abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120928382
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_120928422
Heb ik weer..

Oké, het duurt even, maar dan draait de server weer goed ;)

Dus ik spam de foto's gewoon nog een keer :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Deepfreeze op 29-12-2012 22:07:21 ]
pi_120929702
Wat een leuk kereltje is het toch DF O+
pi_120946800
Ik kom ook maar weer eens om het hoekje spieken....

Na even ziek te zijn geweest gaat Cas met sprongen vooruit! Meer woordjes, de eerste losse stapjes en gewoon ontzettend lief en ondeugend tegelijk zijn O+
  zondag 30 december 2012 @ 16:39:23 #5
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_120961410
jaaaa! Nu zie ik ze ook! Wat een moppie DF! O+

wat vervelend dat Cas zo ziek is geweest Cyntiaa, maar nu weer lekker genieten dus!

Hier een dametje met een vreselijk eigen willetje op het moment, als iets niet mag is het huis te klein :X Maar buiten dat is het een moppie, die als je een zoen vraagt haar mond open doet en die op je wang zet :D (met de nodige kwijl, want dat blijft weer komen!)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_120962191
Hahaha, dat zijn de lekkerste kusjes susie.

Hier hebben we de 'nee' fase bereikt. OMG!! Wel lachwekkend vaak ook hoor, zoals gisteren in de winkel waarbij onbekenden haar allerlei vragen stellen en Eva standaard met 'nee!' antwoord. Zelfs al je verkeerd naar haar kijkt is het al 'neehee'.
Helaas heeft ze soms gewoon pech als papa en mama vinden dat het 'ja' is.
Ze heeft een duidelijk eigen willetje en heeft precies in haar hoofd hoe iets moet verlopen, dus als wij dan anders doen is het 'neehee'.

Verder is ze juist superlief. Ik merk dat de fantasie nu ontwikkeld wordt, want haar pop moet verschoont worden of we krijgen thee aangeboden.
Sinds de kerst speelt ze nog maar met 3 dingen:pop (lees: heilig!), met haar theeservice, waarbij ze dan ook al echt inschenkt met de theepot en een kopje met een lepeltje komt brengen. En dan stralen als je het opdrinkt, en 'bouwuh' (met de duplo).
pi_120999798
Jaaa, toch nog de foto´s. Wat een leukerd, Df O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_121000081
Cynthia, leuk dat hij zo vooruit gaat, ondanks het ziek zijn!

Lekkere kusjes susie :P

Danic, zo'n nee fase kan wel samenhangen met dat ontwikkelen van de fantasie. Dus hopelijk nog niet de grote "ik ben twee en zeg nee"fase ;)

Dan is die van mij toch echt nog wel mini hoor. Hij begint wel met zijn auto's te rijden en dan een mmmm geluid te maken. En vanochtend hoorde ik mamamamama. Alleen papa ging eruit, hij doet de deur open, en zo hoor ik verder papapapa :D
pi_121000168
Hier al een poos de neehee fase en de zelf doen fase.
Allemaal alvast een gelukkig 2013 met doorslapende dreumessen.
  maandag 31 december 2012 @ 10:33:32 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121000286
De mijne is wel op rond de jaarwisseling gok ik hoor, gezellig :Y

Toen O. net een dreumes was zei hij bij alles wat niet mocht 'nee nee' maar inmiddels zet hij nee niet zo vaak meer in eigenlijk. Hij nep huilt liever als hem iets niet zint :')
Hij is wel een wervelwind die overal aanzit en van alles kapot maakt gewoon door er aan te zitten. Echt een typisch jongetje dat door het huis raast en geen seconde op zijn kont kan blijven zitten.
Zelfs de slee in Oostenrijk kon hem maar matig boeien. Rennen, rennen, rennen, het liefst een andere kant op dan dat je ouders gaan is het enige wat hij wilt.

Maar die niet doorslapende dreumes dat hij ooit was laat zich nu overal neerleggen en een uurtje later naar bed brengt hem nog steeds niet uit zijn normale doen. Hij accepteert het allemaal. Hij keek wat vreemd toen opa&oma ook in Oostenrijk verschenen maar dat was binnen een minuut ook compleet normaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 31 december 2012 @ 11:36:06 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121002189
leuk om te lezen al die streken die ze uithalen!

Hier zal ze vanzelf wel wakker worden vannacht en dan zien we wel weer.

Iedereen alvast veel plezier en al het goede voor 2013 toegewenst! :*
  maandag 31 december 2012 @ 11:49:57 #12
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121002674
Vorig jaar hadden wij een wakkere baby, want toen dronk ze een late avond voeding om 23.30 uur.
Gisteravond had ik al wat moeite om Lientje aan het slapen te krijgen, ze is dan bijna vertrokken en dan is er opeens ergens een knal en is ze boos omdat het haar stoort in haar slaap. :')

Dus ik ben benieuwd of ze vanavond wel lekker zal slapen. Of ze doorslaapt heb ik geen idee van, als ze slaapt is ze 's nachts niet snel wakker van geluid, dus het zou zomaar kunnen. Ik ga haar in ieder geval niet wakker maken. :)
pi_121004616
Leuk al die streken en nee zeggende dreumesjes!

Hier hebben we een pokkedreumes, ze heeft de waterpokken, arm ding.
En hier slapen de meisjes allebei door als het goed is vanavond. Als ze wakkerworden dan mogen ze er best uit en naar het vuurwerk kijken maar we maken ze er nietvoor wakker. Ik ben er niet eens trouwens, want ik moet werken.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 31 december 2012 @ 13:58:32 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121007831
Ahh sneu, pokjes... beterschap voor de kleine dame, ik hoop dat ze er niet al teveel jeuk van zal hebben.
pi_121010349
Sneu die pokjes :*

Hier een dreumes die zelfs door melkbus schieten heen slaapt :7 keiharde knallen in de straat en hele stad. En vanaaf zien we wel weer ;)
  maandag 31 december 2012 @ 16:13:22 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121013520
oh, toch de pokken MP? beterschap en werk ze dan maar! :*

hier ook van die harde knallen, word ze tot op heden ook niet wakker van (1 zo hard dat mijn ramen trilde! :X)
pi_121014332
Ja toch de waterpokken. We hebben kidsclin gehaald tegen de jeuk, maar ik vind Saar er zelf vrij ontspannen onder. Zolang ze kleren aan heeft krabt ze niet, zo gauw de kleertjes uitgaan begint ze te krabben. Ze Heeft momenten van actief spelen, en momenten van sloom op de bank hangen, dus echt ziek is ze er gelukkig niet van. Nu is het afwachten of het nog veel erger wordt of dat het zo blijft en weer minder wordt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:59:09 #18
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121032682
Beterschap Sarah!

Zoals voorspeld werd mijn kind om half twaalf wakker. We waren bij vrienden en hij is opgebleven tot we om twee uur naar huis gingen.
Ze vonden hem zo lief zoals hij zo zoet wat at, naar vuurwerk keek dat papa afstak en hen imponeerde met zijn iphone skills :')

Hij sliep uit tot 09.30uur dus geslaagd feestje!
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:08:13 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121034850
oh wow, lekker uitgeslapen laziness! Anouk werd niet wakker van het geknal dat pal onder haar raam afgestoken werd, zag haar wel af en toe draaien, maar dat was het :D Helaas 'gewoon' om 6 uur wakker...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:31:06 #20
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121035387
Hier het mupke wat later naar bed gebracht, we hadden bezoek en gingen gourmetten, ze heeft gewoon 45 minuten aan tafel gezeten, zo knap! Om 20.00 uur in bedje en ze ging zonder morren slapen.
Om 0.05 werd ze wakker van het lawaai en heb ik haar uit bed gehaald en een lekker warme outfitt aangetrokken. Ze heeft staan hupsen voor het raam van enthousiasme, en maar roepen naar dr papa en oom die buiten vuurwerk gingen afsteken.
Om 02.00 uur ging ze pas weer naar bed, toen wij ook gingen slapen, al die tijd vuurwerk gekeken en lekker gespeeld. Ik dacht dat gaat een nachtje in ons bed worden, maar heerlijk in dr eigen bed tot 09.00 uur vanochtend.
pi_121035669
Ean werd om 00:30 wakker dus mee naar huis genomen en pas na 03:00 ging ze slapen. Maar vanmorgen om 07:30 was ze weer wakker.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:09:54 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121043168
Hier een hel van een nacht, ventje werd om half twaalf wakker en huilde en schreeuwde bijna non-stop tot half vijf. Echt zo zielig! Vandaag bleek waarom, zes luiers met op het eind water i.p.v. poep. Zo lullig ook voor onze vrienden, we zaten in een huisje :'(
pi_121044093
Waterpokken, beterschap MP

Gelukkig niet allemaal drama nachten.. Hier wel jammer genoeg. We sliepen bij mijn ouders, dus dan zit je ook niet lekker.
Hij was al in de avond onrustig aan het slapen,om half 12 werd hij echt wakker. Maar echt heel helder keek hij ook niet uit zijn ogen. Tot half 2 geprobeerd hem in zijn ledikant in slaap te krijgen. Daarna van half 2 tot half 7 naast me geslapen, en zeker elk half uur wakker voor een aai/knuffel. Daarna echt wakker. Om 9 uur weer poging gedaan, en dat lukte uiteindelijk om 10 uur, met wat gefrustreerd gemopper van mini..
En wat het was? De wind die langs zijn kamertje waaide, het vreemde bedje, een warmer kamertje, ik heb geen idee. Maar hopelijk nu in zijn eigen bedje wel een lekker nachtje..
pi_121044620
Beterschap zieke ukkies en vermoeiende mamas :*

Vorige week bij mijn ouders was het ook vreselijk..ze kon de slaap niet vatten. Bleef maar woelen in het camping bedje, liggen/zitten en huilen...borst maakte het goed maar was elke keer van korte duur...gelukkig nu in eigen bedje op onze slaapkamer is het weer prima
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:07:12 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_121045173
wat vervelend die niet slapende kindjes :*

hier overigens weer een kies! *O* das nummer 3! Nu heeft ze dus 2 tanden onder, 4 boven, kies aan de onderkant en 2 aan de bovenkant! Gaat hard vind ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')