SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik kan me geen gekke standjes herinneren![]()
Zo jammer dit!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, sowieso ben ik niet zo van de animaties![]()
Plus het hield echt op toen ik een pratende vuurvlieg voorbij zag komen.
Hij is dood trouwens
Enne zelfs IK heb de prinses en de kikker gezien, film zit vol humor ook![]()
beetje jammer van de kikkers in de filmIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bang voor kikkers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit!
Enne zelfs IK heb de prinses en de kikker gezien, film zit vol humor ook![]()
beetje jammer van de kikkers in de film
Ach zo lang m'n nichtje het leuk vind, ben ik blij![]()
![]()
Ik was op de bank in slaap gevallen. Iets waar mn rug niet blij mee is geloof ik
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nogalquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bang voor kikkers?
Ach zo lang m'n nichtje het leuk vind, ben ik blij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik haat lapo's en TT's bedenken.
Dat vind ik het heerlijke aan Disney films, daar zit vaak ook veel humor in.![]()
Alsof ik dicht genoeg bij een kikker in de buurt kom om hem aan te rakenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
Bambi, is de Winterefteling meet niet iets voor jou?Zou wel heel tof zijn!
Een beetje prijzig alleen. Ook qua vervoer enzo.![]()
Ja, nu kom ik niet meer voor een massage hoor. Morgen heb ik weer tijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen. Iets waar mn rug niet blij mee is geloof ik![]()
Heerlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, maar zomers komen ze wel bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik dicht genoeg bij een kikker in de buurt kom om hem aan te raken![]()
![]()
Bambi topic![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, nu kom ik niet meer voor een massage hoor. Morgen heb ik weer tijd.![]()
Ik heb ook besloten dat ik zoiets nooit meer in het topic afspreek![]()
Volgende keer doen we wel appen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT!!!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, kikkers pak ik dan weer zo op.
Muizen ook, zo schattig!![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar zomers komen ze wel bij jou in de buurt
[b]AirwiN schreef [/b]
Was ook ontstaan uit een grap volgens mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook besloten dat ik zoiets nooit meer in het topic afspreek![]()
Volgende keer doen we wel appen ofzo.
Maar is goed![]()
![]()
Mijn zoon wil kikkers als huisdier!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, kikkers pak ik dan weer zo op.
Muizen ook, zo schattig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: