SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door promisionxexposed op 30-12-2012 00:35:18 ]Tax wil tetten :)!
quote:
Hoiquote:
goed hoor en met jou?quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Drabit het volgende:
Hoi, ik heb alleen geen idee hoe hier een gesprek start, die van msn ken ik wel: Heee hoeist?
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)quote:
mooi! Je mag je wel voorstellen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
stel jezelf eens voorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook welquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
oh ff kijkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepratenquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
Heb je een zolderkamer?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Daar zit ik nu!quote:
Hallo!quote:
Jij bent hier ook nieuw?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Ja da's waarquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |