quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn spellings apparaat zei dat ik het zo moest spellen
quote:maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.
klacht vrouwen die doorlopen als je wat zegt
Tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn spellings apparaat zei dat ik het zo moest spellen
Of pssssst meisje...meisje. En als ze dan niet reageert: stomme kuthoer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef sinepedraap het volgende:
Hoezo fluit je dan gewoon niet eerst? Gelijk praten komt zo opdringerig over.
dat is zo 2007quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Of pssssst meisje...meisje. En als ze dan niet reageert: stomme kuthoer.
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Onterechte klacht omdat je gewoon normaal moet doen tegen meisjes en je niet moet verlagen tot het niveau van de gemiddelde straatmarokkaan.
vandaag niet zag ze wel 2 keer voorbij rijden maar ze zijn alleen bezig om kleine jongetjes die vuurwerk afsteken te beboetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hopelijk kwam de politie je nog controleren.
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de handquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Ushina het volgende:
[..]
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.
BIER EN TIETUHHHH
Ik prefereer de straatmarokkaan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de hand
was vorige week nog in Gouda enige wat ik had gezien waren kindjes die aan het schaatsen waren op zo'n kunstschaatsbaan op het plein, en een paar 14 jarige marokkaanse jongetjes die met hun fietsen door het winkelend publiek heen reden, tuurlijk heb ik ook wel anderen dingen gezien alleen het probleem opzich lijkt me geen echt groot probleem wat verdient om zo groot in de media te komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Dan zijn jij en ik in een verschillend Gouda geweest
Inderdaad, die broeken van tegenwoordig zijn ook zo hoog uitgevoerd.. is eigenlijk gewoon retro net zoals die zogenaamde oude retro scootersquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef beerten het volgende:
Als kleine jongen deed ik de rits al dicht van mijn moeders broeken en rokken. Aan de achterkant.
(Begin jaren 80. Tevens ouwelul-alarm)
Niets moderns aan dus. Zo ouderwets als maar kan die broek met sluiting.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
als je die opendoet staat haar halve kont open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |