oficjele waarschuwing, 2x geel = geluid wegquote:
volgens mij ben je net beroofd gastquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
oficjele waarschuwing, 2x geel = geluid weg
hebbe ze bij me pa ook al keer geflikt, toch echt popo hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef KGV- het volgende:
[..]
volgens mij ben je net beroofd gast
heb je om legitimatie gevraagd? vinden ze nooit leuk om te horen, maar ze moeten het toch echt laten zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
hebbe ze bij me pa ook al keer geflikt, toch echt popo hoor
heb ik geen zin in ze krijge tog wel hun zin, ik ga nog wel probere hogerberoep te gaan maar was nu niet echt mogelijk met mn matties erbij goed te comuniserenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
als je de politie niet wil binnenlaten, vraag dan een huiszoekingsbevel (dat moet ondertekend zijn door een onderzoeksrechter).
als de politie geen huiszoekingsbevel heeft, moet je ze niet binnenlaten (je woning is ‘onschendbaar’).
ja ik was een keer zo dom om toen ze voor de deur stonden voor een openstaande boete gewoon binnen te laten toen ze daar om vroegenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
als je de politie niet wil binnenlaten, vraag dan een huiszoekingsbevel (dat moet ondertekend zijn door een onderzoeksrechter).
als de politie geen huiszoekingsbevel heeft, moet je ze niet binnenlaten (je woning is ‘onschendbaar’).
Ja maar toen kwamen ze je gijzelen/oppakken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef KGV- het volgende:
[..]
ja ik was een keer zo dom om toen ze voor de deur stonden voor een openstaande boete gewoon binnen te laten toen ze daar om vroegen
miss goederen innemne?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar toen kwamen ze je gijzelen/oppakken?
dat was wel de bedoeling ja, maar mn vriendin was nog snel gaan pinnen en toen we betaald hadden zijn ze weer vertrokkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar toen kwamen ze je gijzelen/oppakken?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef KGV- het volgende:
[..]
dat was wel de bedoeling ja, maar mn vriendin was nog snel gaan pinnen en toen we betaald hadden zijn ze weer vertrokken
ze leken het wel een beetje jammer te vinden dat ik gewoon meteen betaald had. was natuurlijk het hoogtepunt van hun week geweest om me mee te nemen en in de cel te flikkerenquote:
die gasten hadden nog speakers nodig voor hun oud en nieuw feestje op het bureauquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef rubensanti het volgende:
Na je tweede krijg je rood en een boete als het goed is. Bij de derde klacht nemen ze je shit pas in, oftewel: Je bent genaaid.
Denk het wel ja, of papa agent had een cadeau nodig voor zijn zoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:06 schreef KGV- het volgende:
[..]
die gasten hadden nog speakers nodig voor hun oud en nieuw feestje op het bureau
jongen wat denk je dat ik gelijk wou geven? maar als ik niet afgaf mgo ik mee na bureau, en werden ze alsnog gepaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef KGV- het volgende:
ts geeft het ook gewoon mee
had je ook nog even voorover gebukt als die wout dat gevraagd had?
haha battieb0yquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:11 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
jongen wat denk je dat ik mezelf gelijk wou geven aan hem? maar als ik niet toegaf mgo ik mee na bureau, en werd ik alsnog gepakt
ik zat te kijken WTF HEB IK DAT GESCHREVEN maar jij heb gewoon aangepast man omgquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |