Ah, de Vengaboys komen van jou?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van contact met dj's: ik belde vroeger met Wessel van Diepen
Na een concert word je een nog veel grotere fan, trust mequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, in het GoffertparkNiet de grootste fan maar genoeg toffe nummers en moet hem gewoon een keer live hebben gezien
zit ie daar tegenwoordig bij?quote:
Ow, nou, mocht je een betere vinden dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Ringtone designer? Die heb ik er al op staan.
The Bossquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, in het GoffertparkNiet de grootste fan maar genoeg toffe nummers en moet hem gewoon een keer live hebben gezien
Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Na een concert word je een nog veel grotere fan, trust me
Ik heb eens een hele avond met Rob Stenders aan de telefoon gezeten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van contact met dj's: ik belde vroeger met Wessel van Diepen
vanwege de oppasservice zeker? Was echt leuk geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vorige week Rob Stenders gesproken aan de telefoon![]()
ook geen kleintjes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Zo te zien geen maden in die oliebollen
Hmm Bruce kan me toch echt niet bekoren. Ik geloof meteen dat hij goed is live... maar nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Na een concert word je een nog veel grotere fan, trust me
Ik zal volgende week eens kijken. Ik vind het zo'n gedoe om via iTunes te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, mocht je een betere vinden dan hoor ik het wel
Ik in de jaren '90. Toen won ik een prijsvraag en zongen hij en Fred nog dat ene liedje "Wat ben je mooi wat ben je lief, zo interessant en exclusief ik vind je gewelllldiiiiiig."quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vorige week Rob Stenders gesproken aan de telefoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |