Co is net als jij op Fok zeg maarquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet veel, Co kan er eigenlijk helemaal niks van, hij is zeg maar, maar een klasse of 6 beter dan Oop, dus da's gewoon nog steeds niveautje hopeloos en dramatisch, maar hij babbelt wel leuk
fixed that for youquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef ZOA het volgende:
[..]
There can be only be one
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat Oop hier fan van is..quote:
wedden?quote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Oop hier fan van is..
Hahaha iets moeilijker zo darten!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet veel, Co kan er eigenlijk helemaal niks van, hij is zeg maar, maar een klasse of 6 beter dan Oop, dus da's gewoon nog steeds niveautje hopeloos en dramatisch, maar hij babbelt wel leuk
quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit bij Wim die draait verzoekjes die we in konden sturen!quote:
En deze moet nog komen, staat natuurlijk op nummertje 1 bij mij..............quote:Op zondag 30 december 2012 16:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit bij Wim die draait verzoekjes die we in konden sturen!
Ik denk dat de maaltijd vandaag van traiteur Mehmet komtquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef pullup het volgende:
Na die Chinees van gisteren gaat opa vandaag echt super Hollandse pot eten denk ik
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef pullup het volgende:
Na die Chinees van gisteren gaat opa vandaag echt super Hollandse pot eten denk ik
je bedoelt zo een doggy bagquote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.
Als dat zo zou zijn, is het in ieder geval wel betaald toch?quote:Op zondag 30 december 2012 17:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat oma, op bevel van die ouwe, gewoon alles wat gisteren over was in een plastic tasje mee naar huis heeft gevraagd, zogenaamd voor de hond, die Chinezen weten toch niet dat Oop die allang heeft opgevreten, en dat ze dat straks heerlijk op tafel zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |