Hij heeft het openbaar gespamd. Ik ben zo stom het te onthoudenquote:
welke gebruik jij??quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, met de juiste app
Een van zijn meer acceptabele.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Eska het volgende:
Ik ben helemaal geen Prince-liefhebber, maar deze single had ik wel.
Met of zonder beestjes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Even wat oliebollen opwarmen of zo
ze komen toch niet uit friesland heh...daar zaten beestjes in de oliebollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Even wat oliebollen opwarmen of zo
Idd, zag het ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Stefan wil z'n jasje uitdoen omdat het zo warm is, maar ja, dan zijn de zweetplekken weer zo zichtbaar
Ik woon gelukkig niet in Frieslandquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze komen toch niet uit friesland heh...daar zaten beestjes in de oliebollen
De beestjes steken zo de afsluitdijk over hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Friesland
Stasse heeft ooit van de top 2000 schandalig misbruik gemaakt om er een contactadvertentie voor zichzelf van te maken en later te flirten met een luisteraarquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Stefan wil z'n jasje uitdoen omdat het zo warm is, maar ja, dan zijn de zweetplekken weer zo zichtbaar
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De beestjes steken zo de afsluitdijk over hoor
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stasse heeft ooit van de top 2000 schandalig misbruik gemaakt om er een contactadvertentie voor zichzelf van te maken en later te flirten met een luisteraar
Haha, ik ga weer terug bij de radio. Goed ideequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stasse heeft ooit van de top 2000 schandalig misbruik gemaakt om er een contactadvertentie voor zichzelf van te maken en later te flirten met een luisteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |