Neuh.quote:
Nee, hij is gewoon beterquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Specularium het volgende:
Deze show is wel leuker om te zien, kan ook aan het tijdstip liggen.
Er valt niets te begrijpen, misschien zoek je naar iets dat er niet is. Ik moet geregeld hardop lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Sickert het volgende:
Ik blijf kijken maar bij Theo heb ik gelachen en ook nagedacht.
Hier vraag ik me af of ik het zelf niet begrijp of dat hij gewoon meh, is
Wat moet je begrijpen? Het is gewoon lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:59 schreef Sickert het volgende:
Ik blijf kijken maar bij Theo heb ik gelachen en ook nagedacht.
Hier vraag ik me af of ik het zelf niet begrijp of dat hij gewoon meh, is
Veel oudere stukjes staan ook op YT. Erg goed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef Disana het volgende:
Ik kende hem niet, maar vond het heel leuk.
Daar ga ik morgen eens naar zoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Veel oudere stukjes staan ook op YT. Erg goed.
Zoek maar op "kalfsragout".quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen eens naar zoeken.
Probeer volledige shows te vinden via de bekende kanalen, ze zijn echt geniaal. Dit niveauquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:33 schreef Disana het volgende:
Ik kende hem niet, maar vond het heel leuk.
Ik ook! 2x zelfsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Stefanovich het volgende:
Ronald is een held, wat lachen. Ben bij deze show geweest.
Nee, de VVD lach en Rotterdammers.quote:
hij zei zelfs 44 euroquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Nober het volgende:
Heb even gekeken bij Sissyboy maar die kaarsen kosten 14,95 en niet 22 euro, maar verder weer prima die Ronald!
hoe heet zn nieuwe show?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Ben ook twee keer bij deze geweest.
In januari ga ik naar de try-out van zijn nieuwe show, en dan in maart nog een keer![]()
![]()
muziekkwartier enschede toevallig?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Stefanovich het volgende:
Ronald is een held, wat lachen. Ben bij deze show geweest.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef k_man het volgende:
Ik had deze show ook al in het theater gezien, maar het blijft erg goed.
Hij heeft Wilders twee jaar geleden ook gepersifleerd bij zo'n oudejaarsshow. Compleet met pak en blonde pruik.
Vond het begin niet heel sterk (lette ook niet erg op). Later beterquote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef Litman het volgende:
Zit terug te kijken, na 20 minuten 2 keer flauw geglimlacht. Wordt het nog beter?
Ok, ik zie het nog even aan.quote:Op zondag 30 december 2012 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Vond het begin niet heel sterk (lette ook niet erg op). Later beter
Ja, jij ook?quote:Op zondag 30 december 2012 13:43 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
muziekkwartier enschede toevallig?
En, nog afgekeken?quote:
Heb meteen kaartjes besteldquote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Stefanovich het volgende:
En er komt een nieuwe show ja? jeej!
jepquote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ja, jij ook?.
En er komt een nieuwe show ja? jeej!
Nee afgehaakt. Ik vind zijn grappen langdradig en niet zo leuk. Hij doet me kwa stem en stijl ook een beetje aan Marc Marie Huijbregts denken en daar ben ik allergies voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |