Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Opa kon toch persoonlijk Barney??? dacht dat ik dat van de week hier las.
Mehmetquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was Scrutinizer die deze belangrijke informatie aan opa heeft ontfutseld.
Het schijnt dat opa en Barney dezelfde snackbar bezochten.
Ze komen er net achter dat dat best een vreemde naam is. Dat was ze nog niet eerder opgevallen. Troumalontisch, zegquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
Oh hij heeft het weer over die Marokkaanse krommejojo
Het was best aandoedelijk hoe hij zijn best deed die naam goed voor te lezen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen er net achter dat dat best een vreemde naam is. Dat was ze nog niet eerder opgevallen. Troumalontisch, zeg
Volgens mij wist PB waar Barney zijn shoarmaschotels naar binnen kieperde en die heeft toen Oop meegenomen omdat die zo graag een handtekening van Barney op zijn pijltje wilde, ..... nee, nee, zijn dartpijltje .. en zo is het begonnenquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin het maar niet horen!quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij dit soort zaken zijn bijna altijd Audi's betrokken. Alle Audi's terug naar Duitsland
quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tante Nel schijnt ook lesbisch te zijn en niet op dikke negerinnen te vallen, volgens oma.
Dat was Oop niet, dat was ik. en geen snackbar, maar shoarmatent.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ontzettend belangrijk ook allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |