Dan is het de moeite niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als ik straks toch weer yoga wil doen, hmz, het is heel tof maar ik heb sowieso alleen maar de vrijdag middag vrij![]()
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgenquote:
Ik kan in theorie elke avond..quote:1x per week van 14-18 of van 18-21. Of 1x in de 2 weken van 14-21, avondeten is op onze kosten.
Onthouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel heul leuk, maar dit bedenk ik me net in een periode waarin ik het best druk ga krijgen
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werktijden:
[..]
Ik kan in theorie elke avond..
Ja dat weet ik pas eind februari als de opdrachten beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan hou je genoeg tijd over voor school ook?
Spaids, doe verstandig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten ook wel wat dingen bij die wat aansluiting hebben met mn studie. Kan inderdaad beter gewoon afwachten, maar als ik iets wil, wil ik het NU
Dat is het over drie maanden ook nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar het lijkt zo leuheuk
Het is een leercurve.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet leren dat ik niet alles NU METEEN kan hebben/doen/whatever als ik het in mijn hoofd heb.
#verstandigdoen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
een meisje van een jaar of 9 zingt nu "het wonder is geschied, het wonder is geschied, mijn pruim is nat en het regent niet"
Heeft ze geleerd van haar ooms/nonkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |