Zeg, ga jij weer eens in de zandbak spelen ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
De top2000 zit echt helemaal vol met dit soort ontzettend simpele, bombastische nummers, zo jammer.
En maar 1x Zappa, met een matig nummer
Mijn stoel breekt zo nog door midden met dat swingenquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef glittertje39 het volgende:
Hier word je toch gewoon vrolijk van!!
quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
De top2000 zit echt helemaal vol met dit soort ontzettend simpele, bombastische nummers, zo jammer.
En maar 1x Fappa, met een matig nummer
dat komt door het velen eten omnomnom....quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn stoel breekt zo nog door midden met dat swingen
quote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat komt door het velen eten omnomnom....
Welke van Zappa ? Van Dancing Fools word ik altijd vrolijk.quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
En maar 1x Zappa, met een matig nummer
Ja, is wel leukquote:Op zondag 30 december 2012 12:40 schreef glittertje39 het volgende:
is er iemand in het top 2000 cafe geweest? en zo ja is het de moeite waard?
Erg jammer dat uitgerekend dit nummer erin staat. En dat zeg ik als iemand die alle officiele CDs in zijn bezit heeft. (Dat zijn er meer dan van welke artiest dan ook.)quote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke van Zappa ? Van Dancing Fools word ik altijd vrolijk.
Kan. Persoonlijk vind ik Zappa verder geen fuck aan. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Erg jammer dat uitgerekend dit nummer erin staat. En dat zeg ik als iemand die alle officiele CDs in zijn bezit heeft. (Dat zijn er meer dan van welke artiest dan ook.)
Ten eerste omdat het zo'n beetje zijn slechtste nummer ooit is. Ten tweede omdat het totaal verkeerd begrepen is: het nummer is bedoeld om disco-hitjes af te zeiken, en werd zelf een disco-hitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |