Ben je doof ofzo? Dat zegt hij net.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat heeft hij nou telkens met z'n voeten/benen?
Die moeten die pens dragen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat heeft hij nou telkens met z'n voeten/benen?
Een carrière in de kwantummechanica was inderdaad niet voor hem weggelegd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef Keukendrol het volgende:
Het is maar goed voor onze Michael dat hij maar is gaan darten.
Is dit een onbewuste grap?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan inkoppen maar dat mag hier niet geloof ik
Die leipo woont in Boxtel en is volgens mij voor die vieze Lampen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef THEFXR het volgende:
waarom ziet hij eruit als een fyenoord hooligan?
Hij is zwakbegaafd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef THEFXR het volgende:
waarom ziet hij eruit als een fyenoord hooligan?
Precies.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan niks anders denk ik
Is nu al de 2e kwaal in een week, en vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je doof ofzo? Dat zegt hij net.
Goede Brabanders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
Zo klinkt Brabants echt tyfuslelijkAl die kampers maken de goede Brabanders ten schande.
de kwaal die hij nu heeft is het gevolg van zijn andere kwaal!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is nu al de 2e kwaal in een week, en vorig jaar ook al
Spannend, die is nog steeds bezig of wat? Rare uitslag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste partij Lewis - van Gerwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee joh, toen gooide hij de wedstrijdpijl, even verder spoelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spannend, die is nog steeds bezig of wat? Rare uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |