quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
"Dat heb ik nooit verteld", jouw woord tegen dat van hun.
Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom heb je eigenlijk niet gewoon geannuleerd na het ontvangen van die e-mail(s)?
Je hebt een zwaar levenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.
Dan kom je op een goedkope manier onder je eigen fout uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
En al ik stug blijf volhouden dat ik niet degene ben geweest die de kaartjes heeft besteld, zoals ''Helpmefok'' zegt. Wat dan?
Wat vreemd dat die louche ticketverkoper geen begrip heeft voor zulke goede redenen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.
Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
En al ik stug blijf volhouden dat ik niet degene ben geweest die de kaartjes heeft besteld, zoals ''Helpmefok'' zegt. Wat dan?
"Verdachte, bent u wel of niet te horen op deze opname?"quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.
Oeps.
Ik het hier niet eens over gehad met die louche ticketverkoper.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat vreemd dat die louche ticketverkoper geen begrip heeft voor zulke goede redenen...
School houdt waarschijnlijk ook nog bij welke computer wanneer en door wie gebruikt is, dubbel het haasjequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.
Oeps.
Het hoeft geen 100% waterdicht bewijs te zijn hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Verdachte, bent u wel of niet te horen op deze opname?"
"ehhhhhhhhh"
Alsof die louche ticketverkoper zulke verhalen van louche ticketkopers nooit eerder heeft gehoord.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Ik het hier niet eens over gehad met die louche ticketverkoper.
Jawel, ticket4u heeft naar, zegge, het ticket voor TS vast gehouden.quote:
En dat is nu net het probleemquote:Er is niet betaald.
Gelukkig het ik het geluk toevallig stage te lopen bij een incassobureau/advocatenkantoor, eens zien hoe zij hierover denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit.
Jij hebt ook net de voorwaarden van de verkoper gelezen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit. Die doorverkopers staan niet bepaald bekend om hun integere werkwijze.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jawel, ticket4u heeft naar, zegge, het ticket voor TS vast gehouden.
Een dienst.
[..]
En dat is nu net het probleem
Ze kunnen zoveel zeggen. Het is geen werkbaar bedrijfsmodel, want op deze manier *weet* je als bedrijf dat dit gaat voorkomen. Oftewel, je anticipeert op onvolledige bestellingen ten einde de klant een aanmaning te kunnen sturen. Anders is er geen enkele reden om niet eerst de betaling te vereisen. Geen betaling, dus geen producten geleverd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt ook net de voorwaarden van de verkoper gelezen?
Ik kan me voorstellen dat het wél zo is. TS heeft een bestelling geplaatst en is akkoord gegaan met de voorwaarden. De verkoper stuurt nog netjes een email en geeft aan dat je mag annuleren, maar TS besluit het te druk te hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ze kunnen zoveel zeggen. Het is geen werkbaar bedrijfsmodel, want op deze manier *weet* je als bedrijf dat dit gaat voorkomen. Oftewel, je anticipeert op onvolledige bestellingen ten einde de klant een aanmaning te kunnen sturen. Anders is er geen enkele reden om niet eerst de betaling te vereisen. Geen betaling, dus geen producten geleverd.
Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
Eh? TS kreeg de gelegenheid om zijn bestelling te annuleren maar heeft dat om wat voor reden dan ook nagelaten. Tsja, dan is de koop dus gesloten en zal hij moeten betalen. Niks ridicuuls aan, als ik een webshop had, dan deed ik het ook zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
Ik zeg dit, omdat het niet de eerste keer is dat ik over tickets4u lees. Google maar eens op tickets4u + opgelicht. Er zijn vele gedupeerden. Ze zullen er alles aan doen om je een poot uit te draaien. Dat TS pro-actiever had moeten reageren mag zo zijn, maar de werkwijze is niet in de haak. Er is geen koop gesloten. Een koop bestaat uit een geleverd dienst/product plus een betaling. Van beide is geen sprake, want er is nooit betaling gedaan en die kaartjes zijn nooit geleverd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het wél zo is. TS heeft een bestelling geplaatst en is akkoord gegaan met de voorwaarden. De verkoper stuurt nog netjes een email en geeft aan dat je mag annuleren, maar TS besluit het te druk te hebben.
Ik zie niets redicuuls, maar jij blijkbaar wel, dus enlighten me!
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef Thomas B. het volgende:
Een koop bestaat uit een geleverd dienst/product plus een betaling.
Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Eh? TS kreeg de gelegenheid om zijn bestelling te annuleren maar heeft dat om wat voor reden dan ook nagelaten. Tsja, dan is de koop dus gesloten en zal hij moeten betalen. Niks ridicuuls aan, als ik een webshop had, dan deed ik het ook zo.
Als je nou even voor waar aanneemt dat een koop gesloten is op het moment dat een aanbieding wordt gedaan en aanvaard, dan is het toch juist érg logisch om te zo te doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Jig_Saw het volgende:
Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.
Je geeft zelf al aan een bestelling geplaatst te hebben, dus je zal gewoon moeten betalen. Of betaal je bij de Chinees ook vooruit omdat hij anders je babi pangang niet gaat bakken ? Dacht het niet hè. Je besteld iets, je neemt het af en daarna dien je te betalen. De backoffice procedures zijn volstrekt irrelevant.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |