Dan maakt dat ook geen reet uit toch? Barneveld-Power moet op prime time.quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Waarom Van Gerwen - Wade om 20.00? Hebben beiden vanavond gespeeld.
Omdat Taylor - van Barneveld del ataste partij hoort te zijn, Taylor speelt nooit als eerste.quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Ach je kunt veel zeggen, maar als je een mislukte dartspeler bent en je mag dan regelmatig aanschuiven bij rtl waar hij per uitzending een bedrag krijgt wat de meeste per maand krijgen en dat om alleen een beetje dom te lullen over darts , why not, zou ik ook doen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig vergoedde zijn dartsprestatie veel
2 extra uurtjes rust voor de voet van Van Gerwen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan maakt dat ook geen reet uit toch? Barneveld-Power moet op prime time.
Hoeveel zou Cootje hiervoor krijgen denk je? 500 euro/avond?quote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Ach je kunt veel zeggen, maar als je een mislukte dartspeler bent en je mag dan regelmatig aanschuiven bij rtl waar hij per uitzending een bedrag krijgt wat de meeste per maand krijgen en dat om alleen een beetje dom te lullen over darts , why not, zou ik ook doen.
Tuurlijk, geef hem groot gelijk. Ik irriteer me ook nauwelijks aan hemquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Ach je kunt veel zeggen, maar als je een mislukte dartspeler bent en je mag dan regelmatig aanschuiven bij rtl waar hij per uitzending een bedrag krijgt wat de meeste per maand krijgen en dat om alleen een beetje dom te lullen over darts , why not, zou ik ook doen.
Ik weet dat van der gijp voor zijn optreden bij britt en ymke 2700 euro kreeg,een beetje bekend iemand kan gerust rond 2000 per avond vragen zeker als je nog steeds professioneel dart speelt.quote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel zou Cootje hiervoor krijgen denk je? 500 euro/avond?
Mwah, met 2 spelers boven de 100 en vooral aan het eind toch best goede dubbels denk ik dat je het niveau best wel hoog kunt noemenquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Felagund het volgende:
De wedstrijd leek waarschijnlijk ook beter omdat beiden snel gooien. Dat is sowieso fijner om naar te kijken naar langzaam gooiende spelers.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen 6-4 Wade
Taylor 6-3 Van Barneveld
Van Gerwen 7-0 Taylor
Ja en dan heeft Michael ook nog zo veel dubbels gemist. Het niveau van set 8 van Lewis lag wel rond de 125 denk ik.quote:Op zondag 30 december 2012 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, met 2 spelers boven de 100 en vooral aan het eind toch best goede dubbels denk ik dat je het niveau best wel hoog kunt noemen
Haten is overdreven; we kunnen hem moeilijk de hemel in prijzen vanwege zijn goede dartsprestatiesquote:
Maar zijn dart prestatie staat toch los van zijn dart kennis? je hoeft toch geen goede darter te zijn om een goede analist te zijn?quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten is overdreven; we kunnen hem moeilijk de hemel in prijzen vanwege zijn goede dartspresentaties
Heb je ook weer een punt.quote:Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar zijn dart prestatie staat toch los van zijn dart kennis? je hoeft toch geen goede darter te zijn om een goede analist te zijn?
Tja, er zijn zoveel spelers die minder gepresteerd hebben dan hij, ook op dit WK.quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten is overdreven; we kunnen hem moeilijk de hemel in prijzen vanwege zijn goede dartsprestaties
Vorige maand nog gast, barney-mvgquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Grote kans op een all dutch final. Voor het laatst gezien in 2006 destijds bij de BDO (Klaassen-Barney). Zou zo tof zijn!
Dan kunnen ze morgen ook eerder slapies gaan doen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Daar kun je je in vergissenquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Grifte het volgende:
Probleem is denk ik ook dat je bij darts weinig kan analyseren, wat verder de leek niet opvalt. Er zijn geen tacktieken, speelstijlen etc, je gooit gewoon zo goed mogelijk je darts.
zeer goed, halve finale.quote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef KingRoland het volgende:
heb 0 verstand van darts maar hoe zit het met raymond van barneveld nu?
Die is morgen de underdog tegen Taylor in de halve finale.quote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef KingRoland het volgende:
Die krijgt morgen op z'n flikker van Taylorquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |