Ik tijdensquote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Style
Dikke Lul Band - Verrek Er Zit Een Lul In Mn Bek?quote:
O ja, toen lag je te stoten dansen naast die meidquote:
Ik heb nog nooit overgegeven van drank. Wou dat ik het eens deed want dan weet ik zeker dat ik voor eens en voor altijd genezen was van alcohol drinkenquote:
zo laat was het toch niet? of ben je nog lang blijven hangen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Het was laat geworden vannacht
Nee, ik ben een heer. Heb al eens de kots opgeruimd van een meisje die kwam couchsurfen en iets te veel rakia op hadquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dikke Lul Band - Verrek Er Zit Een Lul In Mn Bek?
Ik was gisteren om 5 uur 's ochtends wakker gewordenquote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zo laat was het toch niet? of ben je nog lang blijven hangen?
En hoe laat ging je slapen?quote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Style
bikkelquote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was gisteren om 5 uur 's ochtends wakker geworden
Leuk live als het hele publiek meezingt. Beetje brakke uitspraak van het engels en verder niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Krezip eerlijk gezegd nooit echt kunnen waarderen. Ook deze niet..
Serieus? Ik snap daar echt niks van.quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen Bohemian Rhapsody fan maar ik ben het gewoon om het al jaaaaaren te horen voor het nieuwe jaar in gaat. Daarom waren 2005 en 2010 ook ruk en stem ik steevast op Bohemian Rhapsody want dat is inmiddels voor altijd het nummer om het nieuwe jaar in te gaan!
Deze vind ik nog wel gaan, daarna zakte het snel af naar huppelkutterige muziek.quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Krezip eerlijk gezegd nooit echt kunnen waarderen. Ook deze niet..
Ik heb er wel even om gelachen dat ik precies tijdens dat nummer wakker werd. Toch weer in slaap gevallen en daarna wakker geworden bij Wild Horsesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |