's Werelds grootste gaming platform:http://store.steampowered.com/about/Voordelen van Steam• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals
iDEAL!Gouden regels m.b.t. gebruik van steam• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in steamDe nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
•
Steam Big picture modeHierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
Aparte steam Library'shiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten
SPOILER
Laatste post vorige draadje:
quote:
Ja en Ja. Al is het zonder mensen die je kent (op teamspeak e.d.) een stuk minder imo.
Nog over To The Moon, sale duurt nog aardig wat dagen, be patient (en anders halen op laatste dag).
Price of individual games: ¤ 9.98
Bundle cost: ¤ 9.99
Luister naar XPLIZIT op
www.xms.nlVoor alles retro bezoek je het
Retroforum -
www.retroforum.nl
Payday lijkt me wel aardig als ik met iemand kan meedoen in dat 4-pack, dan is het maar 3 euro nogwat. Iemand?
Luister naar XPLIZIT op
www.xms.nlVoor alles retro bezoek je het
Retroforum -
www.retroforum.nl
quote:
Sry heb um al, destijds met hele groep van teamspeak gekocht en gespeeld hehe.
Zit zelf over de X Superbox na te denken... lol.
Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef VelitoX het volgende:Laatste post vorige draadje:
[..]
Ja en Ja. Al is het zonder mensen die je kent (op teamspeak e.d.) een stuk minder imo.
Nog over To The Moon, sale duurt nog aardig wat dagen, be patient (en anders halen op laatste dag).
I will
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
quote:
Nu nog kijken hoe dat moet

Had al wel zonder upgrade sector 5 gehaald, was ook een achievement blijkbaar, zonder ship upgrades... Daarom kwam ik erachter dat je dat kon
Jaaa, dansen! dansen!
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
heb er twee, gebruik er eigenlijk maar 1.
Voor GTA IV complete ed. Mag je hem hebben.
[ Bericht 5% gewijzigd door SosuaCafe op 29-12-2012 20:35:27 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
En toen vond ik ineens Braid in mijn giftbox

Ben trouwens klaar met kopen, heb mijn budget sowieso al overschreden. Volgende sale maar eens binnen budget blijven
Jaaa, dansen! dansen!
quote:
Quote John Wells: "Infinite replay value"

haha. Erg veel om te unlocken, al ben je het wel eerder zat idd

.
JimmyJames
Unspeakable powers
quote:
Er zijn nog zat mensen die het spelen.
Please Move The Deer Crossing Sign
Speel zelf ook nog heel af en toe l4d2, nooit echt veel gedaan, maarja als je het hebt gewonnen....

.
Zijn er ook zat mensen die nog payday spelen? want het ziet er wel vet uit opzich