Dit nummer is inderdaad bagger kwaliteit.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
Die gitaren klinken brakkig plat geprocessed
Amen to thatquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
Muse!!!![]()
Een van de weinige relatief nieuwe bands met een unieke prettige stijl.
ja!quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap daar echt niks van.
Maar misschien komt dat omdat ik uit de tijd kom dat 'we' alleen de top 100 aller tijde hadden en daar stond altijd 'Child in Time' bovenaan. Voor mij is de top 2000 een beetje de voortzetting van de top 100 aller tijde en heeft Queen dus ook niet altijd bovenaan gestaan. (if that makes sense)
Wederom een keer totaal niet met je eensquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef FritsFlits het volgende:
Die gitaren klinken brakkig plat geprocessed
Mwah, dan trek je de paralellen wel heel ver door. Dan lijkt elke band op elke andere band.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.
Hij spreekt de s echt walgelijk uit.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet eens letten op het gesnuif van Matthew. Ik vind Muse zo niks, alleen Unintended is prachtig gedaan
Als je daar bij was...quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Yep, wat een waanzinnig concert was dat!
dat is dan weer jammerquote:Op zondag 30 december 2012 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.
quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat er op het moment veel uniekere bands zijn dan Muse in ieder geval. Maar hun combinatie is inderdaad vrij uniek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mwah, dan trek je de paralellen wel heel ver door. Dan lijkt elke band op elke andere band.
En terecht! moderne klassiekerquote:
Ze hebben, toen ze nog totaal onbekend waren, een keer op parkpop gestaan. Net dat jaar dat ik niet geweest ben.quote:Op zondag 30 december 2012 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je daar bij was...
Wat een kutversie nu trouwens
Muse mag de schoenen poetsen van RATM.quote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Muse en RATM met elkaar vergelijken
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze hebben, toen ze nog totaal onbekend waren, een keer op parkpop gestaan. Net dat jaar dat ik niet geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |