*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
Hier heb ik heel wat op gedanst tijdens hun concerten.
De echt goeie Beatleplaten zijn ook nog nauwelijks aan bod gekomen, terwijl de betere Stonesplaten al zijn geweest. Komen er nog een hoop op de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Voor m'n gevoel voor ik The Stones dit jaar vaker dan The Beatles
neeeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Montov het volgende:
[..]
*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?
Hoezo? Ik bedoelde alleen van de Stones he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij luister nooit radio of gaat nooit uit?
Doe je eigen gulp open en staar er naar. Ik hoef hem niet te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Montov het volgende:
[..]
*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?
Ook al zo'n leuke dame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je zult borstvoeding krijgen..quote:
Gordon, Rene en Gerard achter elkaar?quote:
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik word hier echt niet warm van
Veel plezier en tot vanavond!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef cafca het volgende:
Zo met het hele gezin naar the Hobbit. Kom vanavond nog wel ff langs hier, in topic 80 ofzo....
Fok Joe! Zij heeft een van de mooiste stem die ik ooit heb gehoordquote:
Schaam je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |