SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AppelCake op 29-12-2012 13:56:09 ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je bent zelf ghail
[..]
Maar daar heb jij toch schijt aan?
Dezen is ook geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe dat lekker via dm/pm/whatsapp/ping/sms/flessenpost ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dezen is ook geil.
[ afbeelding ]
Ben je weer eens chagrijnig?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe dat lekker via dm/pm/whatsapp/ping/sms/flessenpost ofzo
ja doeiquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga naar mijn oma toe.
x
Doei Promi en hoertje
Laat dat kneusje gewoon gaan johquote:
hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Donder op met die gifjes hoor
er gaat geen dag voorbij of ik denk aan jequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef supersof het volgende:
Zijn hier ook nog gezellige mensen?
Nee ik ben net weg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef supersof het volgende:
niet als er alleen maar kutgifjes gepost wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef supersof het volgende:
Is het weer zoverquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als er alleen maar kutgifjes gepost worden
Ik weet toch dat je het niet meentquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
supersof voelt zichzelf te verheven om terug te reageren
Maar goed dat ik zo weer weg ben dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gifjes, domme twitterplaatjes etc
ik heb serieus gedroomd over je....quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je het niet meent
Het is allebei strontvervelendquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Beter gifjes dan honder Paul de Leew foto's onder elkaar, en dat 10x herhaald, waardoor je door 1000 fucking Paul de Leeuw foto's moet scrollen.
Dat topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Beter gifjes dan honder Paul de Leew foto's onder elkaar, en dat 10x herhaald, waardoor je door 1000 fucking Paul de Leeuw foto's moet scrollen.
ik heb opeens zin om te werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zo weer weg ben dan.
Dan heb ik liever dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oke, wat gebeurde erquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb serieus gedroomd over je....
hahaha ja. en dat zegt wel watquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb opeens zin om te werken
Dat is dan weer net iets te privé , misschien als we elkaar ooit beter leren kennen dat ik je het kan vertellenquote:
Ja 3 of 4 maanden. Terugquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:13 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Junk. Heb je je fiets nou al verkocht?
hahahaha het zal welquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is dan weer net iets te privé , misschien als we elkaar ooit beter leren kennen dat ik je het kan vertellen
Voor mensen die op een telefoon zitten is het gewoon irritant en het is een slowchattopic, geen "plaats hier gifjes en lach erom topic"quote:
14 jaar - rotterdam te vinden- kom uit Finland- . Follow me en ik volg je terug. we kunnen zaken doenquote:
Zoalls watquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
OF je hebt weer veel nuttige dingen getweet zie ik
Ach een paar gifjes kan je mobieltje toch wel aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Voor mensen die op een telefoon zitten is het gewoon irritant en het is een slowchattopic, geen "plaats hier gifjes en lach erom topic"
gaygay, jij vertelt vaak toch alleen maar dingen die niet waar zijn. dus ik geloof je toch niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je moest eens weten, je komt voor in me stoutste dromen.
Maar dat is positief.
Ik ben zo ongeloofwaardig jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
gaygay, jij vertelt vaak toch alleen maar dingen die niet waar zijn. dus ik geloof je toch niet.
Ja maar het is irritant, ik ben vast niet die enige die het onnodig vindt om een half topic te vullen met gifjes en plaatjes van tweetsquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ach een paar gifjes kan je mobieltje toch wel aan?
Oké excuses.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar het is irritant, ik ben vast niet die enige die het onnodig vindt om een half topic te vullen met gifjes en plaatjes van tweets
Ik heb toch niet zijn twitternaam erbij gescreened of z'n BIO of z'n foto?!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had een zekere FA jou hier niets over verteld?
Ik citeer: Gaarna nokken met posten van twitterlinkjes. Valt dit ook onder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zijn twitternaam erbij gescreened of z'n BIO of z'n foto?!?
haha nee ik geloof je niet, maar we zullen het zien he. ook al weet je via internet niet of iemand de waarheid spreekt. en nee, dit is geen uitnodiging of iets dergelijks om te meeten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeloofwaardig ja? Ik meen het echt hoor sofje. En ik heb me ook weer voorgenomen om zo aardig mogelijk te zijn en altijd de waarheid te spreken in 2013.
True story.
Oké prima.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik citeer: Gaarna nokken met posten van twitterlinkjes. Valt dit ook onder.
Ik doe niet aan meetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee ik geloof je niet, maar we zullen het zien he. ook al weet je via internet niet of iemand de waarheid spreekt. en nee, dit is geen uitnodiging of iets dergelijks om te meeten.
Nee, oke. Dat wilde ik ook helemaal niet.quote:
Aliensquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef supersof het volgende:
mijn laptop flipt weer. licht van toetsenbord gaat aan en uit. en beeldscherm gaat van donker naar licht. snap er niks van
Ja dat denk ik ook.quote:
Daar kan ik niets aan doen, wel? Bij klachten kan je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Oké prima.
Maar toch is het raar aangezien hij z'n Twitter toch open heeft staan
Ik niks van z'n privé0gegevens post
Toen dat bij mij gebeurde werden er hele foto's gepost van mij en wat deden FA's toen? Niks.
naar de computerzaak ermeequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef supersof het volgende:
mijn laptop flipt weer. licht van toetsenbord gaat aan en uit. en beeldscherm gaat van donker naar licht. snap er niks van
Denk je ja? Kost zoveel lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar de computerzaak ermee
Ik heb gemaild ze wouden niks verwijderenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen, wel? Bij klachten kan je mailen naar forum@fok.nl
Overigens wel klagen hoe erg dat wel niet was, maar hetzelfde doen bij OFHoe hypocriet. Daar werden ook twitters, filmpjes, foto's ed geplaatst. Deed je met liefde aan mij. Wat gij niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Mijn vader repareert elektronica, telefoons, laptops, pc's allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je ja? Kost zoveel lijkt me.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, oke. Dat wilde ik ook helemaal niet.
mwa je kan eerst vragen wat het kan zijn en eventueel vragen wat het oplossen van het probleem gaat kostenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je ja? Kost zoveel lijkt me.
Rustig aan jongens, pas op jullie bloeddruk! We kunnen nog wel genieten van zijn Twitter zonder het hier te posten toch.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb gemaild ze wouden niks verwijderen
Kreeg dit terug: Dat gaat neit gebeuren.
Ja dan niet he, en ik heb het over grote kwaliteitsfoto's van mij en niet over een dom twitterfotootje met een bivak op en een speen erop gefotoshopt.
Maar ik zal het onthouden
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Rustig aan jongens, pas op jullie bloeddruk! We kunnen nog wel genieten van zijn Twitter zonder het hier te posten toch.
En wat wil je dat ik er aan doe? Met ONZ heb ik niets van doen. In jong pik ik het niet. Einde discussiequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik heb gemaild ze wouden niks verwijderen
Kreeg dit terug: Dat gaat neit gebeuren.
Ja dan niet he, en ik heb het over grote kwaliteitsfoto's van mij en niet over een dom twitterfotootje met een bivak op en een speen erop gefotoshopt.
Maar ik zal het onthouden
Komt door die corrupte Monopoly he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
En wat wil je dat ik er aan doe? Met ONZ heb ik niets van doen. In jong pik ik hetniet.
My thieving level is 99.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Totdat ik er straks een slot op zet
Jij hebt geen rechten om er een slot op te zetten, jouw naam is gewoon zwart, net als bijna alle plebs op dit forum.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Totdat ik er straks een slot op zet
Kom online.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
In 1uurr kan je alllles 99 hhebben op die PS
In echte RuneScape ook level 99 thievingquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
In 1uurr kan je alllles 99 hhebben op die PS
Ogen heb je met een reden gehad he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Jij hebt geen rechten om er een slot op te zetten, jouw naam is gewoon zwart, net als bijna alle plebs op dit forum.
Gewoon een meisjes poppetje aan maken en dan zeggen ''Get my msn for only 100 GP!!!!'' en dan maar farmenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
In echte RuneScape ook level 99 thieving
Ik volg je toch alquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ogen heb je met een reden gehad he.
Het ging over lol op mijn twittter
Ik. Zet er een slot op, jullie lol is weg.
Maar dat snappen autisten niet na 1x , sorry!
We mogen het heus wel EVENTJES over RuneScape hebbenquote:
ja is waar. Ach het gebeurt niet zo vaak, dus is geen rampquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa je kan eerst vragen wat het kan zijn en eventueel vragen wat het oplossen van het probleem gaat kosten
En een OmgevallenFlat topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We mogen het heus wel EVENTJES over RuneScape hebben
Of moeten we het als we over worst praten ook een worstentopic aanmaken
En een woestijnentopique
Denk aan je bloeddruk, vriendquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
We mogen het heus wel EVENTJES over RuneScape hebben
Of moeten we het als we over worst praten ook een worstentopic aanmaken
En een woestijnentopique
:'') Heb ik ook nog echt gedaan ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Gewoon een meisjes poppetje aan maken en dan zeggen ''Get my msn for only 100 GP!!!!'' en dan maar farmen
Als ik zeg dat je gataar bent... zal je mij dan terugnoten..?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Aahh fuck chatten, ik heb geeneens internet!
quote:
Hey post dat maar in het bloeddruk topiquequote:
FREE SEX FOR ONLY 200GPquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
:'') Heb ik ook nog echt gedaan ook.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je gataar bent... zal je mij dan terugnoten..?
Ik had 16 bill aan stuff op RSquote:
nurtquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik had 16 bill aan stuff op RS
awh dat scheeltquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is waar. Ach het gebeurt niet zo vaak, dus is geen ramp
Dankzij Autobot.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik had 16 bill aan stuff op RS
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef Crocodi1e het volgende:
NEE DAVID IK WIL GEEN FARMVILLE SPELEN DUS STOP DIE FACEBOOK INVITES MAAR DAAR WAAR DE ZON NIET SCHIJNT
Dankzij luren in red portal bedoel jequote:
David van B ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef Crocodi1e het volgende:
NEE DAVID IK WIL GEEN FARMVILLE SPELEN DUS STOP DIE FACEBOOK INVITES MAAR DAAR WAAR DE ZON NIET SCHIJNT
1 gifjequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:37 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik speel Mario 64 op de PC je mag me aanraken en GP geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
1 gifje
en mijn laatste gifjeHahahahahahaHahahahahahaHahahahahahaHahahahahahaHahahahahahaHahahahahahaHahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikke die 2 huizen naast je woont zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef Crocodi1e het volgende:
Zo'n turkje in mijn straat is al de hele dag rotjes aan het afsteken
Ja de buren van mijn linkerburen (die advocaten)quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die dikke die 2 huizen naast je woont zeker
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik kijk nu een YouTube filmpje waar ik bang van word
Doei promquote:
Neequote:
KUT RHETT DAT BEN JIJ HAHAHAHHAquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:42 schreef Crocodi1e het volgende:
Ooit gehoord van de band: Kenia Killers?
Ja met Guus en Mats. Ik zing alles behalve het begin, met dat hoooooooh dat is Guus en Mats doet de achtergrond vocals.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
KUT RHETT DAT BEN JIJ HAHAHAHHA
Hoor jouw stem
HAhahahhahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja met Guus en Mats. Ik zing alles behalve het begin, met dat hoooooooh dat is Guus en Mats doet de achtergrond vocals.
Geniaal toch1quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:44 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
HAhahahhahaha
Dat jij dit maakt ik lach me kapot nu XDDDD
Sowieso, de rest ook ff kijeknquote:
Nope.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Sowieso, de rest ook ff kijekn
Dat zijn alleen maar game filmpjes van Guusquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Sowieso, de rest ook ff kijekn
Neej dat is Guusquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett ben jij dat op combatr arms filmpje
ik las hetquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett ik heb top idee, kom ff op whapp
Iedereen is gevlucht voor onsquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef Crocodi1e het volgende:
En ik ga van de computer af, toedeloetjes1
Vind je dat erg dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tering, nu zit ik hier alleen met jullie.
Fappen kan 24/7quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En dat is nog 1 week zo, want ik heb niks te doen.
Moet je wel doenquote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Moet je wel doen
Is goed voor de geest
Héquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit is de stem van Rhett trouwens
Crocodi1e dus
Grappig is meneer Rhett hequote:
Ik wil ook zo'n stemvervormer hoe doe je datquote:
Je ogen dicht doen en het wensenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n stemvervormer hoe doe je dat
Ik heb er al 4 gekeken xdquote:
Is leuk om te zien hoe die crimineeltjes gepakt wordenquote:
ik haat hetquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is leuk om te zien hoe die crimineeltjes gepakt worden
Waarom, ben je zelf een crimineel?quote:
weet ik eigenlijk niet maar ik bedoel ga kinderlokkers pakken en huurmoordenaars en ga achter gangs aan roei crips en bloodz uit en ga niet achter fietsedieven aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Waarom, ben je zelf een crimineel?
het is toch gvd interessant om te zien snap je dat niet ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet maar ik bedoel ga kinderlokkers pakken en huurmoordenaars en ga achter gangs aan roei crips en bloodz uit en ga niet achter fietsedieven aan
quote:
quote:
Hoi fans!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
het is toch gvd interessant om te zien snap je dat niet ofzo
[..]![]()
![]()
Mag ik oma ook brood brengen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef AppelCake het volgende:
Oma heeft nu genoeg brood in huis.
ja weet ik maar als ze vol in beeld leggen hoe ze een hele gang uitroeien lijkt het me leukerquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
het is toch gvd interessant om te zien snap je dat niet ofzo
[..]![]()
![]()
nee het doet het nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
Zijn er nog nieuwe filmpjes van flat gepost?
Thanks ik was net dat ze onderweg zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
HAHAH net op camera gezien hoe die een autoruit inslaat om 04:00 met ze krantenbaantje en dan om 09:00 tracen ze hem zit ie een joint te roken in de koffiesjop met die gejatte iphone
Oeps, ik ben al stilquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Thanks ik was net dat ze onderweg zijn
Wet zeg je nu weer sjat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
HAHAH net op camera gezien hoe die een autoruit inslaat om 04:00 met ze krantenbaantje en dan om 09:00 tracen ze hem zit ie een joint te roken in de koffiesjop met die gejatte iphone
!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wet zeg je nu weer sjat?
Ben je weer stoned? :$:$:$$:$:
Dit jaquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Godverdomme gaan ze zogenaamd een fiets midden op straat opensnijden om te jatten terwijl het hun eigen fiets is doet niemand iets, zelfs de politie niet
ja tegen myquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
AppelCake is banned zegt ie? dafuq
Hij zegt omdat hij tegen mij zei dat ik stoned was dat ie nu banned is ofzoquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hij zegt omdat hij tegen mij zei dat ik stoned was dat ie nu banned is ofzo
Voor een maandquote:
Hahahah hij bleef maar volhouden dat hij het niet was XDDDquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hahhaa 80 euro betaald niet veel nee
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoelaat heb je gestolen? gekocht gekocht
Die is ziek ziek, zo'n dikke mocro met gucci petje alles pakt een paal en mept echt ziek hard die ruit eruitquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die is ziek ziek, zo'n dikke mocro met gucci petje alles pakt een paal en mept echt ziek hard die ruit eruit
Ik moet je wat filmpjes laten zien, ik post ze hieronder.quote:
Ja van een maandquote:
okiiquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik moet je wat filmpjes laten zien, ik post ze hieronder.
Wel in een spoiler zodat mensen op telefoons er geen last van hebben
Moet van Timmie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
OF kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb die al vanochtrend gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baas hequote:
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.![]()
Ik moet godverdomme werken zo en zit nog in me stinkonderbroek achter de pc zonder gepoetste tanden
Ik, maar moet zo werkenquote:
Zal is kijken tonight
Hij sloeg met ietsquote:
Hij sloeg de ruit in pakte de ipad en sprong bij maatje op fietsquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oow en dan achterop de fiets springen
en toen in de autoquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hij sloeg de ruit in pakte de ipad en sprong bij maatje op fiets![]()
Wel komen danquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik, maar moet zo werken
Zal is kijken tonight![]()
![]()
![]()
Ik sta niet toe dat je dit soort dingen post.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef Ro-ald het volgende:
Eindelijk rust van AppelCake een maand
Normaal blijven doenOp 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
mod stuurde dat hij maar bleef trollen en dit keer een maand weg kon blijvenquote:
AppelCake heeft een banquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik sta niet toe dat je dit soort dingen post.
Normaal blijven doen![]()
![]()
![]()
dat topic in r&p?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
mod stuurde dat hij maar bleef trollen en dit keer een maand weg kon blijven![]()
Je mag bans niet bespreken in een topic .quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
mod stuurde dat hij maar bleef trollen en dit keer een maand weg kon blijven![]()
Ik moet zo werken en kan onmogelijk reageren onder werk
meld je ziekquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik moet zo werken en kan onmogelijk reageren onder werk![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je mag bans niet bespreken in een topic .
Bij deze dan en excuses.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
Ik zal ff alle regels nu lezen voordat ik klakkeloos van alles post want anders ben ik ook zo weg vrees ik
Had ik al gedaan, maar ik moet komenquote:
Mag half uur eerder weg nu
hmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar ik moet komen
Mag half uur eerder weg nu![]()
hahha bij die ipad ding;
welke straf krijgt iemand als die een koptelefoon steelt
man: De straf moet worden kwijtgescholden hij heeft het niet express gedaan![]()
![]()
HAhahahhaa of die anderequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hahha bij die ipad ding;
welke straf krijgt iemand als die een koptelefoon steelt
man: De straf moet worden kwijtgescholden hij heeft het niet express gedaan
Ik heb het zelf ook paar keer gedaan terwijl hij het lachend verteld
Ik ben douchen want moet zo werken
ja paar uurtjes zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
HAhahahhaa of die andere
Ik heb het zelf ook paar keer gedaan terwijl hij het lachend verteld![]()
![]()
kom rspsquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is echt stil hier ik ga zometeen BO2 spelen.![]()
![]()
Jongens toen ik net aan het douchen was plasde ik weer eens in het putje.
Maar deze keer toen ik het deed dacht ik er huiver aan.
Mijn vraag is nu dan ook doen jullie dit ook weleens?Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ik ga de douche uit als ik moet pissenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Mijn vraag is nu dan ook doen jullie dit ook weleens?![]()
Wat is huiver denken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Mijn vraag is nu dan ook doen jullie dit ook weleens?
Mis je Appel trouwens al/![]()
![]()
Maar in het putje kan geen kwaad dus waarom niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga de douche uit als ik moet pissen
Mijn slet is verbannen TUURLIJK MIS IK HEMquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is huiver denken?
Mis je Appel trouwens al/
vies. nu ben ik echt weg, de missie begintquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar in het putje kan geen kwaad dus waarom niet?![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vies. nu ben ik echt weg, de missie begint
Werken
stuur die vanavond ff opnieuw als ik terug ben van werkquote:
En wanneer is dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
stuur die vanavond ff opnieuw als ik terug ben van werk![]()
![]()
19:00 klaar, dan snel naar huis biken en weer achter de pc, gok op half 8quote:
2 uurtjes werken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
19:00 klaar, dan snel naar huis biken en weer achter de pc, gok op half 8![]()
![]()
Ik denk wel langer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar, ro-ald denk je dat je het een maand zonder appel kan volhouden?![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
AppelCake heeft een ban![]()
voor een maand!
![]()
![]()
Ben van alles op de hoogtequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
voor een maand!
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij bracht wel altijd het beste bij je naar boven.![]()
Bans worden niet besproken op het forum. Geldt voor iedereen trouwensquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
voor een maand!
Laffe huichelaar![]()
Dus je mag niet zeggen of iemand een ban heeft?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum. Geldt voor iedereen trouwens![]()
Is een beetje laf hè, over iemand praten als hij niet meer kan reageren. Doe maar niet dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus je mag niet zeggen of iemand een ban heeft?Laffe huichelaar![]()
Hij kan toch meelezen en mij dm'enquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is een beetje laf hè, over iemand praten als hij niet meer kan reageren. Doe maar niet dus![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: