Ok.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben klaar. 2 grote schalen oliebollen en 3 schalen beignets.
Gebakken in de schuur in zonnebloemolie. Recepten uit de Wannee.
200???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaat de pan weer aan, planning is 40-50 stuks!Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
Neem er de tijd voor. Stress is slecht voor de bollen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Ziwa het volgende:
Ik ga morgen ook voor het eerst zelf bollen bakken! Dus tvp voor recepten en ervaringen.
Je had zeker geen ijslepel? Je hebt namelijk armpjes aan je bollen en dat krijg je meestal als het deeg van je lepel af valt.quote:
Ik heb nog nooit vette bollen gehad, hangt ook van je beslag af.quote:Op zondag 30 december 2012 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
frituren op 170 graden gaat wel, en is ook een stuk gezonder als je aardappelproducten frituurt. Voor oliebollen die wat minder vettig worden is 175-180 toch echt wel prettiger. In principe zorgt een hogere frituurtemperatuur voor minder vetopname.
Jawel, maar enorme plakdeegquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had zeker geen ijslepel? Je hebt namelijk armpjes aan je bollen en dat krijg je meestal als het deeg van je lepel af valt.
die zijn juist lekker, die armpjesquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had zeker geen ijslepel? Je hebt namelijk armpjes aan je bollen en dat krijg je meestal als het deeg van je lepel af valt.
Kenserballequote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn juist lekker, die armpjes
Tumorbollen
Weet ik joh, was een geintjequote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dè manier om je bollen uniform in grootte en gewicht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |