Dit dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef KritischeMassa het volgende:
Jongen, dat is gewoon normaal, tuurlijk wordt je geil van tongen...
Ik denk dat je vriendin het eerder gek zou vinden als je niet opgewonden raakt van haar intieme aanraking...
mafkees
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef Desmosedici het volgende:
Joh, ik ben 24 en krijg ook gelijk een stijve als ik ga tongen. Het is opwindend. The fuck maakt het uit.
Onzekere mafkees!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef teknomist het volgende:
Het is heel normaal dat je tijdens het zoenen seksueel opgewonden raakt hoor.
Dit, Beach weet van wanten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef Beach het volgende:
Denk tijdens het zoenen aan je oma, dan word je minder snel opgewonden.
Op die leeftijd hoor je er je denk druk om te maken, mijn ex deed het ook ( vertelde die veel later, erg om gelachenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Tim08 het volgende:
Ik maak me dus druk om niks![]()
Oke, ik ben een mafkees:p
Je kan het antwoord serieus opvatten hoor. Door aan iets heel smerigs te denken kan je het enigszins beperken.quote:
ik welquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:18 schreef Ermemmertje het volgende:
[..]![]()
Ach.. TS is pas 15.. Toen ik 15 was wist ik niet eens wat 'tongen' was man.
Inderdaad haha, van zoenen is het goed mogelijk, tenzij het met je oma is natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef drijfhout het volgende:
Die erectie lijkt me normaal, ik zou me juist afvragen waarom die bijbehorende geilheid dan niet opkomt.
Iedereen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef Tim08 het volgende:
Ik vind het erg frustrerend want wie krijg nou een erectie bij tongen??
Gok eens... Het is normaal.quote:Ik denk als mijn vriendin het ziet dat ik een erectie heb bij het kussen/tongen dat ik me dan echt schaam omdat het niet echt normaal is lijkt me.
Braaf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Tim08 het volgende:
Ik maak me dus druk om niks![]()
Oke, ik ben een mafkees:p
en dan flip je em er gewoon uit..quote:
Wel met een leuk achtergrond muziekje, maakt het net wat gezelliger, en zal ze waarschijnlijk mee gaan doen en met haar poes over jou heen schuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef johnykamau het volgende:
volgende keer gewoon broek naar beneden doen en haar gaan swaffelen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef johnykamau het volgende:
Precies ja. Vroeger was je bang dat je te snel een stijve krijgt, later wordt je bang dat die niet meer wilquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef LookAtMe het volgende:
Dat is heel normaal hoor.
En bekijk het anders zo: liever te snel een stijve dan helemaal niet.
Dan doe je toch iets verkeerd vriend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Precies ja. Vroeger was je bang dat je te snel een stijve krijgt, later wordt je bang dat die niet meer wil
Waar woonde jij dan? Staphorst?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:18 schreef Ermemmertje het volgende:
[..]![]()
Ach.. TS is pas 15.. Toen ik 15 was wist ik niet eens wat 'tongen' was man.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef Chocoprince het volgende:
Jezus man, wees een vent en stop je klabanus er gelijk in.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef johnykamau het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |