en ze droppen ook nog niet eens elke keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat wel zo flauw van de MC petsHeb genoeg MC gezien voor de rest van mijn leven om exalted te worden en dan laten ze er nu pas pets droppen
De pets die kunnen vechten wel. sommige niet (bv horde baloon en de guildpage/herald)quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:50 schreef kovenant het volgende:
hebben de oude pets nu ook stats gekregen , zoals de spirit of competition pet van 2005 of 2006 ofzo ?
Ik had alle drie de pets uit MC en BWL in één runquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
en ze droppen ook nog niet eens elke keer
Heb die Imp pet nou 2x en de rest nog niet xD
pff, heb deze week alles gecleared, 1 pet uit MC, en 1 uit naxxquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:20 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik had alle drie de pets uit MC en BWL in één run.
Moet nu alleen die van de Twins nog voor m'n achievement.
Daarbij denk ik dus ook: ik heb het al vaak genoeg gedaan!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef Olment het volgende:
pff, heb deze week alles gecleared, 1 pet uit MC, en 1 uit naxx
AQ en BLW helemaal niks
Gratz,, en hoe wie wat waar?quote:
maar dan heb ik toch helemaal geen gespreksonderwerpen meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:07 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tanaris, tijdens zandstorm.Jij moet echt eens zelf leren opzoeken!
![]()
Vragen bedoel je!quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Olment het volgende:
[..]
maar dan heb ik toch helemaal geen gespreksonderwerpen meer
Weet ik tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vragen bedoel je!Onderwerpen genoeg!
Ik grap ook maar he
Gratz met de grootste companion ingame. Hopelijk speel je geen gnomequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:15 schreef Bienelientjee het volgende:
OMG!Giraffe Calf!
![]()
Was al anderhalf uur aan het campen en giraffen doden! And who cares that its grey!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Heb je vroeger ook Pokemon gespeeld, Bien?
Guild page / guild herald?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rood, geel en blauw....
(Neuh, ik verveel me gewoonEn het zijn achievement points waard!
)
Ik vraag me trouwens af welke pets ik op mijn worgen wel heb en paladin niet. Ik heb daar namelijk 2 pets minder! Heb alleen geen zin om uit te vinden welke dat zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |