Dan is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als ik straks toch weer yoga wil doen, hmz, het is heel tof maar ik heb sowieso alleen maar de vrijdag middag vrij![]()
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgenquote:
Ik kan in theorie elke avond..quote:1x per week van 14-18 of van 18-21. Of 1x in de 2 weken van 14-21, avondeten is op onze kosten.
Onthouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgen
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werktijden:
[..]
Ik kan in theorie elke avond..
Ja dat weet ik pas eind februari als de opdrachten beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?
Spaids, doe verstandig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten ook wel wat dingen bij die wat aansluiting hebben met mn studie. Kan inderdaad beter gewoon afwachten, maar als ik iets wil, wil ik het NU
Dat is het over drie maanden ook nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar het lijkt zo leuheuk
Het is een leercurve.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet leren dat ik niet alles NU METEEN kan hebben/doen/whatever als ik het in mijn hoofd heb.
#verstandigdoen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
een meisje van een jaar of 9 zingt nu "het wonder is geschied, het wonder is geschied, mijn pruim is nat en het regent niet"
Heeft ze geleerd van haar ooms/nonkels
Ccquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Miezziej het volgende:
Twijfel of ik CG Holiday Joy moet falen of de CC Holo's
ik weet niet of je 'm al gezien hebt, maar is wel een aanraderquote:
Nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet of je 'm al gezien hebt, maar is wel een aanrader
Wat doe je uberhaupt in een sex scquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb net een topic geopend in SEX.![]()
Ik werd uitgenodigd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt in een sex sc
Het is een slowchatquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mooi wel met een Disney TT. Om iets van mijn onschuld te bewaren, ofzo.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb net een topic geopend in SEX.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik meteen kijken waarover dan en toen was het een scmet Disney
Zeker ook geen KPD toegang?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry voor de anticlimax. Ik moet nog steeds wennen dat ik me uberhaupt in dat stukje forum begeef.
Maar ben je alleen actief in de sc of ook in andere topics?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry voor de anticlimax. Ik moet nog steeds wennen dat ik me uberhaupt in dat stukje forum begeef.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wordt meer over batsen en tetten gesproken dan daar![]()
Tot nog toe alleen in de SC.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ben je alleen actief in de sc of ook in andere topics?
Zat in de relatie SC te kletsen met 1 iemand, want voor de rest uitgestorven. Die zei toen "kom naar de sex SC, daar is het gezelliger". Dus dat deed ik toen maar, en het is daar idd gezellig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, Bami, hoe ben je daar überhaupt terecht gekomen dan?
en wat deed je in relatie SC?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zat in de relatie SC te kletsen met 1 iemand, want voor de rest uitgestorven. Die zei toen "kom naar de sex SC, daar is het gezelliger". Dus dat deed ik toen maar, en het is daar idd gezellig!
Daar ging ik heen om te klagen over het gedoe met R., toen ik jullie er niet mee lastig wou vallen.quote:
Er bestaat geen prela scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |