Goeie smaakquote:
Op visite tijdens de Top 2000quote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga me maar eens aankledenIn mijn joggingbroek op visite lijkt me geen goed idee.
Het leek zo meant to bequote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen luier of slab wat mij afschrikken kan!
Ik ben zelf gecertificeerd hondentrainer en ik leer mensen hun honden aan om kinderen op te eten. Interesse?
Ja, ligt aan jou. Al luistert dit niet echt lekker weg, je moet er beetje voor gaan zitten.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Overcome.... dit vind ik ook zo'n zaadplaat, he? Maar het zal wel aan mij liggen.
Nee hoor. Is toen alleen door 9/11 populair geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Wanneer de koekjes vervangen zouden worden door chocolade en de cola door wijn danquote:
*schudt hand*quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Het ligt aan jouw Janequote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Dolphins cry ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 11:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat nummer met dat water in die videoclip van Live is wel goed. Iets met Dolphins ofzo
Goed punt. Ik ben [-------|---] op de schaal van FOKhosselheitquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor een FOK!ker niet slecht hoor.
Nee hoor, afschuwelijk nummerquote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef Jane het volgende:
Zolang je geen hond hebt kan het best hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |