Met I Will Always Fuck You op de achtergrondquote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaan
Geen Crosstown Traffic?quote:
Die kop van Whitney wil je toch niet zienquote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met I Will Always Fuck You op de achtergrond
2x? 5! Het is het beste Jimi-jaar ooit zelfs, want hij heeft een extra notering in de lijst gekregen met little wing.quote:
Ehhquote:Op zondag 30 december 2012 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die kop van Mariah Carey wil je toch niet zien
Ik ben geen Bohemian Rhapsody fan maar ik ben het gewoon om het al jaaaaaren te horen voor het nieuwe jaar in gaat. Daarom waren 2005 en 2010 ook ruk en stem ik steevast op Bohemian Rhapsody want dat is inmiddels voor altijd het nummer om het nieuwe jaar in te gaan!quote:Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
queeen op een want grootste fanclub
dat lag er maar waar je stond/zat. Daar waar wij stonden was er niets mis met het geluidquote:Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het was afschuwelijk in de arenaen maxima en willem waren er nog wel...
quote:
Lady Gagaquote:
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsenquote:
Ja, nadat ik zag dat jij mij gelurkt heb kon ik het niet meer latenquote:
Ja idd, slaap jij überhaupt nog wel?quote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Het was laat geworden vannacht
Heb je niet iets romantischer?quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met I Will Always Fuck You op de achtergrond
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Stylequote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja idd, slaap jij überhaupt nog wel?
Terug kotsen!quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsen
en dronken mannen niet?quote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je maar niet dronken wordt. Dronken vrouwen zijn niet leuk, dronken vrouwen kotsen
Hit Me With Your Rhythm Stickquote:
Dronken vrouwen zijn juist leukquote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |