Had jij niet vorige week ook al de onxyia mount gekregen? Damn luckyassquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:37 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
/dance
ja dat was ik idd ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Had jij niet vorige week ook al de onxyia mount gekregen? Damn luckyass
![]()
Gratz
![]()
ga je mee rondje LK25hc? kan jou RNG wel gebruiken ^^quote:
ben je horde of alliancequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
ga je mee rondje LK25hc? kan jou RNG wel gebruiken ^^
Thebug#2874 add me maarquote:
Awesome, doe ik vanavond als je het niet erg vind, ben atm "aant werk"quote:
is goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Awesome, doe ik vanavond als je het niet erg vind, ben atm "aant werk"
Thunderfury Blessed blade of the windseekr ( als het goed is )quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:37 schreef Olment het volgende:
[..]
2 legendary's ? welke nog meer? k heb Eye of sulfaras (ofzoiest)
ja k heb ff opgezocht, maar blijkt dat de quest alleen kan worden gestart door een warrior/dk/hunter/pala en rogue.. ben zelf Shaman dus betwijfel of ik de binding gedropt krijg. Toch maar MC ook op mijn pala/rogue gaan runnen. (zal denk ik ook niet stom zijn voor die blood of the mountain)quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:43 schreef kovenant het volgende:
[..]
Thunderfury Blessed blade of the windseekr ( als het goed is )
en sulfuras hand of ragnaros
de thunderfury maak je van 2 legendary boek helften deze droppen in MC van de fire en earth elemental bosses , ben de namen kwijt van ze ( Garr en .... ) , met de ores vanuit blackwing lair ( lvl 60 )
ze droppen wel , alleen zijn ze BOPquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef Olment het volgende:
[..]
ja k heb ff opgezocht, maar blijkt dat de quest alleen kan worden gestart door een warrior/dk/hunter/pala en rogue.. ben zelf Shaman dus betwijfel of ik de binding gedropt krijg. Toch maar MC ook op mijn pala/rogue gaan runnen. (zal denk ik ook niet stom zijn voor die blood of the mountain)
Ik ga vanavond eens MC runne op beide chars, als ik meer weet over Thunderfury laat ik het weten. Mijn pala is ook miner dus dat scheelt. Die dingen gaat overpriced op onze realm (250g ea) dus niet waard om een stack van aan te schaffenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:57 schreef kovenant het volgende:
[..]
ze droppen wel , alleen zijn ze BOP
en de blood of the mountain , die giants zijn er dus 2 verschillende van. de een is een slag groter als de andere en doet ook de stomp waardoor je stunned die droppen de bloods ( iets van 0.5% drop rate )
per run van MC inc minen van dark iron 1 - 2 bloods
maar ik dacht ook dat de quest van thunderfury niet meer te doen was , dat die was verwijderd uit het spel , maar weet ik niet zeker
Kor'gall (Cro'lagg)quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef kovenant het volgende:
welke server speel je ?
op mijn oude pala heb ik nog wel wat van die zooi staan dacht ik
damn ziet er nais uitquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:07 schreef kovenant het volgende:
helaas daar heb ik niks voor je
( wel mijn oude pala)
http://eu.battle.net/wow/(...)sher/Lumpface/simple
thanks ,quote:
waarom die bananen set.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:07 schreef kovenant het volgende:
helaas daar heb ik niks voor je
( wel mijn oude pala)
http://eu.battle.net/wow/(...)sher/Lumpface/simple
mooiste set voor de pala die er is in mijn ogenquote:
vind het er wel shiny uit zien, echt nice.. Had alleen ander shield gepakt. (meer goud/shiny)quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef kovenant het volgende:
[..]
mooiste set voor de pala die er is in mijn ogen
meeste mensen vinden judgement mooier , geef mij maar de bananen set.
http://www.wowhead.com/item=6320/commanders-crestquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
vind het er wel shiny uit zien, echt nice.. Had alleen ander shield gepakt. (meer goud/shiny)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |