Dan is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als ik straks toch weer yoga wil doen, hmz, het is heel tof maar ik heb sowieso alleen maar de vrijdag middag vrij![]()
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgenquote:
Ik kan in theorie elke avond..quote:1x per week van 14-18 of van 18-21. Of 1x in de 2 weken van 14-21, avondeten is op onze kosten.
Onthouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgen
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werktijden:
[..]
Ik kan in theorie elke avond..
Ja dat weet ik pas eind februari als de opdrachten beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?
Spaids, doe verstandig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten ook wel wat dingen bij die wat aansluiting hebben met mn studie. Kan inderdaad beter gewoon afwachten, maar als ik iets wil, wil ik het NU
Dat is het over drie maanden ook nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar het lijkt zo leuheuk
Het is een leercurve.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet leren dat ik niet alles NU METEEN kan hebben/doen/whatever als ik het in mijn hoofd heb.
#verstandigdoen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
een meisje van een jaar of 9 zingt nu "het wonder is geschied, het wonder is geschied, mijn pruim is nat en het regent niet"
Heeft ze geleerd van haar ooms/nonkels
Ccquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Miezziej het volgende:
Twijfel of ik CG Holiday Joy moet falen of de CC Holo's
ik weet niet of je 'm al gezien hebt, maar is wel een aanraderquote:
Nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet of je 'm al gezien hebt, maar is wel een aanrader
Wat doe je uberhaupt in een sex scquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb net een topic geopend in SEX.![]()
Ik werd uitgenodigd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt in een sex sc
Het is een slowchatquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mooi wel met een Disney TT. Om iets van mijn onschuld te bewaren, ofzo.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb net een topic geopend in SEX.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik meteen kijken waarover dan en toen was het een scmet Disney
Zeker ook geen KPD toegang?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry voor de anticlimax. Ik moet nog steeds wennen dat ik me uberhaupt in dat stukje forum begeef.
Maar ben je alleen actief in de sc of ook in andere topics?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry voor de anticlimax. Ik moet nog steeds wennen dat ik me uberhaupt in dat stukje forum begeef.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wordt meer over batsen en tetten gesproken dan daar![]()
Tot nog toe alleen in de SC.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ben je alleen actief in de sc of ook in andere topics?
Zat in de relatie SC te kletsen met 1 iemand, want voor de rest uitgestorven. Die zei toen "kom naar de sex SC, daar is het gezelliger". Dus dat deed ik toen maar, en het is daar idd gezellig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, Bami, hoe ben je daar überhaupt terecht gekomen dan?
en wat deed je in relatie SC?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zat in de relatie SC te kletsen met 1 iemand, want voor de rest uitgestorven. Die zei toen "kom naar de sex SC, daar is het gezelliger". Dus dat deed ik toen maar, en het is daar idd gezellig!
Daar ging ik heen om te klagen over het gedoe met R., toen ik jullie er niet mee lastig wou vallen.quote:
Er bestaat geen prela scquote:
zulks een onzin. Alsof je hier iets niet kan posten. Jij mag alles hier posten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ging ik heen om te klagen over het gedoe met R., toen ik jullie er niet mee lastig wou vallen.
owwwww, ok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ging ik heen om te klagen over het gedoe met R., toen ik jullie er niet mee lastig wou vallen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij bent onze tegenhanger. Onze compensatie-christen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulks een onzin. Alsof je hier iets niet kan posten. Jij mag alles hier posten.
Jij bent onze tegenhanger. Onze compensatie-christen.
En datquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulks een onzin. Alsof je hier iets niet kan posten. Jij mag alles hier posten.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ga ik de laatste 2 happen van mijn toetje ook op kunnen of niet?
man, klagen is altijd toegestaan, en als iemand het teveel vindt, word je even gebitchslapped en dan schelden we wat heen en weer en dan pak je een glas wijn en dan is het weer goed. Zoiets?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me zo'n zeikerd, dus toen ging ik daar maar klagen, haha.
[..]
gelukt, my god... ik zit zo enorm volquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve zak chips op.... fuuuu
Je mag ons niet bedriegen met een andere slowchat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me zo'n zeikerd, dus toen ging ik daar maar klagen, haha.
[..]
ik las bedreigenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag ons niet bedriegen met een andere slowchat.![]()
Te laat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag ons niet bedriegen met een andere slowchat.![]()
ik dacht dus al: let op dat je niet bedreigen typt want dan komt er een of andere kip en dan heb je de pis lauw.quote:
voor straf geen billenkoek vanavond.quote:
Wij hadden ijs met slagroom, ik had ook veel te veel gepaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukt, my god... ik zit zo enorm vol![]()
ben vet ongesteld dus MOEST per se groot chocoladetoetje. Maar ogen waren wat groter dan mijn maag
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor straf geen billenkoek vanavond.
gij hebt vooruitziend zicht mijn jong!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik dacht dus al: let op dat je niet bedreigen typt want dan komt er een of andere kip en dan heb je de pis lauw.
jij eet ook alleen maar. Ben jij een feeder?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden ijs met slagroom, ik had ook veel te veel gepaktmisselijk was ik
nu tijd voor chips wel
ik heb spijt van die laatste 2 happenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden ijs met slagroom, ik had ook veel te veel gepaktmisselijk was ik
nu tijd voor chips wel
spank jezelf maar in slaap.quote:
feeders zijn de mensen die voeren he, meestal mannen trouwensquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij eet ook alleen maar. Ben jij een feeder?
Ik feed mezelfquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij eet ook alleen maar. Ben jij een feeder?
maar NIET op je clit!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
spank jezelf maar in slaap.
sherlock is het jij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
feeders zijn de mensen die voeren he, meestal mannen trouwens
Ja, dat weet ik. Die saaie vent van je eet niets.quote:
Hij zat aan mijn chipsquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Die saaie vent van je eet niets.
Zat hij maar eens aan je...quote:
Wie zegt dat hij dat niet ook doetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zat hij maar eens aan je...
quote:
lekker met z'n dorito's hot and spicey aan je doos.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet ook doet
Tegelijkertijd enzo
met zijn chipshand? BAH!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet ook doet
Tegelijkertijd enzo
EN TERECHT.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker met z'n dorito's hot and spicey aan je doos.![]()
![]()
Er ligt een zak Doritos sweet Chili pepper naast mequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker met z'n dorito's hot and spicey aan je doos.![]()
![]()
Fiets heeft je webcam gehacked en kijkt mee met jullie chipssexquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er ligt een zak Doritos sweet Chili pepper naast me
Probeer het eens...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er ligt een zak Doritos sweet Chili pepper naast me
Altijd iets te kiezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
pfff ik ben moe. Eigenlijk wil ik naar bed
Heb er trouwens nog nooit zo lang over gedaan om mijn tas in te pakken. Kon niet kiezen tussen topjes dus heb een stapel van 5 topjes in mijn tas gepropt
Mja, gemeenschappelijke kamer met de hele groepquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
oh ja, je gaat naar Berlijn toch? Have fun!
en topje boeit niet, je hebt of je jas aan buiten, of je topje uit in bed
Preciesquote:
Dus nie batsen in Berlijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, gemeenschappelijke kamer met de hele groepM. Heeft wel een episch bed gemaakt
En ga veel uit, dus topje is zeker belangrijk
Te veel gepijptquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mondhoek is ingescheurd, maar alleen aan de binnenkant van m'n wang
oh ja uitgaan.... ja, dat doe ik niet zoveel meer dus daar denk ik niet aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, gemeenschappelijke kamer met de hele groepM. Heeft wel een episch bed gemaakt
En ga veel uit, dus topje is zeker belangrijk
Zal heus wel ergens lukkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus nie batsen in Berlijn?
teveel chips gegeten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mondhoek is ingescheurd, maar alleen aan de binnenkant van m'n wang
Oh dat doe ik ook altijd, als ik er ruimte voor hebquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
PreciesNeem ook voor iedere dag een nieuw setje kleding mee voor overdacht en voor in de nacht
![]()
weerstand kweken dan, misschien herpesje of vitaminetekortquote:
Ik denk eerder vitamines dan, heb geen herpesquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weerstand kweken dan, misschien herpesje of vitaminetekort
Die nemen zelf maar iets meequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook zin in wat lekkers, dadelijk ff kijken of we nog wat hebben. Heb nog wel een halve appeltaart maar die moet ik laten staan voor de visite van morgen
kan nét wel een heeeeeel klein reepje vanaf toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook zin in wat lekkers, dadelijk ff kijken of we nog wat hebben. Heb nog wel een halve appeltaart maar die moet ik laten staan voor de visite van morgen
misschien heb je het wel van Brum, of je bejaarde tante die je een slobberzoen gaf met kerstquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk eerder vitamines dan, heb geen herpes
gewoon gezond eten, maar doe je denk ik wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE kan ik het beste weerstand kweken kip? Groentes zitten wel goed alleen fruit schiet er bij in vaak
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
krijg net een foto van een vriendin vanaf het strand in Vietnam
Ze doet in haar uppie een reis door Azië, heel gaaf.
Ik heb een foto van een napalm kindje terug gestuurd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
qua bewegen ben ik niet echt je voorbeeld hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bewegen, daar word je moe vanNeh ik ga serieus meer bewegen in 2013. Nog 2 dagen lamballen
![]()
Ik heb nog een nieuwe hardloopbroek, met de kaartjes er nog aan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezond en gevarieerd eten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE kan ik het beste weerstand kweken kip? Groentes zitten wel goed alleen fruit schiet er bij in vaak
Ik heb 3/4 bak slagroom (zelf 'gemaakt' uit zo'n kuipje weet je wel, 200ml ofzo? )Over 1/3 bak ijs geflikkerd en opgegetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
qua bewegen ben ik niet echt je voorbeeld hoor
en qua eten vandaag ook niet, met mijn vetkleppentoetje
morgen weer even iets meer fruit en groenten enzo
Mja ik vraag me altijd af of die pillen wel werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gezond en gevarieerd eten.
En ik neem elke dag ook nog een multivitamine pil, gewoon omdat het kan. En omdat extra vitamine B = gezondere en sterkere nagels en haren
whehehehe, ok, jij wint, ik krijg dat echt niet meer op tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 3/4 bak slagroom (zelf 'gemaakt' uit zo'n kuipje weet je wel, 200ml ofzo? )Over 1/3 bak ijs geflikkerd en opgegeten![]()
OMNOM
Het was best ziekquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, ok, jij wint, ik krijg dat echt niet meer op tegenwoordig
Ik neem mezelf ook maar weer voor om mijn sport routine er weer in te brengen. Als ik door werk een paar keer niet kan, is daarna de drempel weer zo hoog om zelf te beslissen om te gaan. En ik moet doordeweeks gewoon geen koekjes en zooi eten, alleen mijn normale maaltijden, tussendoor fruit en 1x in de week wat vette/zoete zooi. Dat kan friet zijn, maar ook op een verjaardag aan de hapjes en wijn gaan. Toen was ik in een paar weken merkbaar slankerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bewegen, daar word je moe vanNeh ik ga serieus meer bewegen in 2013. Nog 2 dagen lamballen
![]()
neen, alleen sommige bestanddelen en alleen bij tekorten. Zonder tekorten is er niet echt een aantoonbaar verschil/voordeel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vraag me altijd af of die pillen wel werkenhet is nog duur ook..
Tss ga eens wat meer bovenop jijquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tss ga eens wat meer bovenop jij![]()
Ik vind seks geen beweging, dat spreekt voor zich toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tss ga eens wat meer bovenop jij![]()
mijn zusje at tijdens haar middelbare schooltijd elke week met haar vriendinnetje ieder een hele bak 3-chocolades ijs op.quote:
dooie vissensexquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind seks geen beweging, dat spreekt voor zich toch?
Duh, pubertijd! Toen at ik ook echt belachelijk veelquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn zusje at tijdens haar middelbare schooltijd elke week met haar vriendinnetje ieder een hele bak 3-chocolades ijs op.
Hadden we laatst gekocht om te kijken hoe dat nu ging, ze kregen ieder een kwart weg ofzo, echt bizar hoe dat verandert
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bami heb je fifty shades al gelezen?
Ew, daar doe je mij ook geen plezier mee, met die hoeveelhedenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 3/4 bak slagroom (zelf 'gemaakt' uit zo'n kuipje weet je wel, 200ml ofzo? )Over 1/3 bak ijs geflikkerd en opgegeten![]()
OMNOM
ja bij dat soort dingen valt het zo op he, net als pannenkoeken of boterhammenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Duh, pubertijd! Toen at ik ook echt belachelijk veel3 snacks bij de frieten (minimaal!), of 5 pita broodjes vol shoarma.
Nu krijg ik er net 3 en met moeite 4 op
Met stofzuigen verbrand je ook calorieënquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ![]()
Seks telt niet als beweging
Ik kon op t laatst wel kotsen als ik weer een hap met bijna alleen slagroom hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ew, daar doe je mij ook geen plezier mee, met die hoeveelheden
Zovirax?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft nog een cadeau voor mij besteld, ik weet al wat einz
Hoeveel pannenkoeken eet jij dan? Ik lees soms dat mensen na 2 of 3 al vol zitten, maar ik haal de 5 of 6 wel hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja bij dat soort dingen valt het zo op he, net als pannenkoeken of boterhammen
3, max.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoeken eet jij dan? Ik lees soms dat mensen na 2 of 3 al vol zitten, maar ik haal de 5 of 6 wel hoor
Ja, en soms ben ik best teleurgesteld in mijzelf dat ik geen 5 pita's met shoarma opkrijgquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja bij dat soort dingen valt het zo op he, net als pannenkoeken of boterhammen
Ohai. 3 is écht mijn maxquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoeken eet jij dan? Ik lees soms dat mensen na 2 of 3 al vol zitten, maar ik haal de 5 of 6 wel hoor
Ik heb geen e-reader.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik de Engelse of Nederlandse ebooks naar je doorsturen?
Ik heb gevulde koeken gevondenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kon op t laatst wel kotsen als ik weer een hap met bijna alleen slagroom hadgewoon doorvreten, gaat helemaal goed
!!
Datquote:
Ik wist niet dat ze daar escort negers haddenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij pannekoeken zit ik meestal na 3 ook wel vol ja.
En als ik pizza bestel doe ik dat toch eigenlijk altijd bij New York Pizza, dus dan bestel ik er gewoon een van 25cm ipv 30.
Ja die lijken me ook best vullenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Pfoe ik ook maximaal 3 pannenkoeken, of als ik met banaan en nutella pak raak ik na twee van die dingen al vol.
Spees!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar escort negers hadden
Krijg je dan wel een extra dikke voor die prijs?
Alleen suiker op pannenkoek hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
SUiker of een pannenkoek vind ik stom tegenwoordig, dat geknars tussen mijn tanden/kiezen, bah. En vroeger vond ik dat dus heerlijk.... gewoon zakje suiker leeg kieperen in mijn mond, omnomnom
ik moest lachen man!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
ik eet 's ochtends 3 boterhammen, 's middags 4. Als ik een appel tussendoor eet eet ik een boterham minder.
En dan 's avonds lekker avondeten en in het weekend snoep en bunkertoetjes... denk dat het wel zou helpen als ik dat op de dagen dat ik niet werk niet meer zou doen
dat red ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ontbijt met 1 boterham en lunch met 3, de laatste tijd soms zelfs maar 2.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
De laatste weken koop ik iedere ochtend koffie en een saucijzenbroodje als ontbijt bij de Hema
Lekker vettigquote:
Ik word de laatste tijd echt misselijk van dingen als saucijzenbroodjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker vettigkan ik goed op vooruit tot 12-13u
En dan zijn mijn handen warm haha moet toch 15min lopen vanaf het station naar mijn werk.
ik zuip de hele dag thee en koffie dus dat is het geloof ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook tijden gehad dat de lunch van 3 boterhammen krap was, toen dronk ik minder.
Ik wissel voor ontbijt af tussen 2 crackers met hagelslag, 1 cracker en schaaltje yoghurt of brinta met basterdsuiker. En ja, mijn ontbijt moet iets zoetigs zijn, een 'gewone' boterham met kaas/vlees krijg ik niet zo vroeg weg. En niet te lang hetzelfde, want dan ben ik het beu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet tegenwoordig sochtends niksen tussen de middag 2-3 boterhammen
![]()
Ik vind ontbijt altijd zo snel matig worden na een tijdje
Hiervoor at ik vaker het reuzen frikandellenbroodje van Bakkerij Bart als ontbijtquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd echt misselijk van dingen als saucijzenbroodjes
ERMAHGERD nu heb ik zin in frikandelbroodjequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hiervoor at ik vaker het reuzen frikandellenbroodje van Bakkerij Bart als ontbijt
hahaha, fucked up brainquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wissel voor ontbijt af tussen 2 crackers met hagelslag, 1 cracker en schaaltje yoghurt of brinta met basterdsuiker. En ja, mijn ontbijt moet iets zoetigs zijn, een 'gewone' boterham met kaas/vlees krijg ik niet zo vroeg weg. En niet te lang hetzelfde, want dan ben ik het beu.
Lunch is 3 boterhammen met kop soep uit kantine. Als beleg altijd 2 hartig en 1 zoet. Liefst neem ik nog iets van komkommer of tomaat mee om het brood extra mee te beleggen. Ik heb altijd het idee dat wanneer ik nog iets moet snijden of whatever, dat mijn lunch dan langer verzadigt dan wanneer ik gewoon 3 besmeerde boterhammen even weghap
Kantine is bij ons rond 12 uur goed te doen, dus dan ff snel soep halen en dan naar onze lunchruimte. Daar staan ook een oventje, magnetron en tosti/grill ding. Dus neem ook vaak brood met ham en kaas mee tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, fucked up brain
soep is ook wel lekker 's middags ja. Kantine is te ver weg en te druk, dan houd ik echt nog maar 10 minuten over om te eten... dus we zitten meestal op iemands kamer en dan daar bammen dauwen
ik heb bij crackers nooit het idee dat ik echt iets gegeten heb, moet echt brood ofzo hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ben doordeweeks vaak bij brum en hij ontbijt niet, crackers vind ik wel een goeden idee want dat blijft wel lang goedik kan vaak yoghurt enzo weggooien
oh ja, das wel superhandigquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kantine is bij ons rond 12 uur goed te doen, dus dan ff snel soep halen en dan naar onze lunchruimte. Daar staan ook een oventje, magnetron en tosti/grill ding. Dus neem ook vaak brood met ham en kaas mee tegenwoordig
En als ik ga sporten, neem ik iets mee om op te warmen en dan eet ik voor en na het sporten een boterham of zo. Dan heb ik toch iets warms op die dag en ik kots het niet uit met sporten en ik eet dan ook niet te laat
Wij hebben ook zo'n blik (zat ooit bij de wasa crackers) en die crackers blijven dus serieus een paar weken goed daarin. Dus dat werkt primaquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik ben doordeweeks vaak bij brum en hij ontbijt niet, crackers vind ik wel een goeden idee want dat blijft wel lang goedik kan vaak yoghurt enzo weggooien
Brinta krijg ik niet wegquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n blik (zat ooit bij de wasa crackers) en die crackers blijven dus serieus een paar weken goed daarin. Dus dat werkt primaEn is toch lekker licht als ontbijt. Yoghurt weggooien is zonde ja..
Brinta maken? Dat spul blijft ook super lang goed
Soms iddquote:
Maar jij bent ook heel de dag fysiek in de weer hč. Voor mijn deels computerbaan is crackers als ontbijt wel voldoendequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb bij crackers nooit het idee dat ik echt iets gegeten heb, moet echt brood ofzo hebben.
Bento-lunch is ook wel lekker, moet ik ook weer eens doen. Rijst van vorige dag mee met (restjes) groente en vlees enzo.
Is ook maar een superdun laagje hč, want alles eronder is nog gewoon kortquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
Zit een artikel op lipglans te lezen over haar "lange" haar. Heb het idee dat sommige foto's gewoon uitgerekt zijn
oh dat is het niet hoor, ik heb ook dagen dat ik alleen spreekuren heb dus das voornamelijk zit en praat werk. Ik hou gewoon van brood en ben vreetverslaafdquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel de dag fysiek in de weer hč. Voor mijn deels computerbaan is crackers als ontbijt wel voldoende
De meeste buitenlanders ik ons kunnen niet wennen aan de Nederlandse lunch met brood. Dus die koken dan 's avonds extra veel om het later in de week mee te nemen als lunch, standaard. Of een restje van een dag eerder inderdaad, en dan met salade erbij. Ik denk dat ik dichtgroei als ik dat allemaal moet etenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, das wel superhandig
Net even wat meer mogelijkheden
ik had een buitenlandse stagiair die serieus een keer een stuk lamskop ging staan opwarmen in de keukenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De meeste buitenlanders ik ons kunnen niet wennen aan de Nederlandse lunch met brood. Dus die koken dan 's avonds extra veel om het later in de week mee te nemen als lunch, standaard. Of een restje van een dag eerder inderdaad, en dan met salade erbij. Ik denk dat ik dichtgroei als ik dat allemaal moet eten
Een stuk lamskop, ok danquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een buitenlandse stagiair die serieus een keer een stuk lamskop ging staan opwarmen in de keuken![]()
![]()
![]()
als ik zoiets mee neem als lunch (restjes, niet een lamskop) let ik er wel op dat er niet teveel vlees en vet enzo bij zit, anders gaat het inderdaad wel heel hard
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een buitenlandse stagiair die serieus een keer een stuk lamskop ging staan opwarmen in de keuken![]()
![]()
![]()
als ik zoiets mee neem als lunch (restjes, niet een lamskop) let ik er wel op dat er niet teveel vlees en vet enzo bij zit, anders gaat het inderdaad wel heel hard
6granen brood van onze bakker is echt lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
Ik hou helemaal niet van brood, alleen vers witbrood vind ik lekkerLekker met een stuk jong belegen kaas, of nutella
Meestal neem ik broodjes mee of koop ik iets. Oja en de Hema heeft nu ook vers belegde sandwiches, die zijn ook wel lekker maar daar zit dan weer een salade ofzo op wat het brood lekkerder maakt
ja die maken dan vis met tomaten en mega veel knoflook enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken iemand dat zat in Wageningen op de studie en daar heb je ook allemaal zo'n "vreemde" buitenlanders. Als de Afrikanen kookte scheen de hele gang te stinken
Al het tuig komt uit boxtelquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer kom ik er nu pas achter dat van gerwen uit boxtel komtThehehe
Laatst hadden we een probleem met de afzuiging in een van de labs en toen stonk het daar nogal, was op de gang ook te ruiken. Paar dagen later kwam een Marokkanse collega mee lunchen en die haalt zijn bakje met prut uit de magnetron. Hij haalt de deksel eraf en er kwam toch een lucht uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ken iemand dat zat in Wageningen op de studie en daar heb je ook allemaal zo'n "vreemde" buitenlanders. Als de Afrikanen kookte scheen de hele gang te stinken
Waarheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Al het tuig komt uit boxtel
Einz
Waarom? Die gast is toch niet boeiend ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarheid![]()
Maar ik hoop toch dat ie wint verdorie
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laatst hadden we een probleem met de afzuiging in een van de labs en toen stonk het daar nogal, was op de gang ook te ruiken. Paar dagen later kwam een Marokkanse collega mee lunchen en die haalt zijn bakje met prut uit de magnetron. Hij haalt de deksel eraf en er kwam toch een lucht uit
Dus iemand maakt een opmerking dat het zo stinkt ineens. Gaat hij er heel serieus op in dat er een probleem was met de afzuiging in het lab blabla. De had dus echt niet door dat de meurlucht toch echt uit zijn bakje kwam
Oh komt aids daar vandaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik hou erg van eten, maar sommige dingen (vooral Afrikaans eten) kan echt bizar meuren
voor zover ik weet niet uit Marokkoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh komt aids daar vandaan?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laatst hadden we een probleem met de afzuiging in een van de labs en toen stonk het daar nogal, was op de gang ook te ruiken. Paar dagen later kwam een Marokkanse collega mee lunchen en die haalt zijn bakje met prut uit de magnetron. Hij haalt de deksel eraf en er kwam toch een lucht uit
Dus iemand maakt een opmerking dat het zo stinkt ineens. Gaat hij er heel serieus op in dat er een probleem was met de afzuiging in het lab blabla. De had dus echt niet door dat de meurlucht toch echt uit zijn bakje kwam
Dat prutje vast niet, geloof mequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar Marokkaans eten vind ik wel heel vaak lekker ruiken
Wiezo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Priem kan echt maar 1 SC tegelijk.![]()
Ja die zit ook in de douglasquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
Oja Kip jij weet dat! Zat de Mac in Rotterdam ook in de Douglas?
Mijn kerstpakket was namelijk een bon van Douglas maar daar koop ik dus echt nooit iets. Zou op dit moment ook even niet weten welke kleur lippenstift ik van Chanel zou willen dus in Maastricht zal ik dat ding niet opmaken.
Dus heb ik mij bedacht dat ik wel een nieuwe kwast kan kopen ervan, en aangezien ik toch in het nieuwe jaar ergens een dag wil shoppen in Rotterdam kan ik meteen die bon inleveren
Ik heb ook Mac kwasten gefaald van mijn kerstpakketquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
Oja Kip jij weet dat! Zat de Mac in Rotterdam ook in de Douglas?
Mijn kerstpakket was namelijk een bon van Douglas maar daar koop ik dus echt nooit iets. Zou op dit moment ook even niet weten welke kleur lippenstift ik van Chanel zou willen dus in Maastricht zal ik dat ding niet opmaken.
Dus heb ik mij bedacht dat ik wel een nieuwe kwast kan kopen ervan, en aangezien ik toch in het nieuwe jaar ergens een dag wil shoppen in Rotterdam kan ik meteen die bon inleveren
Ja maar jij ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ze nu actief zit te zijn in de sex SC. En hier afwezig is, haha.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die zit ook in de douglas
Jepquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook Mac kwasten gefaald van mijn kerstpakket
Wat zijn dingen afschuwelijk duur zeg
In duitsland heb je back2macquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
JepMijn stippling brush had ik een bon van 30 euro en moest ik nog iets rond de 20 euro bijbetalen
In Berlijn hebben ze gewoon 9 countersinclusief 2x in een Douglas, dus morgen even kijken of die bon ook in Duitsland geldig is
kan ik dat meteen daar kopen
Ik heb ook een stippling brush gehaald. Maar wel de 188, die 187 vond ik te groot en vooral veul te duurquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
JepMijn stippling brush had ik een bon van 30 euro en moest ik nog iets rond de 20 euro bijbetalen
In Berlijn hebben ze gewoon 9 countersinclusief 2x in een Douglas, dus morgen even kijken of die bon ook in Duitsland geldig is
kan ik dat meteen daar kopen
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
MAAR! Ik vind die kwasten iedere euro waard hoorAlles werkt perfect. Misschien dat ik de 217 koop, die heb ik nog niet en lees daar altijd zoveel goede verhalen over.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In duitsland heb je back2mac
Voor mijn foundation is die 187 echt perfectquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook een stippling brush gehaald. Maar wel de 188, die 187 vond ik te groot en vooral veul te duur
Nu heb ik de 224 als blendingbrush maar die is meer fluffier. Super fijn, maar ben ook heel erg benieuwd naar de 217quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Nog maar 1 keer kunnen gebruiken maar was verbaasd over hoe goed ik alles geblend kreeg![]()
Ik gebruik hem alleen voor heel gepigmenteerde blushquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik heb alleen de verpakking van mijn foundation nog.
[..]
Voor mijn foundation is die 187 echt perfectBen je zo snel klaar
Gebruik mijn poederfoundation eigenlijk helemaal niet meer
Best zonde want ik had net een nieuwe
Dan is die wat ik heb inderdaad veel te grootquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor heel gepigmenteerde blush
Gebruik geen foundation, alleen de BB Cream van Maybelline en die breng ik met mijn vingers aan
Ik had 90 euro te besteden en heb daar de 217, 219 en 188 van gehaald en toen had ik nog 4 euro overquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu heb ik de 224 als blendingbrush maar die is meer fluffier. Super fijn, maar ben ook heel erg benieuwd naar de 217
Ja, dat ding is echt huge haha. Voor niet super gepigmenteerde blush heb ik ook nog een goede kwast van Too Faced. En nog wat oogschaduw kwasten van Sephora die me goed bevallen dus ga echt niet alles van Mac halen. Wilde alleen heel graag een echt goede blending kwastquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan is die wat ik heb inderdaad veel te grootVoor de blush gebruik ik de 168
Suuuuuper fijn
Hij is wel duurquote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja volgens mij heeft iedereen al alles gekocht. Als ik geld krijg zelf halen
Ik zit nog glitternagellak eraf te halen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Mobiel fokken is klote, dus ik ga maar gewoon naar bed. Mooie tijd ook wel eigenlijk
Ik wil zo graag loadquote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
Oeh zou Illamasqua in Berlijn te krijgen zijn?Wil zo graag Kink
* megamandy gaat googlen
Welke?quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit nog glitternagellak eraf te halen.
Ik gebruik mijn versie van de foliemethode. Maar dit is Party Hearty en die is hardnekkig. En dat van beautyscene werkt echt niet bij mij hoor. Dan is de laag kleur eraf, maar die glitters zitten er nog gewoon.quote:Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke?
Gebruik je niet de folie methode?
En op beautyscene gaven ze een soortgelijke tip, maar dan watje doordrenken, op nagel leggen en druk uitoefenen met duim van de andere hand op de nagel die schoon moet. 15-20 seconden drukken, dan rustig proberen te wiebelen met het watje en als de lak meebeweegt, alles in 1 veeg eraf.
JAJAJAJAJAJA OMG JAquote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal ik hem meenemen als ze hem hebben? Je werkt toch dichtbij het station in Eindhoven?
Wat is jouw versie?quote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn versie van de foliemethode. Maar dit is Party Hearty en die is hardnekkig. En dat van beautyscene werkt echt niet bij mij hoor. Dan is de laag kleur eraf, maar die glitters zitten er nog gewoon.
Ja even kijken, weet namelijk niet zeker of ik tijd heb om te winkelenquote:Op zondag 30 december 2012 00:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJA OMG JA
Als ze hem hebbenEn als je er tegenaan loopt
![]()
Wattenschijfjes doormidden knippen, nagellakremover erop en op nagels. En dan mijn handen als 'afsluiting' gebruiken, ipv folie.quote:
Dankjequote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Trusten Priem en Mandy!
En veel plezier in Berlijn Mandy
En wat is daar handiger aan?quote:Op zondag 30 december 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wattenschijfjes doormidden knippen, nagellakremover erop en op nagels. En dan mijn handen als 'afsluiting' gebruiken, ipv folie.
Ghehequote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
DankjeZit helemaal te hyperen
M. stuurde net een smsje met de groetjes uit Berlijn
Gemenerd.
Dus nu ga ik maar slapen want dan is het sneller morgen endezo
Geen gezeik met folie.quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En wat is daar handiger aan?
quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
DankjeZit helemaal te hyperen
M. stuurde net een smsje met de groetjes uit Berlijn
Gemenerd.
Dus nu ga ik maar slapen want dan is het sneller morgen endezo
Hmmm schoollijm heb ik niet liggen; maar om floam nu een glitterbom te noemen is ook te veel gezegdquote:Op zondag 30 december 2012 09:43 schreef Miezziej het volgende:
Mogguh
Gisteren heb ik dit trouwens geprobeerd op mijn duimnagel
http://demapixie.blogspot(...)-remove-glitter.html
And it works![]()
Kreeg met de folie methode glitter er ook niet goed af dus ik droeg bijna nooit meer glitter, terwijl ik juist zo van glitter hou![]()
![]()
Die P2 Color Stop is ook lijmquote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm schoollijm heb ik niet liggen; maar om floam nu een glitterbom te noemen is ook te veel gezegdDie krijg ik er redelijk makkelijk af met de normale methode
Maarrrrr ik ga hem ook wel eens proberen; want folie vind ik ook te veel gedoe... Ik ben lui
quote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb het gedaan met witte houtlijmook pva basis haha. Mijn duimnagel voelt nu wel meer "smooth" dan normaal
Ja ik zag het. Heb je hem al gebruikt? Ik was te ongeduldig en had de eerste keer meteen de helft van mijn lak weer meequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Mirjam het volgende:
Besloten dat we er hard aan gaan moeten werken in 2013, dus all ends well , en dat is fijn
prima geslapen ook.
dank je, dat is liefquote:Op zondag 30 december 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gelukkig
Moest gisterenavond nog aan je denken.....
Hopelijk komen jullie er samen uit en gaat het weer een beetje de goeie kant op
Ja gister, maar niet voor de gewone lak. Dus eerst gelakt, laten drogen, toen dat goedje en toen saran wrap mani gedaan, daar is het wel handig voorquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Heb je hem al gebruikt? Ik was te ongeduldig en had de eerste keer meteen de helft van mijn lak weer mee![]()
Mooi zoquote:Op zondag 30 december 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
En debs die vijl is echt uberfijn![]()
![]()
Nogmaals thx
Owjah das wel een goeie iddquote:Op zondag 30 december 2012 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja gister, maar niet voor de gewone lak. Dus eerst gelakt, laten drogen, toen dat goedje en toen saran wrap mani gedaan, daar is het wel handig voordenk ook wel voor marbles enzo.
De eerste zin van het recept: Bak de spekblokjes in een koekenpan ongeveer een kwartier op laag vuur.quote:soort gerecht: Vegetarisch
Goeden vegetarisch menuquote:Op zondag 30 december 2012 13:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De eerste zin van het recept: Bak de spekblokjes in een koekenpan ongeveer een kwartier op laag vuur.
![]()
Zekerquote:
ermahgerd vaatwasblokje erin en gaan?quote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
Arghhh al een uur aan het schrobben op die rot friteuseOm straks weer smerig te maken
Nu weet ik weer waarom we dat ding bijna nooit gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |