Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 1
Dit houdt de streamverslagen beter leesbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-08-2002 23:38]
Mustapha zegt dat hij maar 2 weken op vakantie is geweest, maar dat hij best wel naar Portugal ( !! ) had gewild.
Margriet : Ach, het gaat zoals het gaat......
Daniela is nu bij Mustapha, en krijgt een pet of cap van hem.
Daniela : O, wat lief ! Ze zoent hem.
Ze spreken af dat wanneer de eerste van hun eruit gaat die pet of cap mee mag nemen.
Mustapha zegt dat hij die van zijn ex heeft gehad.
Daniela loopt er maar pikant (in bikini) bij.
Van Judith heeft Daniela ook al wat gekregen.
Daarna correctie: "als jij eerder weggaat dan ik etc. "
Daniela krijgt van Must een mutsje.
Ze wil Must een pet geven maar de pet is van haar ex geweest en Must weet niet wat hij er mee moet. De pet was lang niet zo duur als wat hij haar gaf.
Daniela roept blij uit "ik ben blij met mijn muts!"
Ze is zich bewust van wat ze net gezegd heeft en corrigeert weer.
we gaan nog veel lachen met daniela
Daniela heeft tot op heden een heus vakantiegevoel in het Big Brother huis, dit is af te leiden uit haar hawaaiaanse look. Ze draagt een vrolijk zonnehoedje, een zwempakachtig iets, en daaroverheen nog een vrolijk rokje. Ook is ze lekker bruin.
Ondertussen wordt er gekookt en ik hoor een aantal mensen roepen "hoe gezellig" ze het wel niet vinden. Zelf noemen ze het ook wel het "schoolreisje" gevoel.
Martijn Krabbe staat nog in de keuken. Als een professionele kok heeft hij een keukenshort aan en zijn mond zit vol, want hij is het een en ander aan het voorproefen. Ze gaan kip eten. Ik zie een x aantal van die grote kippen in de pan liggen namelijk. (het lijkt wel alsof ik naar een kookprogramma zit te kijken...)
Margriet heeft al een soort van koosnaampje gekregen want ze wordt al jolig "Margrieeeetje" genoemd.
quote:Er zitten iig geen lelijkerds in, concluderen ze.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:14 schreef Remquito het volgende:
Laurens vindt het een leuke groep. Veel mooie mensen
Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.
quote:Bram zit er volgens mij nog niet in hoor....dit is LAURENS!
Op woensdag 28 augustus 2002 20:15 schreef Ethel het volgende:
Margriet ligt laveloos in een luie houten tuinstoel. Bij haar staat Bram te roken. Ondertussen praat hij over de "oorlogstijd", dit in vergelijking met het Big-Brother huis. Margriet had het nl over afzien, en in BB was daar geen sprake van, volgens hem. Op zachte toon bespreken ze hun eerste indrukken van het huis en de medebewoners.Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.
quote:en ze beweren net nog dat ze niet preuts zijn?
Op woensdag 28 augustus 2002 20:19 schreef Remquito het volgende:
De dames zijn zich aan het omkleden en willen niet naakt gezien wordenZe rollen zich in het gordijn.
quote:krullebol en stefan bij het zwembad in gesprek..maa ik heb geen geluid
Op woensdag 28 augustus 2002 20:30 schreef Richard het volgende:
Mustafa, is nu al van slag en zit al fluitend te poolen bij het zwembad........20:25
Beide zijn ze vrijgezel. Stefan is nu gescheiden en heeft geen kinderen. Hij rookt wel. Hij komt in eerste instantie vriendelijk over. Mustapha doet rechten, hij vind het niet zo moeilijk, het gaat volgens hem over een manier van denken wat je moet beheersen wil je de studie met goed gevolg willen volgen. Hij rookt niet, en uit zijn opmerkingen blijkt dat hij er ook tegen is. Uit zijn psychologische test kwam dat hij erg zelfstandig is en daarom ook moeite heeft om relaties te onderhouden. Zijn Nederlands komt ietswat gebrekkig over, maar hij is wel duidelijk verstaanbaar.
Mustafa combineert zijn visie op de liefde en roken middels de volgende uitspraak: "Roken is dodelijk, maar liefde niet".
Ze hebben het er nu over dat het paradijs is. Martijn zegt dat dit zo ook over kon zijn. Martijn word nu een beetje uitgehoort met wat hij weet. Martijn zegt dat hij foto's heeft gezien van mensen die er mogelijk in zouden komen. Er word nu weer druk verder gekookt door Martijn
Buiten in het zwembad wordt er gesproken over hoe hun omgeving reageerde op hun intreede in het huis en hoe ze daar zelf weer op reageerden. (dit is het standaard verhaal zoals elk jaar).
Stefan blijkt een echte kettingsroker te zijn, want dit is zijn tweede sigaret al in 10 minuten.
Buiten zitten Mustapha en Stefan te praten (met hun voetjes in het zwembad) . Stefan verteld dat hij 4 jaar bij zijn vriendin was en 1,5 getrouwd was en dat het niet meer ging en dat ze nu gescheiden zijn. Hij vertelt dat hij (gelukkig) geen kinderen heeft. Mustapha vertelt dat 4 jaar een magische grens is en dat vaak relaties dan stuk gaan rond die tijd. Stefan gelooft dat er echt een ware liefde ergens is, Mustapha beaamt dit.
Mustapha vertelt dat hij geen relatie heeft, maar wel gehad heeft. Hij vertelt dat relaties bij hem moeilijk gaan omdat hij ze niet kan onderhouden. Hij moet vrouwen bellen, aandacht geven. Hij zegt dat er uit zijn test kwam dat hij onafhankelijk was. Hij denkt dat hij misschien te onafhankelijk is. Maar misschien als hij de ware tegenkomt dat dit verandert. Hij is nog jong, vindt hijzelf. Hij zegt dat hij wel monogaam is als het erop aan komt. Ook zegt hij dat uitmaken moeilijk is.
Stefan zegt dat uitmaken nooit makkelijk is. Mustapha zegt dat liefde gecompliceerd is. Dat roken makkelijker is. Liefde kan je niet stoppen, met roken kan je wel stoppen. Stefan vertelt dat hij een hele tijd gestopt is met roken maar op vakantie weer is gaan roken met 1 sigaret en dan nog een enz. enz.
(volgens mij rookt Mustapha niet).
Mustapha vraagt hoeveel sites hij al gemaakt heeft. Hij zegt dat hij ze niet maakt maar alleen moet zorgen dat ze in de markt liggen. Nu komt Judith (volgens mij, sorry ) erbij zitten met haar voetjes in het bad.
Ze klesten een beetje over ditjes en datjes.
Mis een beetje van het verhaal van Judith want ze vraagt aan Mustapha en Stefan over relaties. Mustapha vertelt wat hij net aan Stefan vertelt heeft.
Judith vertelt dat ze niet zo'n type is die veel sms't als ze een relatie heeft, dat ze meer rustig is. Stefan zegt dat dat ook klauwen met geld kost dat sms'en. Hij heeft ooit een vriendinnetje in Amerika gehad en dat was heel duur zei hij.
Mustafa heeft naast stille Margriet plaatsgenomen aan de bar die grenst aan de keuken.
Bo blijft druk doorkoken. Onder zijn kookshort draagt hij een rode polo, en een blauw met wit gestreepte boxershort (voor de geinteresseerden: het zijn witte verticale strepen op een lichtblauwe achtergrond).
Martijn legt nu uit wat er allemaal op Zondag gaat gebeuren. De kick off eindigt met een montage van de eerste paar dagen en dan op maandag de reguliere uitzending.
Op 12 september blijkt de eerste eruit te moeten. Martijn zegt er is 1 ding zeker ik ga morgen weg
Vrijwel iedereen zit nu buiten om Martijn heen, behalve onze zuurpruim Margriet. Of ze heeft het niet naar der zin, of ze voelt zich nog niet helemaal op haar gemak en is ze remi aan het akklamatiseren of zo. De rest is wel heel enthousiast over hun aanwezigheid in het huis. Iedereen praat vrolijk met elkaar.
Martijn vertelt nu dat de beelden nu al op internet zijn te zien. Een van de dames met een zeer hoge irritante stem wordt hier helemaal zenuwachtig van en begint te gillen en zenuwachtig te lachen. Ze is heel erg verbaasd en uit dit op diverse manieren met rare hoge trilstemmetjes.
Martijn zegt dat de hoogtepunten van deze beelden zondag uit worden gezonden.
Nu wordt er in de groep buiten bij het zwembad gepraat of het een voordeel is dat ze er nu al inzitten of niet. Lijkt op een soort van groepstherapie dit.
Martijn moet zijn bek houden!!!!
Jézus!! Martijn is nu een groepsgevoel aan het stimuleren!! Hij snapt er NIX van!!! Hij moet een beetje tweestrijd zaaien!!!
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 28-08-2002 21:10]
1 van de dames zegt dat ze niet van achterbakse mensen houd. Martijn roept hier hard overheen dat dit wel zal gaan gebeuren.
We horen margriet en mustafa en we zien Bo
Streamers, dit is wel leuk om te volgen
jeanette; alle rottigheid die jij je kan vorstellen heb IK meegemaakt!
"Die Bush had nooit president mogen worden"...
Even later noemt hij hem ook nog een enge man.
Die alles vanwege een gesprek over het gebeuren op 11 September en wat dat voor gevolg had voor een van de mannen in het huis (van Marokkaanse afkomst).
"Die man is in de war, die Bush!", zegt Martijn weer. "Ik weet niet wie er gekker is, Hoessein of Bush. Die man is gewoon niet on orde!"
(Martijn stijgt met stip!)
Martijn stelt voor om een krant te bestellen via de butler telefoon. Het is slaecht te volgen met dank aan de regie.
Mustafa legt nu uit hoe hij te horen kreeg dat hij het huis in mocht
(Heeft die jongen al ooit eerder naar BB gekeken????)
Ze zegt dat ze met de mannen alles al meegemaakt heeft, en dat dit niet positief was.
Ze wenst er uit zichzelf met geen mogelijkheid uit te gaan de komende tijd.
Jeanette heeft heel wat babbels !
Ze zegt ook dat ze de neiging heeft om mensen op te gaan voeden en voor mensen te gaan zorgen.
(Als dat maar goed gaat de komende tijd........).
21.07 In de tuin. Martijn : Het komend seizoen is anders omdat de groep heel anders is. De verschillen zijn groter. De harmonie van dit moment is een saamhorigheidsgevoel. Binnen korte tijd gaan jullie je aan elkaar irriteren, kleine dingetjes. De bewoners zijn niet te herkennen en ik ken de stemmen nog niet dus ik weet niet wie wat zegt. Een vrouw zegt dat ze niet houdt van roddelen, van achterbaksheid, van groepjes en pacten. Martijn : Het zal gebeuren. Martijn vertrekt. Man : Ik vind het wel leuk. Vrouw : Ik ook, ik vind het super. Het valt echt onwijs mee. Man : Nu nog. Vrouw : Ik zat op de bank te denken dat het één dezer dagen mis zal gaan.
21.11 Vrouw : Ik sms me normaal de ziekte. Het zal me een heleboel geld kosten, uh, besparen bedoel ik. Ik zie nu dat Stefan één van de mannen is. Man : Wat zal je het meeste missen ? Ik mijn witte shirtje. Dat moest uit. Ik dacht shit. Andere man : Ik zal de leuke dingen met vrienden missen, feestjes. Maar, je weet dat het voor een betrekkelijk korte periode is. Vrouw : Ik houd van een wijde blik, de zee. Ik mis familie en vrienden. Maar daar stel je je op in. Ze kunnen mij wel zien.
21.17 Man : Alle BB bewoners kennen elkaar. Wij gaan bij dat selecte groepje horen. Vrouw : Vergelijk het met een maanlanding. Zo weinig mensen maken het mee. Ik ga er niet vrijwillig uit. Voor geen geld. Ik laat me niet wegtreiteren. Ga fietsen. Man : De rest trekt je er wel uit. Vrouw : Ik ben benieuwd. Ik vertrouw mensen niet snel. Ik ben te vaak gekwetst. Veels te vaak. Vooral door mannen. Ik had heel erg een muur en ik liet mensen zien wat ze wouden zien. Ik dacht, Jeanette, nu ga je in BB en nu wordt het anders. Ik moet mezelf leren vertrouwen en mezelf laten zien. Ik heb onzekerheden, absoluut. Soms maak ik het mezelf moeilijk, absoluut.
21.20 Man : Martijn zegt, iedereen is verschillend. Jeannette : Dat vind ik dus echt niet. Ze bespreken nu mensen die ze bij de screenings hebben ontmoet. Eén van de vrouwen gaat bier en wijn halen.
21.24 Vrouw : Ik ben er absoluut van overtuigd dat BB niet zo wordt als de laatste keer. De negatieve publiciteit die de vorige heeft gehad. De vrouw zegt dat er achtduizend inschrijvingen waren. Een man zegt dat hij denkt dat er na de eerste screening achtduizend over waren.
Martijn vraagt aan Bo of hij hem een Wodka wil inschenken. Hij zegt tegen Martijn dat je kan zien dat er wel geleeft wordt in de keuken en dat dit te zien is.
Daniela (doet wel erg popi jopie moet ik zeggen). Ze vraagt aan iedereen of ze binnen of buiten willen eten, meeste stemmen gelden. Het wordt buiten eten ondanks de muggen en de 'kou'. Ze vraagt waar ze iemand ongeloofelijk mee kan helpen.........er volgt geen antwoord. Ze wil wat doen zegt ze. Ze heeft de tafel gedekt (bestek op tafel en keukenrol op tafel) zegt ze. Ze zegt dat zij en Judith zich hadden voorgenomen om op vakantie te gaan ipv gelijk het huis in te gaan. Ze had er heel veel zin in om op vakantie te gaan.
Mustapha staat met Martijn en en Bo te praten maar ik kan niet goed volgen waarover. Martijn gaat er van uit dat de kip goed is zegt hij.
Daniela vraagt hoe de telefoon werkt. Martijn legt uit dat het de butlertelefoon is voor de bestellingen. Margriet zit aan de bar te kijken naar de 'koks'. Daniela wordt geroepen door Bo, ze mag wat doen. Ze mag de vaatwasser uitruimen. Godsamme zegt ze, hoe verzin je het!
De risoto (geloof ik) moet worden afgegoten want het is iets te 'soeperig' zeggen ze. Daniela loopt nog steeds in haar bikini met parero te paraderen (hihi) en zoekt de theedoeken in de keuken.
Zo af en toe zie ik de rest van het huis op de stream en het ziet er picobelo uit moet ik zeggen.
Doni
Big-Brother-2002
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 28-08-2002 21:48]
Er wordt gevloekt.
Nu gaat het over kuthoeren.
De drank begint zijn werk te doen (yes!)
etenstijd dus...
maar hoe wordt de tafelindeling nou?
en er komen wel rookdingen ?
21.35 Ik heb een paar minuten gemist. Eén van de dames vindt het 'frips' worden. Judith (?) : Ik wil altijd buiten eten maar als je die beesten ziet. Jeannette (?) : Binnen is het niet te harden. Man : Waarom valt een duiker achterover het water in ? Judith : Omdat hij zich anders stoot. Man : Dat klopt. Je kende hem al (ik volg het niet helemaal). Jeanette zegt dat ze gewoon hollandse pot wil eten. Ze houdt niet van buitenlands eten of vis. Jeannette : Mijn moeder lust het wel. Ik ben van de melkboer. Man : Ik ben benieuwd hoe het morgen in de kranten staat. Judith : Mijn familie wordt helemaal gek. Man : Weten ze het dan niet ? Judith : Ik heb het mijn broertje en zusje verteld.
Breedbandstream 2
21.44 Beeld van de woonkamer waar niemand is. Dan gaat het beeld naar de keuken. Martijn : Nou, bijna klaar, heerlijk toch. Er wordt besproken of ze wit of rood of beiden gaan drinken. Martijn wil de afwas beperkt houden. Martijn : Dit gaat pas na een week of twee loskomen. Margriet : Schei uit, al die fases die je nog door moet. Man (Bo ?) : Ik denk dat je 24 uur per dag uitgezonden wordt, worldwide. Margriet wist niet dat het op het internet uitgezonden wordt. Een vrouw (ze is niet in beeld, de stream staat weer op de lege woonkamer) vertelt dat ze uit Emmeloord komt. Martijn : Dit is klaar. We kunnen afgieten.
21.55 Ik zie Jeannette en Daniela in de keuken. De stream gaat voortdurend naar de woonkamer. Martijn : Je gaat toch niet zeggen dat het warm is hè ? Jeannette : Jawel. Buiten ? Martijn : Ja, ik denk het wel. We hebben een mes of een schaar nodig daar en een goede vork om de kip te snijden. Er is even beeld van de badkamer. Er staat een bed in de badkamer.
21.57 Beeld van Daniela die buiten de tafel dekt. Eén van de dames vraagt Mustapha deur open te houden. Vrouw : Moet ik van die rookdingen neerzetten ? Martijn : Die muggendingen ja. Zet ze maar even neer. Hier schat. En bij die boom. En daar ééntje.
Het geluid valt regelmatig weg. Breedbandstream 1 heeft beeld van ver. Ik vind het sowieso al moeilijk zo'n grote groep te volgen als ik de stemmen nog niet ken en als het beeld slecht ververst (dat ligt waarschijnlijk aan mijn pc). Dit is het voorlopig van mij.
Marijn: "Demonstratie graag!"
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-08-2002 22:26]
quote:Ik was eerder
Op woensdag 28 augustus 2002 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Een van de meiden vind een mooie mercedes beter dan sex. Daniela is het hier niet mee eens (pluspuntje!).... Ook wordt het lekkere eten vergeleken met klaarkomen.
Martijn wil een demonstratie!
Vrouw: Ja, beter dan klaarkomen.
Vrouw: Nou, daar ga ik niet in mee hoor..
Vrouw: Als ik een Mercedes zie vind ik dat lekkerder dan klaarkomen.
Gelukkig hebben ze er nu wel mensen in die het ergens over hebben.....
Edit: en in het kader van spuit 11 typte ik te traag....
quote:Maak je er een wedtsrijd van? Dan zit je hier niet op de juiste plaats.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:26 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik was eerder
On topic:
Martijn vraagt nog even door over die mercedes en sex, maar echt veel komt er niet meer uit!
-aanvulling-
verder geeft hij waardevolle tips over hoe te surviven in het bb huis, en een analyse van het al dan niet aanwezige groepsgevoel.
[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 28-08-2002 22:30]
-geluid valt vaak weg-
Er wordt voorgesteld om alle matrassen bij elkaar te leggen zodat het 1 groot matras wordt.
Reden: ze kunnen niet met zijn allen bij elkaar op de kamer (omdat Martijn er is).
[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 28-08-2002 22:54]
quote:Welkom bij BB!
Op woensdag 28 augustus 2002 22:53 schreef KabelGast het volgende:
Trouwens, op de BB-site staat: "Volg nu nog gratis".....je moet er straks voor betalen ofzo![]()
Martijn vraagt aan de iets oudere vrouw, niet jeanette,daniela o ja Judith denk ik?nee het is margriet, of zij dalfsen kent, nee martijn zijn ouders hebebn daar een buitenhuis (gaap)
Gaat over dat Martijn de enige is die geen keuringen heeft moeten doorstaan. daniela hoor ik opeens schreeuwen " ja ik niet ?
Judith is erg stil, ook mustafa (sorry noemde hem eerst muhammed ;-) zegt vrijwel geen woord.
nu waar hij moet slapen, daniela bied aan dat hij bij haar kan martijn: ja zou je dat doen?
helaas versotdn ik het antwoord niet.
Het lijkt me dat Martijn aangeschoten is of zo. Hij voert echt het hoogste woord samen met daniela
Martijn heet het nu over dat 20 minuten zal gaan dat ze het huis binen komen en dat dat erg veel is.
Martijn wil in de bunker gaan slapen.
quote:Vanaf wanneer moet je betalen dan
Op woensdag 28 augustus 2002 22:54 schreef Roache_ het volgende:[..]
Welkom bij BB!
quote:ik heb begrepen vanaf dat de serie op tv begint...
Op woensdag 28 augustus 2002 22:59 schreef KabelGast het volgende:[..]
Vanaf wanneer moet je betalen dan
Jullie zitten in het nummer 1 reality-programma, en ik denk niet dat iemand van jullie hierna op een podium wil gaan staan met het lied "Jij bent de zon, jij bent de zee."
hahaha "leuke" Job-Bus-sneer
quote:jop is inderdaad ff de lul
Op woensdag 28 augustus 2002 23:02 schreef Roache_ het volgende:
Martijn:Jullie zitten in het nummer 1 reality-programma, en ik denk niet dat iemand van jullie hierna op een podium wil gaan staan met het lied "Jij bent de zon, jij bent de zee."
hahaha "leuke" Job-Bus-sneer
quote:Misschien is er een kraker onder ons??
Op woensdag 28 augustus 2002 23:03 schreef AnTjE101 het volgende:
Vanaf maandag moet er gedokt worden
quote:Ik kan alleen nergens op de site vinden hoe en hoeveel....
Op woensdag 28 augustus 2002 23:03 schreef AnTjE101 het volgende:
Vanaf maandag moet er gedokt worden
Niet dat ik het van plan ben hoor
quote:Nee niet bepaald.....
Op woensdag 28 augustus 2002 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]Echt geweldige meiden zitten er niet tussen.
quote:tis zooooooo'n slijmbal
Op woensdag 28 augustus 2002 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
Hehe Mustapha zegt wat aardigs..
quote:Of in haar roze slipje..
Op woensdag 28 augustus 2002 23:18 schreef AnTjE101 het volgende:
DANIELLA DOET ER WERKELIJK ALLES AAN OM VOORAL OP TE VALLEN ZE ZIT ZELFS MET HAAR VINGER TUSSEN DE LA IN :p
quote:Inderdaad, en dan die danspasjes van zonet
Op woensdag 28 augustus 2002 23:18 schreef AnTjE101 het volgende:
DANIELLA DOET ER WERKELIJK ALLES AAN OM VOORAL OP TE VALLEN ZE ZIT ZELFS MET HAAR VINGER TUSSEN DE LA IN :p
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 28-08-2002 23:24]
Martijn gaat mee naar binnen voor de rondleiding, loopt weg en....
doet het hek dicht.
quote:..... en weer open.
Op woensdag 28 augustus 2002 23:24 schreef APK het volgende:
Het ziet er behoorlijk armoedig uit daar. (Ik heb sterk het vermoeden dat hij het hek zometeen op slot gaat doen.)Martijn gaat mee naar binnen voor de rondleiding, loopt weg en....
doet het hek dicht.
Martijn: "Een echte freak ken geen paniek"!
quote:net geopend....
Op woensdag 28 augustus 2002 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Is er al een "quotes" topic?Martijn: "Een echte freak ken geen paniek"!
Ik vind die Margriet nu al niet echt wat eigenlijk... Een beetje Annet/Miranda type.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-08-2002 23:37]
Een van de meisjes is in de dbk geweest en zegt dat BB wil weten waarom er zo nodig een dweil moet komen.
Op een andere stream zit De Annet te miepen met de stoere militair en Stephan. Ze moesten gisteren nog een formulier invullen of ze nog vergeten waren iets te zeggen.
Stephan: We hebben nog een aantal dagen voor die twintig minuten op zondag.
Bo komt er bij zitten en slaat zijn armen om De Annet heen. 'Hé knuffelbeer, niet te dichtbij komen he!'
Martijn is in de slaapkamer met een meisje met krullen. Ze zitten samen op bed, Martijn met een glas. De krullebol laat foto's zien.
Martijn: Ah, dat zijn de hondjes van Pim Fortuyn.
Krullebol: Nee, dat zijn twee fretten. 'Ik vind het trouwens niet eerlijk dat jij niet al die psychologische testen hebt gedaan.'
Martijn: Nee, dan was ik er nooit ingekomen joh....
Iemand zegt:
"Ik weet het zeker, we worden morgenvroeg heel vroeg gewekt, en dan is Mustafa helemaal helder"
Iemand anders: (keukennicht)
"Waar is Mustafa eigenlijk?"
: "Die ligt al te slapen!!"
[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 28-08-2002 23:54]
quote:een neger???
Op woensdag 28 augustus 2002 23:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[23:55]
Mustafa ligt alweer te pitten op bed
Bram heeft door een verrekijker kinderen overreden zien worden. Ze konden niks doen.
Iemand zegt dat ie het begrijpt ... 'begrijp ik joh'
[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 29-08-2002 00:00]
(Martijn is erg dominant aanwezig.)
quote:sl3t ik trap je
Op woensdag 28 augustus 2002 23:53 schreef StefanFM het volgende:[..]
een neger???
(geintje)
quote:Bram?? Wies dat?
Op donderdag 29 augustus 2002 00:04 schreef APK het volgende:
Martijn (tegen Bram)
Verder in volgende topic (zie link hierboven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |