Je zit dequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn kop
Jou kop, het stond er toch?
kloten.quote:te ver
Ok, mee eens, als jij dat ook doet... ik ben de kwaadste niet hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee waar je mee bezig bent, maar stop er maar mee.
Ik heb geen enkel idee waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, mee eens, als jij dat ook doet... ik ben de kwaadste niet hoor!
OffTopic meelullen, zowat niets hier gaat meer over Opa en de zijne....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik he geen enkel idee waar jij het over hebt
En daar kom jij ff aan mee helpenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
OffTopic meelullen, zowat niets hier gaat meer over Opa en de zijne....
Ooh wat erg! Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hou nou je zeurkanis maar een keer daarover, want het is gewoon niet waarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reageer op PB die een linkje stuurt over iemand die geklaagd heeft over hoe het toegaat op het Opaatje-topic. Hoeveel meer on topic wil je het hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging het te ver? Jij kan het weten..Mentorquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou nou je zeurkanis maar een keer daarover, want het is gewoon niet waar
de nachtzuster van Parnassiaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Coos het volgende:
Het wordt tijd dat de zuster met de medicijnen langs komt.
Weinig gaat mij te ver, maar wees duidelijk en bijt iemands kop eraf of laat 'm er gewoon opzitten,, maar dat halfzachte gemurmel de hele tijd verstoort het heerlijk voortkabbelen van dit topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging het te ver? Jij kan het weten..MentorDruiloor....
zie ik het nu goed, zit ie nou aan d'r tiet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Whatever, Oop had iig een lekker wijf in huis vandaag...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |