Ik had al even gekeken maar vond het toch een beetje lastig te vergelijken. Het gaat hier om laminaat dat al gelegd is met ondervloer en de hele rambam, is toch wat anders. Desalniettemin bedankt voor je tip!quote:Op zondag 30 december 2012 08:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kijk op marktplaats voor een indicatie?
Wij moesten het eruit slopen en kregen voor 20 m2 aan slatten 35 euro.
Zet ik niet direct te hoog in met ¤400? Ben zo bang dat ik de nieuwe huurder dan afschrik en dat ze direct zeggen 'nee maar bedankt'.quote:Op zondag 30 december 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
begin te onderhandelen op 400 euro en zie waar je uitkomt. Met een beetje mazzel krijg je er 200 a 300 euro voor.
eruit halen ook niet als de prijs te hoog isquote:Op zondag 30 december 2012 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedenk ook dat het al gelegd is. Niet iedereen vindt dat een leuk klusje
Laminaat eruit halen kost ongeveer 5 minuten. Laat je niet afzetten met een fooitje dus TS. Dan zou ik het er nog liever uittrekken.quote:Op zondag 30 december 2012 09:54 schreef bonke het volgende:
[..]
eruit halen ook niet als de prijs te hoog is![]()
als nieuwe huurder zou ik er 150 euro voor neerleggen mits het er redelijk uitziet
Eensquote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Laminaat eruit halen kost ongeveer 5 minuten. Laat je niet afzetten met een fooitje dus TS. Dan zou ik het er nog liever uittrekken.
Omdat je een ander niets gunt? Dan zit je met dat onbruikbare laminaat. Wat moet je daar dan mee?quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Laminaat eruit halen kost ongeveer 5 minuten. Laat je niet afzetten met een fooitje dus TS. Dan zou ik het er nog liever uittrekken.
Indien het kliklaminaat is zou je het ergens anders weer kunnen gebruiken. aangezien het Ikea laminaat is, deel ik je mening enerzijds ook nog wel..quote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je een ander niets gunt? Dan zit je met dat onbruikbare laminaat. Wat moet je daar dan mee?
Vuilstort, liever naar de stort dan gratis weg.quote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je een ander niets gunt? Dan zit je met dat onbruikbare laminaat. Wat moet je daar dan mee?
Dat dus. Mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Vuilstort, liever naar de stort dan gratis weg.
idd. dat is dan de beste oplossingquote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Opzich wel een punt. Maar ik zou te lui zijn om de moeite te nemen om de rommel eruit te halen, en naar de stort te rijden. Als het nou om een kwaliteitsvloer ging, was het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 30 december 2012 10:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
mensen die een ander niets gunnenquote:Op zondag 30 december 2012 10:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
De benodigde tijd zal ik er met alle liefde in willen steken. Gewoon de hele vloer eruit,dan zullen de nieuwe bewoners er werk van hebben ook. Mogen ze zelf een vloer naar wens erin maken.quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel een punt. Maar ik zou te lui zijn om de moeite te nemen om de rommel eruit te halen, en naar de stort te rijden. Als het nou om een kwaliteitsvloer ging, was het natuurlijk een ander verhaal.
Een ander iets gunnen staat gelijk aan gratis weggeven?quote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die een ander niets gunnen
Ik zou precies andersom redenerenquote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef klipper het volgende:
Eeeeeeeecht he! De aard van mensen die in dit soort situaties naar boven komt. Echt om te kotsenquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen die een ander niets gunnen
Trek het behang ook ff van de muur, en vergeet de kroonsteentjes nietquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
De benodigde tijd zal ik er met alle liefde in willen steken. Gewoon de hele vloer eruit,dan zullen de nieuwe bewoners er werk van hebben ook. Mogen ze zelf een vloer naar wens erin maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |