quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen Diaan irl.
Hoi Pinoquote:
Keith.quote:
Het lijkt er wel op hoor... en tegenwoordig noemen de meeste mensen, incl. mijn ouders, mij Diaanquote:
Zou het wel grappig vinden als ik een keer FOK-ers in het echt zou ontmoeten en me dan ook Frits noemen in plaats van bij mijn echte naam. Dat zou me weinig boeien eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Eska het volgende:
[..]Voor mij is 'Eska' ook een soort 2e naam geworden.
Zeker wanneer je mensen van FOK! ook buiten FOK! gaat zien is zoiets bijna onvermijdelijk.
Pizzaquote:
Ik zou je dan Fritsje noemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou het wel grappig vinden als ik een keer FOK-ers in het echt zou ontmoeten en me dan ook Frits noemen in plaats van bij mijn echte naam. Dat zou me weinig boeien eigenlijk
Iets met baarden.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Hey, hallo
Oh kijk, ZZ Top, ik weet daar nog een leuk feitje over...
Als ik naast je sta niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou je dan Fritsje noemen
Iets met (geen) baard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Hey, hallo
Oh kijk, ZZ Top, ik weet daar nog een leuk feitje over...
meneer Fritsquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou je dan Fritsje noemen
Jij bent 2m?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik naast je sta niet meer
JA HAHA weet je dat de enige man van ZZ Top zonder baard Beard met z'n achternaam heet HAHAHA!quote:
Bij mij ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De beginletter is iig wel hetzelfde.
Ik noem mijn broertje ook nog steeds broertje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik naast je sta niet meer
Ik mijn zusje zusjequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik noem mijn broertje ook nog steeds broertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |