SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fijn is dat altijd he.quote:Op zondag 30 december 2012 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd fijn om midden in de nacht iemand met relatieproblemen te woord te staan![]()
![]()
Dat had ik maandagquote:Op zondag 30 december 2012 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd fijn om midden in de nacht iemand met relatieproblemen te woord te staanSucces
![]()
![]()
Dat is dan wel weer een voordeel van geen relatie hebben, ook geen problemenquote:Op zondag 30 december 2012 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd fijn om midden in de nacht iemand met relatieproblemen te woord te staan![]()
Vinnie je mag wel wat van mijn vet hebben. Maar niet teveel.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ik heb hem ook al eens vet aangebodenquote:Op zondag 30 december 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie je mag wel wat van mijn vet hebben. Maar niet teveel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is goed, geef maar.quote:Op zondag 30 december 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie je mag wel wat van mijn vet hebben. Maar niet teveel.![]()
Ik heb hier toch geen zin in
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is het een Ez, hups?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan je niet gewoon een relatie krijgen met weinig / nauwelijks problemen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel van geen relatie hebben, ook geen problemenRustig aan.![]()
kiko of 10 genoeg?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bij mij Is Dat onmogelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een relatie krijgen met weinig / nauwelijks problemen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gelukkig niet zeg.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, is mij nog niet gelukt in ieder gevalquote:Op zondag 30 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een relatie krijgen met weinig / nauwelijks problemen?![]()
Nee want de mannen van tegenwoordig zijn net vrouwenquote:Op zondag 30 december 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een relatie krijgen met weinig / nauwelijks problemen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeikwijven.quote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want de mannen van tegenwoordig zijn net vrouwen![]()
Of jij net een manquote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Min sekse wordt al tijden aan getwijfeld tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fuckbuddy'squote:Op zondag 30 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok vervelend.. Naja dan maar fuckbuddys he..
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat zoek je in een man Huppel?quote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want de mannen van tegenwoordig zijn net vrouwenRustig aan.![]()
quote:!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je huidige sekse niet, maar je bent waarschijnlijk wel ooit een man geweestquote:Op zondag 30 december 2012 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Min sekse wordt al tijden aan getwijfeld toch![]()
dit is waar, kijk naar mijn ex. Beetje janken als ik het uitmaak.quote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want de mannen van tegenwoordig zijn net vrouwen
Zo min mogelijk pubermeisjesgedrag!quote:
Iets wat mn laatste 2 exen teveel hadden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vermaak Me er prima mee.quote:Op zondag 30 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok vervelend.. Naja dan maar fuckbuddys he..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die van mij lag letterlijk om mijn voeten geklemd al gillend NEEEEEEEEE VERLAAT ME NIET!!quote:Op zondag 30 december 2012 02:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dit is waar, kijk naar mijn ex. Beetje janken als ik het uitmaak.
Toen dacht ik: oh ik moet hier asap weg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn godquote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij lag letterlijk om mijn voeten geklemd al gillend NEEEEEEEEE VERLAAT ME NIET!!
Toen dacht ik: oh ik moet hier asap weg!![]()
![]()
R.?quote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij lag letterlijk om mijn voeten geklemd al gillend NEEEEEEEEE VERLAAT ME NIET!!
Toen dacht ik: oh ik moet hier asap weg![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
O jezus, waarom zijn dat je exen?quote:Op zondag 30 december 2012 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo min mogelijk pubermeisjesgedrag!
Iets wat mn laatste 2 exen teveel hadden!
Ik bedoel, waarom je er uberhaupt ooit een relatie mee had dan.Rustig aan.![]()
Dan is ie niet echt slim he, hij had je gewoon in zijn kelder vast moeten bindenquote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen dacht ik: oh ik moet hier asap weg!![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen dacht ik: oh ik moet hier asap weg!Nieieiet?!
![]()
Zo lullig dat ze allebei met een R beginnenquote:![]()
Maar nee dit was RoyIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat mn eerste vent een klootzak was en ik dacht dat een lieve vent wel leuk zou zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jezus, waarom zijn dat je exen?
Ik bedoel, waarom je er uberhaupt ooit een relatie mee had dan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die Ken ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 02:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lullig dat ze allebei met een R beginnen![]()
Maar nee dit was Roy[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Huh wat?quote:Op zondag 30 december 2012 02:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lullig dat ze allebei met een R beginnen![]()
Maar nee dit was Roy
Was ik dronken toen?
Heb ik onze hele relatie verdrongen?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh wat?
Was ik dronken toen?
Heb ik onze hele relatie verdrongen?Ik wist dat er een opmerking over zou komen
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh wat?
Was ik dronken toen?
Heb ik onze hele relatie verdrongen?![]()
![]()
Nee was een gast uit zevenaar![]()
Ik lees even mee heb ff foon!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterktequote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik lees even mee heb ff foon!!![]()
![]()
Het had zomaar gekund natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik lees even mee heb ff foon!!![]()
Liever een klootzak dan zo'n sissy die liever knuffelt dan neukt.quote:Op zondag 30 december 2012 02:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat mn eerste vent een klootzak was en ik dacht dat een lieve vent wel leuk zou zijn.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
...quote:Op zondag 30 december 2012 02:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat mn eerste vent een klootzak was en ik dacht dat een lieve vent wel leuk zou zijn.
Volgens mij was er wel wat mis met die jongen naast dat die dan lief was.
Rustig aan.![]()
Je moet een mix hebben he.quote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liever een klootzak dan zo'n sissy die liever knuffelt dan neukt.
1 die lief en die je zo nu en dan ook gewoon eens hard neemt![]()
Ah, die van de deur losmaken.quote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik lees even mee heb ff foon!![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoe zie jij het onderscheid?quote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liever een klootzak dan zo'n sissy die liever knuffelt dan neukt.
Of zie je dat pas te laat?Rustig aan.![]()
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, gewoon een Man. Een waar je knikkende knieen van krijgt, omdat hij zo mannelijk is en Hij Je elk moment mee kan slepen aan je Haar naar zijn grot om Je keihard uit te wonen. Zo'n Man.quote:Op zondag 30 december 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet een mix hebben he.
1 die lief en die je zo nu en dan ook gewoon eens hard neemt[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ligt er aan of je eerst praat en dan neukt, of andersomquote:Op zondag 30 december 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij het onderscheid?
Of zie je dat pas te laat?Same shit, different day
SC hopper present![]()
jij wil dus geen Metro Manquote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon een Man. Een waar je knikkende knieen van krijgt, omdat hij zo mannelijk is en Hij Je elk moment mee kan slepen aan je Haar naar zijn grot om Je keihard uit te wonen. Zo'n Man.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wil ik ook wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon een Man. Een waar je knikkende knieen van krijgt, omdat hij zo mannelijk is en Hij Je elk moment mee kan slepen aan je Haar naar zijn grot om Je keihard uit te wonen. Zo'n Man.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil je best uitwonen, maar ik heb geen grotquote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon een Man. Een waar je knikkende knieen van krijgt, omdat hij zo mannelijk is en Hij Je elk moment mee kan slepen aan je Haar naar zijn grot om Je keihard uit te wonen. Zo'n Man.![]()
Dat voel ik aan mijn water.quote:Op zondag 30 december 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zie jij het onderscheid?
Of zie je dat pas te laat?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar dit is puur voor te neuken toch?quote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of ook een serieuze relatie met zo een figuur?Rustig aan.![]()
Alsjeblieft zeg, ik ben Toch geen faghag.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb wel een grot voor je.quote:Op zondag 30 december 2012 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil je best uitwonen, maar ik heb geen grot[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met J. wel ja, met D. had gekund bij een betere timing, kleiner leeftijdsverschil en als hij niet zou gebruiken.quote:Op zondag 30 december 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dit is puur voor te neuken toch?
Of ook een serieuze relatie met zo een figuur?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Na al die echte mannen..quote:Op zondag 30 december 2012 02:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop toch dat dat meer een grotje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar die hoeft niet respect voor je te hebben enzo?quote:Op zondag 30 december 2012 02:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met J. wel ja, met D. had gekund bij een betere timing, kleiner leeftijdsverschil en als hij niet zou gebruiken.
Tenminste ik vraag me af wat er met ''lief'' wordt bedoelt dan eigenlijk.
Rustig aan.![]()
Na het binnensleuren van de dame in kwestie het bloedspoor van het gangpad dweilen, das wel lief.quote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar die hoeft niet respect voor je te hebben enzo?
Tenminste ik vraag me af wat er met ''lief'' wordt bedoelt dan eigenlijk.![]()
Ik wil ook wel iets te neuken krijgen... Ben alleen bang dat het niet gaat lukken omdat ik me totaal niet op mijn gemak voel als ik al iemand het bed in krijg.
Rustig aan.![]()
Schattig ja, hij heeft zeker ook vlechtjes in zijn baard?quote:Op zondag 30 december 2012 02:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na het binnensleuren van de dame in kwestie het bloedspoor van het gangpad dweilen, das wel lief.Rustig aan.![]()
Wie heeft het over respectloos? Gewoon een 'no bullshit'-mentaliteit, lekker zijn eigen ding doen (en mij mijn eigen ding laten doen) en geen emotioneel gezeik steedd inclusief oude koeien uit de sloot trekken. Is dat zoveel gevraagd?quote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar die hoeft niet respect voor je te hebben enzo?
Tenminste ik vraag me af wat er met ''lief'' wordt bedoelt dan eigenlijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 02:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na al die echte mannen..GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar dat is niet per definitie een man die niet lief isquote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie heeft het over respectloos? Gewoon een 'no bullshit'-mentaliteit, lekker zijn eigen ding doen (en mij mijn eigen ding laten doen) en geen emotioneel gezeik steedd inclusief oude koeien uit de sloot trekken. Is dat zoveel gevraagd?
Schoothondjes zijn sowieso vervelend.Rustig aan.![]()
Want dat is gelijk hetzelfde als respectvol? Wat ik van mijn exen beschouw als lief, waren Jochies zonder backbone.quote:Op zondag 30 december 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet per definitie een man die niet lief is[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Slaap lekker lieverdquote:Op zondag 30 december 2012 02:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest, ik ga slapen.
Welterusten![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee,quote:Op zondag 30 december 2012 02:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want dat is gelijk hetzelfde als respectvol? Wat ik van mijn exen beschouw als lief, waren Jochies zonder backbone.
Ok, prima.Rustig aan.![]()
truste manquote:Op zondag 30 december 2012 02:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest, ik ga slapen.
Welterusten![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kom je naast me liggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
truste Bambiquote:Op zondag 30 december 2012 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bedtijd inderdaad.
Slaap lekker allemaal, het was weer gezellig!![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm... Heb wel naar artistieke foto's gekeken though.quote:
Maar geen films en daar gaat het mij meer om eigenlijk... + niet klaarkomen ivm testosteronRustig aan.![]()
Tis een lastige opgave. Want eerlijk gezegd gieren die hormonen vaak al bij het minste geringste stukje naakt. Respect.quote:Op zondag 30 december 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Heb wel naar artistieke foto's gekeken though.
Maar geen films en daar gaat het mij meer om eigenlijk... + niet klaarkomen ivm testosteron![]()
Impliceer dat dan niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Cougar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jij was gisteren niet online he?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat deed ik niet, ik vroeg me gewoon af wat jij met lief bedoelde, en of dat dan iemand is die gewoon respect voor je heeft of iets anders dus eigenlijk..quote:
Maar jij bedoelt dan mannen zonder backbone dus duidelijk.Rustig aan.![]()
Nee, ik was aan het dansen met mijn zieke hoofd.quote:Op zondag 30 december 2012 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was gisteren niet online he?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Respect kan je op vele manieren tonen. Verder is respect een overtrokken kutwoord geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, ik vroeg me gewoon af wat jij met lief bedoelde, en of dat dan iemand is die gewoon respect voor je heeft of iets anders dus eigenlijk..
Maar jij bedoelt dan mannen zonder backbone dus duidelijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ehm, eigenlijk niet...quote:Op zondag 30 december 2012 02:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis een lastige opgave. Want eerlijk gezegd gieren die hormonen vaak al bij het minste geringste stukje naakt. Respect.
Kijk porno zonder dat ik echt geil ben, de geilheid komt dan wel later...
Maar ik ben dus een maagd die te weinig geilheid voelt in het dagelijks leven denk ik om er echt moeite voor te doen allemaal...
En je schijnt van die extra testosteron ook wat vrolijker te worden en zelfverzekerder etc...Rustig aan.![]()
Lees de oude topictitels maar eens terugquote:Op zondag 30 december 2012 02:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het dansen met mijn zieke hoofd.
[b]AirwiN schreef [/b]
mobiel online, gaat kut.quote:Op zondag 30 december 2012 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees de oude topictitels maar eens terug
Dan mis je niksquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit aan de telefoon!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Desktopversie opgevraagd, wat.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ohja, slapen, eens kijken of het nu wel Lukt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dus je hebt een relatie en je bent allebei zo jaloers als de neten.
Je vriendin is al een keer geflipt omdat je een griet (mij dus) op Facebook hebt toegevoegd.
Vervolgens ga je aan mij vragen of ik met je mee wil rijden om ff al je shit bij je vriendin uit huis wil halen.
Zijn ze mijn moord aan het plannen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Que?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
O jezus,quote:Op zondag 30 december 2012 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus je hebt een relatie en je bent allebei zo jaloers als de neten.
Je vriendin is al een keer geflipt omdat je een griet (mij dus) op Facebook hebt toegevoegd.
Vervolgens ga je aan mij vragen of ik met je mee wil rijden om ff al je shit bij je vriendin uit huis wil halen.
Zijn ze mijn moord aan het plannen?
Als het bont wordt allemaal moet je gewoon bot zijn vind ik, komop zeg.
Rustig aan.![]()
Oh ik sta mn mannetje wel hoor en als hij mijn hulp nodig heeft dan help ik hem. Haar ken ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O jezus,
Als het bont wordt allemaal moet je gewoon bot zijn vind ik, komop zeg.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik sta mn mannetje wel hoor en als hij mijn hulp nodig heeft dan help ik hem. Haar ken ik niet.
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?Rustig aan.![]()
Gezellig met Vinniiee serie en film gekeken en verder niets eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 02:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?
Jij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewerkt, naar verjaardag geweest en drankje gedaan met een meisje en film gekeken met haar en vriendinnen van der..quote:Op zondag 30 december 2012 02:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig met Vinniiee serie en film gekeken en verder niets eigenlijk.
Jij?
Half 2 snachts thuis ofzo?
Date je met vinnie ofzo? Ik heb niet zo opgelet allemaal.Rustig aan.![]()
Hij kwam mij gisteren een massage geven. Ik kan dat niet echt daten noemenquote:Op zondag 30 december 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewerkt, naar verjaardag geweest en drankje gedaan met een meisje en film gekeken met haar en vriendinnen van der..
Half 2 snachts thuis ofzo?
Date je met vinnie ofzo? Ik heb niet zo opgelet allemaal.![]()
Sowieso is daten een eng woord!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo is dat....quote:Op zondag 30 december 2012 02:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kwam mij gisteren een massage geven. Ik kan dat niet echt daten noemen![]()
Sowieso is daten een eng woord!
Maar hij heeft wel aan je gezeten dus. Not bad not bad.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 02:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo is dat....
Maar hij heeft wel aan je gezeten dus. Not bad not bad.
[b]AirwiN schreef [/b]
denk hetquote:Op zondag 30 december 2012 04:00 schreef Ishimaru het volgende:
iedereen is aan het fappen of gaan slapen
Ben ook thuis nu, welterusten![]()
![]()
Geen idee, maar o.a. door veel te luidruchtige mensen bij het thuiskomen van een avond stappenquote:![]()
![]()
Een echte Rommel heeft geen snor!quote:Op zondag 30 december 2012 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag m'n snor weer eens bijwerken![]()
![]()
Oordopjes gebruikenquote:Op zondag 30 december 2012 08:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, maar o.a. door veel te luidruchtige mensen bij het thuiskomen van een avond stappen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Soms is verandering van uiterlijk wel goedquote:Op zondag 30 december 2012 09:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een echte Rommel heeft geen snor!
Studentenhuis?quote:Op zondag 30 december 2012 09:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon niet overal tegenaan botsenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soms is verandering van uiterlijk wel goed
Gefascineerd door de persoon en militair Erwin Rommel?![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Yepquote:Op zondag 30 december 2012 09:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gefascineerd door de persoon en militair Erwin Rommel?
En ik ging veel te laat slapen!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat doe je zelfquote:Op zondag 30 december 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ging veel te laat slapen!!
Truequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie kan er nu niet van zo een charmante man houden?quote:![]()
Je weet, op 1 januari, ik blaas de reveille hier voor ontbijtquote:
Ik weet niets van leger en oorlogen enz dus val me niet aan!!!!quote:Op zondag 30 december 2012 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie kan er nu niet van zo een charmante man houden?![]()
Was hij niet een enorme klootzak?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat doe je echt ook hequote:Op zondag 30 december 2012 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet, op 1 januari, ik blaas de reveille hier voor ontbijt
[b]AirwiN schreef [/b]
Integendeel, was niet eens een Nazi, en hield zijn Joodse soldaten buiten schot van de echte Nazi'squote:Op zondag 30 december 2012 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niets van leger en oorlogen enz dus val me niet aan!!!!
Was hij niet een enorme klootzak?
Vaak wordt hij alleen geroemd vanwege zijn aandeel in Noord-Afrika, maar ook z'n bijdrage in Polen en met name Frankrijk waren indrukwekkend.quote:Op zondag 30 december 2012 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie kan er nu niet van zo een charmante man houden?![]()
Nadien kreeg hij nog het bevel om de kustverdediging onder handen te namen toch? Uiteindelijk wel matig van Hitler om hem feitelijk zelfmoord te laten plegen, alleen omdat hij een sympathisant was. Het was toch een van z'n beste generaals en Rommel was nooit voorstander van een aanslag.
Ach ja, is zeker een interessant persoon![]()
![]()
Ga je mij vertellen dat er Joden in het leger van Hitler zaten?quote:Op zondag 30 december 2012 09:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Integendeel, was niet eens een Nazi, en hield zijn Joodse soldaten buiten schot van de echte Nazi's
Ik slaap wel thuisquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een meid met kennis over ERquote:Op zondag 30 december 2012 09:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vaak wordt hij alleen geroemd vanwege zijn aandeel in Noord-Afrika, maar ook z'n bijdrage in Polen en met name Frankrijk waren indrukwekkend.
Nadien kreeg hij nog het bevel om de kustverdediging onder handen te namen toch? Uiteindelijk wel matig van Hitler om hem feitelijk zelfmoord te laten plegen, alleen omdat hij een sympathisant was. Het was toch een van z'n beste generaals en Rommel was nooit voorstander van een aanslag.
Ach ja, is zeker een interessant persoon
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mij vertellen dat er Joden in het leger van Hitler zaten?![]()
Ik baal echt dat Dhr. Holman mijn liefde voor geschiedenis heeft verziektquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Yep, ER wist dat er Joodse soldaten tussen zijn manschappen zaten, heeft hij niet gemeldquote:Op zondag 30 december 2012 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mij vertellen dat er Joden in het leger van Hitler zaten?
[..]
Ik slaap wel thuis
En nee, jij slaapt naast Vinniee
Die kan ik toch meenemen naar huisquote:Op zondag 30 december 2012 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, ER wist dat er Joodse soldaten tussen zijn manschappen zaten, heeft hij niet gemeld
En nee, jij slaapt naast Vinniee
[b]AirwiN schreef [/b]
Joof kan ik me wat bij voorstellen ja, gewoon in een doosjequote:Op zondag 30 december 2012 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan ik toch meenemen naar huis
Joof wil niet in de kast slapenquote:Op zondag 30 december 2012 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Joof kan ik me wat bij voorstellen ja, gewoon in een doosje
[b]AirwiN schreef [/b]
Engelandquote:Op zondag 30 december 2012 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soberso, Duitsland![]()
En Engeland
Hebben wel een interessante geschiedenis, daar niet van![]()
![]()
Hij kan nog wel in de sokkenlaquote:Op zondag 30 december 2012 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof wil niet in de kast slapen![]()
Stalin en Leena lokken hem welquote:Op zondag 30 december 2012 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof wil niet in de kast slapen
quote:Komt goedquote:Op zondag 30 december 2012 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stalin en Leena lokken hem wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Pff ik zit best wel in de rats vanwege die vriend van mij die me vannacht belde
[b]AirwiN schreef [/b]
Was los?quote:Op zondag 30 december 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik zit best wel in de rats vanwege die vriend van mij die me vannacht belde![]()
Britons, hun cultuur, het etenquote:Op zondag 30 december 2012 09:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Engeland
Hebben wel een interessante geschiedenis, daar niet van
Hoe dat zo? trubbels?quote:Op zondag 30 december 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik zit best wel in de rats vanwege die vriend van mij die me vannacht beldeVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Apart, maar niets voor mijquote:Op zondag 30 december 2012 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Britons, hun cultuur, het eten![]()
![]()
Zn relatie is naar de knoppen, vooral vanwege jaloezie van 2 kanten. Wil hij weg bij haar en vraagt ie mijn hulp om zijn spullen daar weg te halen.quote:
Er zijn kids in het spel, niet haar kids maar toch.
Dat maakt het altijd wat ingewikkelder.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Behalve een ventquote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Knuffel!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Trouwens ER!
Hoe meer ik denk over wat Lotusss vertelde hoe trotser ik word op jou!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Que??quote:Op zondag 30 december 2012 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens ER!
Hoe meer ik denk over wat Lotusss vertelde hoe trotser ik word op jou!!
Over Serious Request!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is natuurlijk nooit leuk nee.quote:Op zondag 30 december 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn relatie is naar de knoppen, vooral vanwege jaloezie van 2 kanten. Wil hij weg bij haar en vraagt ie mijn hulp om zijn spullen daar weg te halen.
Er zijn kids in het spel, niet haar kids maar toch.
Dat maakt het altijd wat ingewikkelder.![]()
Veel succes/sterkte dan maar![]()
![]()
Ohh dat jaquote:
Ben zelf niet zo trots over die tering boomstam
Hoe is het met je duim?quote:Op zondag 30 december 2012 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh dat ja
Ben zelf niet zo trots over die tering boomstamIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah ik heb gezegd dat als hij daar echt weg wil ik hem heus wel wil helpen.quote:Op zondag 30 december 2012 09:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit leuk nee.![]()
Veel succes/sterkte dan maar
Maar leuk is anders. Als ik jaloers zou zijn zou ik gek worden als mijn vent met een of ander wijf zn spullen op komt halen. Daar heb ik dus niet echt zin in.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand inhuren een idee?quote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb gezegd dat als hij daar echt weg wil ik hem heus wel wil helpen.
Maar leuk is anders. Als ik jaloers zou zijn zou ik gek worden als mijn vent met een of ander wijf zn spullen op komt halen. Daar heb ik dus niet echt zin in.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Klopt. Komt nu niet echt heel geweldig overquote:Op zondag 30 december 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb gezegd dat als hij daar echt weg wil ik hem heus wel wil helpen.
Maar leuk is anders. Als ik jaloers zou zijn zou ik gek worden als mijn vent met een of ander wijf zn spullen op komt halen. Daar heb ik dus niet echt zin in.![]()
![]()
Doe mij maar Das Lied der Deutschenquote:![]()
![]()
Juistquote:Op zondag 30 december 2012 09:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Komt nu niet echt heel geweldig over![]()
Maar ja. Hij vroeg hulp en dan help ik wel. Zo ben ik![]()
ER denk je dat er bij de sligro morgen ook iets van kinderchampagne te vinden is of gaan we dit jaar weer mijn zoon drank voeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Deze?quote:Op zondag 30 december 2012 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe mij maar Das Lied der Deutschen
Ik heb geen geluid, maar ik denk dat deze de volledige tekst heeft jaquote:![]()
![]()
Ken jij het volkslied van Nederland van voor het Wilhelmus?quote:Op zondag 30 december 2012 09:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, maar ik denk dat deze de volledige tekst heeft jaVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Uh Neerlands bloed ofzo toch?quote:Op zondag 30 december 2012 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken jij het volkslied van Nederland van voor het Wilhelmus?![]()
Deze idd:quote:Op zondag 30 december 2012 09:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uh Neerlands bloed ofzo toch?
Wien Neerlands BloedVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Mja, Nederlandse geschiedenis boeit me niet zoveelquote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze idd:
Wien Neerlands Bloed![]()
![]()
Egypte idem, en toch was dat een groot deel van de geschiedenislessen op de oude MAVOquote:Op zondag 30 december 2012 09:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, Nederlandse geschiedenis boeit me niet zoveel
quote:Op zondag 30 december 2012 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Egypte idem, en toch was dat een groot deel van de geschiedenislessen op de oude MAVO
Daarom: Duitse geschiedenis![]()
![]()
Lees, luister dit dan even, hoe dicht de Brtitse en Nederlandse geschiedenis bij elkaar komt in Afrikaquote:
Ik heb geen geluidquote:Op zondag 30 december 2012 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lees, luister dit dan even, hoe dicht de Brtitse en Nederlandse geschiedenis bij elkaar komt in Afrika![]()
![]()
Dat vermoedde ik al jaquote:Op zondag 30 december 2012 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, gaat over de Boer-oorlog.![]()
![]()
Heb je ook weer gradaties inquote:Op zondag 30 december 2012 09:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grappige taal ja. Maar Afrikaners
Leden van de AWB mogen ze ter stond neerschieten.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je ook weer gradaties in
Leden van de AWB mogen ze ter stond neerschieten.![]()
![]()
Niet veel.quote:Op zondag 30 december 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Wat gaan we vandaag allemaal uitvreten?
Dadelijk nagels lakken met m'n nichtje![]()
![]()
Een goeie ja, vandaag ff m'n teennagels knippenquote:Op zondag 30 december 2012 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet veel.
Dadelijk nagels lakken met m'n nichtje
quote:Op zondag 30 december 2012 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een goeie ja, vandaag ff m'n teennagels knippen![]()
![]()
Hier is het het kantoor inrichten, snor bijwerken, dingen gereedmaken voor morgen, dakkoffer van de auto halen, en lasagne maken voor vanavond.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die vergeet ik vaak, m'n nagels op de handen zie je snel, maar aan je voeten, die zie je weer niet elke dagquote:
Niet?quote:Op zondag 30 december 2012 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die vergeet ik vaak, m'n nagels op de handen zie je snel, maar aan je voeten, die zie je weer niet elke dag![]()
![]()
Neequote:
Ik kleed me altijd aan in het donker. Hou in de ochtend niet om alle lampen op volle sterke aan te hebben.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Okquote:Op zondag 30 december 2012 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee
Ik kleed me altijd aan in het donker. Hou in de ochtend niet om alle lampen op volle sterke aan te hebben.![]()
![]()
Nee echt, kan er met mijn baret niet bij, mensen die zodra ze opstaan gelijk vol het licht aandoen.quote:
Dan ben ik dus echt sjagrijnig en onhandelbaar
Ik doe lekker niks vandaag!quote:Op zondag 30 december 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Wat gaan we vandaag allemaal uitvreten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je straks ff een drankje happen dan?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Haha, als ik opsta ben ik toch al een tijdje wakker. Dan maakt het me niet zoveel meer uitquote:Op zondag 30 december 2012 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee echt, kan er met mijn baret niet bij, mensen die zodra ze opstaan gelijk vol het licht aandoen.
Dan ben ik dus echt sjagrijnig en onhandelbaar![]()
![]()
Nee. Dat zou betekenen dat ik uit bed moet stappen en mijzelf moet aankleden en dat past niet in mijn niks doen plan!quote:Op zondag 30 december 2012 09:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je straks ff een drankje happen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Naarmate je ouder wordt welquote:Op zondag 30 december 2012 09:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, als ik opsta ben ik toch al een tijdje wakker. Dan maakt het me niet zoveel meer uit
quote:Op zondag 30 december 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat zou betekenen dat ik uit bed moet stappen en mijzelf moet aankleden en dat past niet in mijn niks doen plan!
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Naar een vriendinnetjequote:Op zondag 30 december 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
En? Wat gaan we vandaag allemaal uitvreten?![]()
![]()
Gewoon op bezoek.. Waarom refereer jij alles met eten?quote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker schranzen? Of iets anders?![]()
Leuk he?quote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die toeslagen per nacht in Duitsland zijn wel enorm gestegen zeg
6-7 euro![]()
![]()
![]()
Omdat dat lekker isquote:Op zondag 30 december 2012 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op bezoek.. Waarom refereer jij alles met eten?
Ik heb wel trek in McFood!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hehehe, ik heb nog iets van 10 kortingsbonnen voor de Mc Drek liggen, 2 Bic Mac menus halen 1 betalenquote:
CENT JAquote:Op zondag 30 december 2012 09:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat was voor jaren terug 50 cent ofzo
geen eurocent![]()
![]()
Jawel.. maar dit had ik niet verwacht. Zie je iets staan van zeg maar 40 euro per nacht, blijkt het eigenlijk 48 te zijn ofzoquote:![]()
![]()
Gooi die taart maar over de schutting en geef mij bitterballen en bier, zo zou ik reageren als ze me taart aanbieden.quote:Op zondag 30 december 2012 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien krijg ik een stukje taart omdat haar dochter jarig is maar verder dunno
Maar ik ben dan ook een lompe lul
Hebben jullie zoethoutthee in huis?quote:Op zondag 30 december 2012 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die taart maar over de schutting en geef mij bitterballen en bier, zo zou ik reageren als ze me taart aanbieden.
Maar ik ben dan ook een lompe lulIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
uhhh, volgens mij niet, wel groene thee en marrokaanse thee. Waarom?quote:Op zondag 30 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jullie zoethoutthee in huis?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Maar ik moet nog rijdenquote:Op zondag 30 december 2012 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die taart maar over de schutting en geef mij bitterballen en bier, zo zou ik reageren als ze me taart aanbieden.
Maar ik ben dan ook een lompe lul
en ja![]()
Dan neem ik dat morgen zelf even meequote:Op zondag 30 december 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhh, volgens mij niet, wel groene thee en marrokaanse thee. Waarom?![]()
Voor het geval ik last van maagzuur krijg.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohh, ach, dan blijf je crashenquote:
Ik ben een lompe boer uit 040, Lotusss vind me stiekum toch wel lief
Ohh, Engelse thee hebben we ook nog. Maar dat is geen zoethout theequote:Op zondag 30 december 2012 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan neem ik dat morgen zelf even mee![]()
Voor het geval ik last van maagzuur krijg.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Mensen uit een grote stad die zichzelf boer noemenquote:Op zondag 30 december 2012 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, ach, dan blijf je crashen
Ik ben een lompe boer uit 040, Lotusss vind me stiekum toch wel lief![]()
![]()
![]()
Nee ik blijf niet slapenquote:Op zondag 30 december 2012 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, ach, dan blijf je crashen
Ik ben een lompe boer uit 040, Lotusss vind me stiekum toch wel lief![]()
benne en blieven boeruh jaquote:Op zondag 30 december 2012 10:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen uit een grote stad die zichzelf boer noemen![]()
Kutzak, moet ik weer opstaan om ff 2 casino broodjes de grill in te smijtenquote:Op zondag 30 december 2012 10:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het opsmikkelenLekker stukje kersstol
Geuzennaam, met dank aan die randstedelijke kwasten van beuven de rivieren, dus gebruiken we er maar ons voordeel meequote:Op zondag 30 december 2012 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Net als die domme PSV'ers. Waarom noemen mensen uit Eindhoven zich nu boer?
Ah zo. Logisch ook voor de vijfde stad van het landquote:Op zondag 30 december 2012 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geuzennaam, met dank aan die randstedelijke kwasten van beuven de rivieren, dusAh zo gebruiken we er maar ons voordeel mee![]()
![]()
En technologisch centrum van Nederland, maar dat wilt de randstedeling schijnbaar niet echt vattenquote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah zo. Logisch ook voor de vijfde stad van het land
Fuck, woon zelf ook boven de grote rivieren
Ik wil nog meer slapen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verrader!quote:Op zondag 30 december 2012 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En technologisch centrum van Nederland, maar dat wilt de randstedeling schijnbaar niet echt vatten
Fuck, woon zelf ook boven de grote rivieren![]()
Goed plan!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Op zondag 30 december 2012 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook nog eens een landverrader ja![]()
![]()
Lekker toch?quote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
remigrant. 8 jaar in Brazilië gewoond.![]()
![]()
heh, als het lekker was was ik daar wel geblevenquote:
Nouja, je hebt het toch acht jaar volgehoudenquote:Op zondag 30 december 2012 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, als het lekker was was ik daar wel gebleven![]()
![]()
![]()
Dat dan weer wel ja, maar ook een hoop verdriet naast de mooie jaren.quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, je hebt het toch acht jaar volgehouden
Hoe dat zo?quote:Op zondag 30 december 2012 10:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, maar ook een hoop verdriet naast de mooie jaren.![]()
![]()
Scheiding van mijn Braziliaanse ex-vrouw, heeft mij achteraf toch bijzonder veel pijn gedaan.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Logisch toch?quote:Op zondag 30 december 2012 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Scheiding van mijn Braziliaanse ex-vrouw, heeft mij achteraf toch bijzonder veel pijn gedaan.![]()
![]()
Op dat moment was niks logisch, ik had alles, letterlijk alles wat ik wilde hebben.quote:
Zoiets opgeven voor een onzekere toekomst in Nederland mbt werkzekerheid etc etc.
Maar goed, ik ben nu ook wel gelukkig
Goddomme, wat lekker geslapen. Hoe is het hier?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Primaquote:Op zondag 30 december 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, wat lekker geslapen. Hoe is het hier?
Cupcake al eten gegeven?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik bedoelde, logisch dat het je pijn deed. Dat lijkt me een niet heel onbekend verschijnsel bij scheidingen.quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op dat moment was niks logisch, ik had alles, letterlijk alles wat ik wilde hebben.
Zoiets opgeven voor een onzekere toekomst in Nederland mbt werkzekerheid etc etc.
Maar goed, ik ben nu ook wel gelukkig
Als je nu maar gelukkig ben ja![]()
![]()
Nee, hij krijgt vanavond pas etenquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima
Cupcake al eten gegeven?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Scheiden doet idd pijn, meer dan je hoopt. Mocht relatie met Lotusss toch op de klippen lopen? Dan eeuwig vrijgezelquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, logisch dat het je pijn deed. Dat lijkt me een niet heel onbekend verschijnsel bij scheidingen.
Als je nu maar gelukkig ben jaVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
idemquote:Op zondag 30 december 2012 10:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oei bijna de laatste post. Ik blijf van het toetsenbord af..Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: