Nieuwjaarsvuurwerk? Ook altijd vanaf middernacht toch? Wat nooit veel voorsteld!quote:Op zondag 30 december 2012 18:08 schreef Evertjan het volgende:
wanneer begint het vuurwerk ook alweer in WoW?
Vorig jaar geweest, wat een tegenvaller is dat zeg.quote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nieuwjaarsvuurwerk? Ook altijd vanaf middernacht toch? Wat nooit veel voorsteld!
Naja, dit jaar ga ik de echte vuurwerkshow van Rotterdam Erasmusbrug bekijken!
Beter dan alwéér thuis zitten!quote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, wat een tegenvaller is dat zeg.
Mijn vriendin kan dat op de eerste rang vanuit haar woonkamer bekijkenquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Nieuwjaarsvuurwerk? Ook altijd vanaf middernacht toch? Wat nooit veel voorsteld!
WoW-dipje? Ik speel juist weer een stuk meer.quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, afgelopen week heb ik vrijwel geen WoW gedaan. Heb er gewoon totaal geen zin in!
Frostmane, heeft vnl Alliance.quote:
Oke gezellige server en guild? ik ben van plan om een keer te gaan switchen zit nu op veknilash bij de horde. Maar ja die server is half dood.quote:
Prima server, best druk, maar wel leuk. Voor een leuk guild moet je MarkyB even vragen! Als ik hem er zo over hoor zit hij in een prima guildquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Dentiwan het volgende:
Oke gezellige server en guild? ik ben van plan om een keer te gaan switchen zit nu op veknilash bij de horde. Maar ja die server is half dood.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef Syphixx het volgende:
iemand die toevallig horde op draenor speelt ( die ook niet in de OP staat ) ?
Ik ook, maar is niet mijn mainserverquote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef Syphixx het volgende:
wow lijkt me sowieso niet zo geweldig als je niemand kentquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Syphixx het volgende:
Jacqie1986 & messina, moest iemand zin hebben om mee te levelen altijd welkom ... pokke saai daar als je niemand kent
Belachelijk eigenlijk, ik zou het Rotterdamse vuurwerk kunnen bekijken vanaf het balkon. Voor het eerstquote:Op zondag 30 december 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriendin kan dat op de eerste rang vanuit haar woonkamer bekijken
Helaas moet ik dit jaar werken met O&N anders leek me dat wel een leuke plek om de jaarwisseling door te brengen (en zij is daar natuurlijk, ook een goede reden)
Ross zit denk ik liever in Booty Bayquote:Op maandag 31 december 2012 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Belachelijk eigenlijk, ik zou het Rotterdamse vuurwerk kunnen bekijken vanaf het balkon. Voor het eerstMaar we gaan O&N vieren bij
Zus
met de familie. Ook heel leuk! Volgend jaar zijn jij en Ross reuze welkom
Neemt 'ie z'n authenticator mee, kan hij hier inloggen in Booty Bayquote:Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Ross zit denk ik liever in Booty Bay
grapje
idd, nadeel van een break is dat er van een leuke levende realm van apro 10.000 chars er nog rond de 900 overblijvenquote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow lijkt me sowieso niet zo geweldig als je niemand kent
Ik level samen met m'n beste vriend daarquote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Syphixx het volgende:
Jacqie1986 & messina, moest iemand zin hebben om mee te levelen altijd welkom ... pokke saai daar als je niemand kent
Tarren Mill ftw.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef Lalavy het volgende:
Pff bijna niemand die op Sylvanas speelt
Gratzzz, ik ben alweer 89 met mijn mage, ilvl van 445quote:MarkyB, ik heb Glorious Moest maar liefst 7 minuten wachten op de laatste
Yep, alleen nog maar weinig te lvlen..quote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef Syphixx het volgende:
Zijn ook genoeg mensen die gewoon om 12 uur online zijn met WoW om dan het vuurwerk te bekijken... veel triester kan het toch niet worden hoor..quote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |