb m'n kaartje al, geen idee welke dag het wordt
quote:Op zondag 30 december 2012 13:26 schreef Mirgeam het volgende:
Ik heb m'n kaartje al, geen idee welke dag het wordt
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:02 schreef Anne het volgende:
PTA / [WIN] Kaarten voor de MOTORbeurs in Utrecht!!
Da's toch niet vreemdquote:Op maandag 31 december 2012 10:05 schreef Salatrel het volgende:
http://expomatch.motorbeursutrecht.nl/exhibitor/41728
stelletje obese leren vest dragende harley rijders die in het kringetje zitten te bordurenquote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's toch niet vreemdOf wat voor een rare gedachten heb jij daar bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan zeer waarschijnlijk de 22e, want dan ben ik lekker vrijquote:
Ik ben niet vies van billenkoek hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:31 schreef Salatrel het volgende:
het is dat je mod bent anders had hier een onvriendelijke post gestaan
werkt ook goed tegen rokenquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
Dat gaat met een machine, trut.
Geborduurde patch voor op je mond, zodat er niet nog meer onzin uitgekraamd kan worden:
[ afbeelding ]
Als ie net gezet is, moet je hem inderdaad goed invetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Doen we dan zo een grote patch op de rug en op je rug een vette tattoo?
Net zoals bij Sons of Anarchyquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ie net gezet is, moet je hem inderdaad goed invetten.
met kettingvetquote:Op maandag 11 februari 2013 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ie net gezet is, moet je hem inderdaad goed invetten.
Je kán er nog snel eentje bestellen; klikquote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Salatrel het volgende:
je kunt mij herkennen aan deka die naast me loopt
Druuuuuuukkkkk..quote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef lipjes het volgende:
Ik ga gewoon forever alone op zondag denk ik zo
Ik vond het vorig jaar op de zaterdag best wel meevallen. Het was wel druk, maar niet irritant druk. Je kon overal makkelijk bij en kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
Da's waar, en ruilen met de zaterdag is 'm ook niet, want dan is het net zo druk denk ik
Ik ben dan ook onwijs herkenbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:17 schreef Salatrel het volgende:
je kunt mij herkennen aan deka die naast me loopt
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben dan ook onwijs herkenbaar.
Ga aan de achterkant onder het tunneltje liggen, dan heb je kans op gezelschap van een zwerver en je ligt beschut.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Salatrel het volgende:
ik lig al met mijn slaapzak en tablet voor de deur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |