abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120915600
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:48 schreef Lastpost het volgende:

[..]

"Dat heb ik nooit verteld", jouw woord tegen dat van hun. :+
:D

_O-
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:53:05 #27
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120915630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom heb je eigenlijk niet gewoon geannuleerd na het ontvangen van die e-mail(s)?
Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:54:01 #28
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120915667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.
Je hebt een zwaar leven :)

Je kan proberen het op de Gekke Henkie methode te gooien, maar als ze er niet in trappen ben je goed zuur :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120915685
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

En al ik stug blijf volhouden dat ik niet degene ben geweest die de kaartjes heeft besteld, zoals ''Helpmefok'' zegt. Wat dan?
Dan kom je op een goedkope manier onder je eigen fout uit.
pi_120915686
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Omdat ik de bestelling op school heb geprobeerd te doen. En op het moment dat de bestelling niet lukte ik simpelweg geen tijd meer had om de bestelling te annuleren waarvan ik niet eens wist dat dat nodig was aangezien ik mijn email niet meer heb kunnen controleren, ook vanwege tijdgebrek.
Wat vreemd dat die louche ticketverkoper geen begrip heeft voor zulke goede redenen...
pi_120915723
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

En al ik stug blijf volhouden dat ik niet degene ben geweest die de kaartjes heeft besteld, zoals ''Helpmefok'' zegt. Wat dan?
Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.
Oeps.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_120915756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.
Oeps.
"Verdachte, bent u wel of niet te horen op deze opname?"
"ehhhhhhhhh"
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:56:58 #33
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120915769
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat vreemd dat die louche ticketverkoper geen begrip heeft voor zulke goede redenen...
Ik het hier niet eens over gehad met die louche ticketverkoper.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
pi_120915807
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Toveren ze opeens een bandje met opnamen tevoorschijn.
Oeps.
School houdt waarschijnlijk ook nog bij welke computer wanneer en door wie gebruikt is, dubbel het haasje :')
pi_120915818
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"Verdachte, bent u wel of niet te horen op deze opname?"
"ehhhhhhhhh"
Het hoeft geen 100% waterdicht bewijs te zijn hoor.
Het ondersteund de claim van tickets4u alleen maar.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator zaterdag 29 december 2012 @ 16:58:20 #36
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_120915861
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:56 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Ik het hier niet eens over gehad met die louche ticketverkoper.
Alsof die louche ticketverkoper zulke verhalen van louche ticketkopers nooit eerder heeft gehoord. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_120915874
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit. Die doorverkopers staan niet bepaald bekend om hun integere werkwijze.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 16:59:52 ]
pi_120915970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten geleverd.
Jawel, ticket4u heeft naar, zegge, het ticket voor TS vast gehouden.
Een dienst.
quote:
Er is niet betaald.
En dat is nu net het probleem w/
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:01:42 #40
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120915973
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit.
Gelukkig het ik het geluk toevallig stage te lopen bij een incassobureau/advocatenkantoor, eens zien hoe zij hierover denken.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:02:27 #41
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120916004
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit. Die doorverkopers staan niet bepaald bekend om hun integere werkwijze.
Jij hebt ook net de voorwaarden van de verkoper gelezen?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120916343
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jawel, ticket4u heeft naar, zegge, het ticket voor TS vast gehouden.
Een dienst.

[..]

En dat is nu net het probleem w/
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij hebt ook net de voorwaarden van de verkoper gelezen?
Ze kunnen zoveel zeggen. Het is geen werkbaar bedrijfsmodel, want op deze manier *weet* je als bedrijf dat dit gaat voorkomen. Oftewel, je anticipeert op onvolledige bestellingen ten einde de klant een aanmaning te kunnen sturen. Anders is er geen enkele reden om niet eerst de betaling te vereisen. Geen betaling, dus geen producten geleverd.

Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:12:43 #43
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120916451
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ze kunnen zoveel zeggen. Het is geen werkbaar bedrijfsmodel, want op deze manier *weet* je als bedrijf dat dit gaat voorkomen. Oftewel, je anticipeert op onvolledige bestellingen ten einde de klant een aanmaning te kunnen sturen. Anders is er geen enkele reden om niet eerst de betaling te vereisen. Geen betaling, dus geen producten geleverd.

Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
Ik kan me voorstellen dat het wél zo is. TS heeft een bestelling geplaatst en is akkoord gegaan met de voorwaarden. De verkoper stuurt nog netjes een email en geeft aan dat je mag annuleren, maar TS besluit het te druk te hebben.

Ik zie niets redicuuls, maar jij blijkbaar wel, dus enlighten me!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:21:02 #44
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120916831
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
Eh? TS kreeg de gelegenheid om zijn bestelling te annuleren maar heeft dat om wat voor reden dan ook nagelaten. Tsja, dan is de koop dus gesloten en zal hij moeten betalen. Niks ridicuuls aan, als ik een webshop had, dan deed ik het ook zo.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_120916941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het wél zo is. TS heeft een bestelling geplaatst en is akkoord gegaan met de voorwaarden. De verkoper stuurt nog netjes een email en geeft aan dat je mag annuleren, maar TS besluit het te druk te hebben.

Ik zie niets redicuuls, maar jij blijkbaar wel, dus enlighten me!
Ik zeg dit, omdat het niet de eerste keer is dat ik over tickets4u lees. Google maar eens op tickets4u + opgelicht. Er zijn vele gedupeerden. Ze zullen er alles aan doen om je een poot uit te draaien. Dat TS pro-actiever had moeten reageren mag zo zijn, maar de werkwijze is niet in de haak. Er is geen koop gesloten. Een koop bestaat uit een geleverd dienst/product plus een betaling. Van beide is geen sprake, want er is nooit betaling gedaan en die kaartjes zijn nooit geleverd.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:24:17 #46
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120916965
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef Thomas B. het volgende:
Een koop bestaat uit een geleverd dienst/product plus een betaling.
Hoe kom je daar nou bij?

Lees eens :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:25:02 #47
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120916999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Eh? TS kreeg de gelegenheid om zijn bestelling te annuleren maar heeft dat om wat voor reden dan ook nagelaten. Tsja, dan is de koop dus gesloten en zal hij moeten betalen. Niks ridicuuls aan, als ik een webshop had, dan deed ik het ook zo.
Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:28:12 #48
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120917125
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Jig_Saw het volgende:

Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.
Als je nou even voor waar aanneemt dat een koop gesloten is op het moment dat een aanbieding wordt gedaan en aanvaard, dan is het toch juist érg logisch om te zo te doen?

En natuurlijk zit er wel een eigenaardigheidje in: de leverancier zorgt goed voor zichzelf, want ze geven aan dat ze de bestelling kunnen annuleren als er niet betaald wordt (wat handig is als er meer vraag is dan er kaartjes zijn, maar ook wel weer logisch, want waarom zou je moeite van het incasseren gaan doen als je de kaartjes ook gewoon aan een ander kunt verkopen). En anderzijds houden ze je aan de koop als je niet betaalt.

Ondanks dat dat een beetje voelt als 'dubbel ingedekt' zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120917135
Een tijdje geleden heeft een rechter in een soortgelijke zaak een interessante uitspraak gedaan:

wanneer iemand via internet een bestelling plaatst maar deze bestelling bewust of onbewust niet betaalt, dan moet worden beschouwd dat de klant wil gebruik maken van koop-op-afstand clausule. De winkel kan de klant niet verplichten om alsnog het product af te nemen.

Ik kan nu niet 1-2-3 de uitspraak terugvinden, wellicht dat een andere user je hiermee kan helpen.
pi_120917170
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Als je een webshop had zou je aan de hand van een bestelling die iemand plaats gelijk de kaartjes inkopen en vasthouden? Zonder een betaling van iemand te ontvangen? Dit lijkt me volstrekt onlogisch en gewoon dom. Alleen al gezien het feit dat je het mensen die kwaad willen op die manier makkelijk maakt om op naam van een ander goederen te bestellen.
Je geeft zelf al aan een bestelling geplaatst te hebben, dus je zal gewoon moeten betalen. Of betaal je bij de Chinees ook vooruit omdat hij anders je babi pangang niet gaat bakken ? Dacht het niet hè. Je besteld iets, je neemt het af en daarna dien je te betalen. De backoffice procedures zijn volstrekt irrelevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')