Diaan komt binnen en gelijk topic op slotquote:
Ik heb het vaak in de auto aan, echt fijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Altijd!
Luister je wel eens Theater v/h Sentiment?
neee dat speelt ie niet meer...deze zong ie samen met Carice van Houtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit het nummer dat hij voor Guusje had geschreven?
Komt vast door mijn achternaam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Diaan komt binnen en gelijk topic op slot
Da's (naast de Top 2000) het enige waar ik Radio2 nog voor aan zet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb het vaak in de auto aan, echt fijn
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het niets. Ik vind het een beetje een zeurderig liedje.
Dreamer is dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit het nummer dat hij voor Guusje had geschreven?
Oke, weet nog wel wat ze overleed. Was best geschokt. Vond haar een erg lieve en knappe vrouw. En dan BAM.. zo jongquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
neee dat speelt ie niet meer...deze zong ie samen met Carice van Houten
tsja life sucksquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oke, weet nog wel wat ze overleed. Was best geschokt. Vond haar een erg lieve en knappe vrouw. En dan BAM.. zo jongZo sneu
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoals jullie misschien wel kunnen voorspellen vindt mijn zusje Kane dus wel leuk. Echt, wat een wansmaak heeft die. Daarom adopteer ik Eska maar als mijn muziekzus.
Die verschilletjes houden de boel levendigquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef Eska het volgende:
[..](inclusief enige verschilletjes, hier en daar
)
In de auto wel eens, tof programma.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Altijd!
Luister je wel eens Theater v/h Sentiment?
TUSKquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
Lijkt wel alsof ze elke keer m'n echte naam roepen in het nummer
Misschien maar beter voor de buren ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:13 schreef peaceman het volgende:
jammer dat dat nummer niet 20 minuten duurt..,. Tusk
Schandalig ja. Er komt wel een soort opvolger, mèt Stefan. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Jareth het volgende:
[..]
In de auto wel eens, tof programma.
Wat helaas verdwijnt.
Nou, die horen dat niet hoor. Ik hoor daar steeds de kinderen huilen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien maar beter voor de buren ook
Misschien drummen ze daar op de kidsquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, die horen dat niet hoor. Ik hoor daar steeds de kinderen huilen....
Origineel van Green Day is beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erg mooi liedje. Uitvoering Marianne Faithfull is nog mooier.
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien drummen ze daar op de kids
Lennon is een bikkel, nu alquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ze huilden al toen ik Lennon naar bed bracht. Lennon slaapt in de kamer die grenst aan die van hun tweeling. En Lennon heeft er gewoon geen last van.
Op één of andere manier ga ik er vanuit dat wanneer er echte namen in een username zitten het de naam van die persoon zal zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Shattered
Je mag me gewoon Frits noemen hoor
watquote:
Karina, Frits, Pino, Diaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Op één of andere manier ga ik er vanuit dat wanneer er echte namen in een username zitten het de naam van die persoon zal zijn
Buren hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien maar beter voor de buren ook
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Shattered
Je mag me gewoon Frits noemen hoor
Vooral Pinoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina, Frits, Pino, Diaan
Er staat vast iets hun optreden bij ik geloof Pauw en Witteman op youtubequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat
hebben die dat gecoverd
2 van de 4 dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen Diaan irl.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Mexicano.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was absoluut niet bewust.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen Diaan irl.
Familie van Jon?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was absoluut niet bewust.
Ik heet ook Mexicano Bakker
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heet helemaal geen Diaan irl.
Hoi Pinoquote:
Keith.quote:
Het lijkt er wel op hoor... en tegenwoordig noemen de meeste mensen, incl. mijn ouders, mij Diaanquote:
Zou het wel grappig vinden als ik een keer FOK-ers in het echt zou ontmoeten en me dan ook Frits noemen in plaats van bij mijn echte naam. Dat zou me weinig boeien eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Eska het volgende:
[..]Voor mij is 'Eska' ook een soort 2e naam geworden.
Zeker wanneer je mensen van FOK! ook buiten FOK! gaat zien is zoiets bijna onvermijdelijk.
Pizzaquote:
Ik zou je dan Fritsje noemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou het wel grappig vinden als ik een keer FOK-ers in het echt zou ontmoeten en me dan ook Frits noemen in plaats van bij mijn echte naam. Dat zou me weinig boeien eigenlijk
Iets met baarden.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Hey, hallo
Oh kijk, ZZ Top, ik weet daar nog een leuk feitje over...
Als ik naast je sta niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou je dan Fritsje noemen
Iets met (geen) baard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Hey, hallo
Oh kijk, ZZ Top, ik weet daar nog een leuk feitje over...
meneer Fritsquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou je dan Fritsje noemen
Jij bent 2m?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik naast je sta niet meer
JA HAHA weet je dat de enige man van ZZ Top zonder baard Beard met z'n achternaam heet HAHAHA!quote:
Bij mij ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De beginletter is iig wel hetzelfde.
Ik noem mijn broertje ook nog steeds broertje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als ik naast je sta niet meer
Ik mijn zusje zusjequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik noem mijn broertje ook nog steeds broertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |