SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom 1vs1 minecraft dan!quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
WAT NOEM JE MIJ NU KERELTJE ALS IK BLACK OPS 2 NOG HAD HE DAN HAD IK JE INGEMAAKT
O halloquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''hallo"
Well hello there.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''hallo"
Ik zie Brazzers momentje.quote:
quote:
quote:
dit is echt zo 2012 hequote:
+31202036606quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:38 schreef badboynova het volgende:
Cliffy bel eens Sanjay Djaipur uit Mumbai, en zeg tegen hem dat hij eens rap wat extra kinderen in dienst neemt. Ben het nu een beetje beu aan het worden met dat klote upc in combinatie met xbl dat niet werkt.
Holy shit, hebben!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
voor pierre! http://technabob.com/blog/2012/07/29/rpg-7-bottle-launcher/
Yo met de banjoquote:
quote:
yup hier wel.quote:
Lukte mij net wel weerquote:
Nee, want het ligt nooit aan mij.quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
halo 4 onderweg voor 2 tientjes. als niet wat is heeft stoma het gedaan
halo 2 + halo 2 = halo 4 Ik heb mijne denk ik dinsdag of woensdag pasquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aight ook even Heylo opgepikt...maar waarom 2 discs??
Dan zijn wij er al lang klaar mee natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
halo 2 + halo 2 = halo 4 Ik heb mijne denk ik dinsdag of woensdag pas
preciesquote:Op zondag 30 december 2012 18:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan zijn wij er al lang klaar mee natuurlijk
Level maakt eigenlijk niet uit volgens mij, ben nu lvl 12 of 13 oid en heb de meeste wapens en abilities volgens mij al unlocked, denk dat je op lvl 20 alles hebt unlocked op armor na..quote:
ik had hem besteld voordat jij hem had pipoquote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold en ik halen halo en iedereen volgt #trendsetters
Slechte trolquote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold en ik halen halo en iedereen volgt #trendsetters
Nee nee, dan is het geen trol hequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed worden in een spel he.
i raise your bet with milk pouderquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan wel wat jelly op je gezicht spuiten hoor.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ze vriendin heeft ze stats weer geboost....
quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Teun, als je later nog co-op wilt doen moet je even zwaaien.
Ik zal ff kijken of ik dan tijd heb.quote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan moete gij volgende week effkes een berichtje droppen hier in t forum.
De vissen hebben winterslaap mien jong.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik dan tijd heb.
Wordt denk ik weekend of anders Dinsdag ofzo.
Edit: Als het niet mooi visweer is![]()
Neen, den snoek is er nogquote:Op zondag 30 december 2012 20:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De vissen hebben winterslaap mien jong.
Fixquote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ze vriendin heeft ze stats weer geboobst....
Die kerel heeft je heel wat gezeik bespaart begrijp ik?quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef badboynova het volgende:
En nog een briljante man overleden, r.i.p Arie Haspels.
Hij heeft mij vooral euro's bespaardquote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die kerel heeft je heel wat gezeik bespaart begrijp ik?
In het nieuwe jaar!quote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte wanneer gaan we nou halo doen
Lees nu wat wie het is.quote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij heeft mij vooral euro's bespaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maurice?
quote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij heeft mij vooral euro's bespaard
Haha grapjurkquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
MieMie
Wie doet er over een half uurtje mee CS:GO?
Als je paar dagen eerder was geweest... had ik hem ff gekocht als daily dealquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
MieMie
quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
MieMie
quote:Op maandag 31 december 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je paar dagen eerder was geweest... had ik hem ff gekocht als daily deal
quote:
quote:
Weer een jaar met jullie fucking idioten overleeftquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef badboynova het volgende:
Beetje werken dit en dat, iemand moet het klaren toch.
Hang ik hier al een jaar rond?quote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Weer een jaar met jullie fucking idioten overleeft
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Noobquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kanker, gister bijna bij het eind gekomen van missie 2..doe ik save & quit. Start ik nu op moet ik die kk missie opnieuw doen. Kanker halo.
Damn rightquote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga vanavond blops 2 doen tot in het nieuwe jaar #goedeleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal een fantastisch knalfeest gewenst vanavond! Mag 2013 jullie maar veel geluk, gezelligheid en gewillige vrouwen brengen.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]Wat opperhoofd zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal een fantastisch knalfeest gewenst vanavond! Mag 2013 jullie maar veel geluk, gezelligheid en gewillige vrouwen brengen.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
[..]
Allemaal een fantastisch knalfeest gewenst vanavond! Mag 2013 jullie maar veel geluk, gezelligheid en gewillige vrouwen brengen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal een fantastisch knalfeest gewenst vanavond! Mag 2013 jullie maar veel geluk, gezelligheid en gewillige vrouwen brengen.![]()
laat mij!quote:Op maandag 31 december 2012 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit hier zo'n gast al 3 uur rotjes af te steken in het park
Heb je nou alweer munitie stiekem van de basis meegenomenquote:
fixed, en nee als ok toegang heb tot raketten ga ik geen rotjes jattenquote:Op maandag 31 december 2012 18:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je nou alweer stiekem munitie van de basis meegenomen
Bwoah wij zouden mooi vuurwerk hebben samenquote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fixed, en nee als ok toegang heb tot raketten ga ik geen rotjes jatten
haha, die van mij zijn meer knal en minder vuurquote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah wij zouden mooi vuurwerk hebben samen
quote:
Doe je goed!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:29 schreef Bozz187 het volgende:
Bests wensen boys,heerlijk lopen kotsen vannacht
Lag je in iedergaval op tijd in bed!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet echt, heb het idee dat ik maar 10 mins binnen was bij het geplande feestje
haha ja, als ik what'sapp terug lees lag ik er al rond half 3 in. Maar wat ben jij vroeg wakkerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Lag je in iedergaval op tijd in bed!
Yups, Weinig gedronken en een hoofd voor werkstress (was nog al druk de laatste tijd) Doet mij vroeg wekken!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja, als ik what'sapp terug lees lag ik er al rond half 3 in. Maar wat ben jij vroeg wakker
Nope. Hou me op de hoogte!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:46 schreef badboynova het volgende:
Iemand al het Unox meisje 2013 ontdekt?
Dat zijn de 600 eu schoenen van Teun.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef Rensjebree het volgende:
Is iemand zijn schoenen kwijt??
[ afbeelding ]
Mirrors edge!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef Rensjebree het volgende:
Is iemand zijn schoenen kwijt??
[ afbeelding ]
Hoe wist jij dat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zijn de 600 eu schoenen van Teun.
Dat is gewoon modder! ik geef je een euro!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat?
[ afbeelding ]
Link naar de prijsverloop![]()
http://www.flightclub.com/g.php?fc=ny&c=sb&i=080018
quote:Seizoen PSV'er Narsingh ten einde
Luciano Narsingh
Pro Shots
Toegevoegd: dinsdag 1 jan 2013, 14:38
Update: dinsdag 1 jan 2013, 14:47
Luciano Narsingh komt de rest van dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie. De aanvaller van PSV heeft zijn voorste kruisband afgescheurd.
Narsingh liep zijn blessure op in het laatste competitieduel van 2012, uit tegen NAC Breda (1-6).
Hij blesseerde zich in de eerste helft bij een actie bij de zijlijn, maar speelde desondanks nog door tot de 77ste minuut. Toen de Oranje-international terugkwam van vakantie, werd pas geconstateerd dat hij zijn voorste kruisband heeft afgescheurd.
De medische staf beslist later deze week hoe de blessure zal worden behandeld, waarna duidelijk wordt hoe lang Narsingh precies aan de kant staat. Voor een kruisbandblessure staat doorgaans minimaal een half jaar hersteltijd.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whut, Vogel Twistdock PS3 voor 2.95?Snel uitverkocht.
http://www.ibood.com/home(...)aanbieding&m4n=10963
Het is gayarch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, is het weer raak met Live? Of is het weer UPC? Kan niet eens het dashboard laden.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:52 schreef badboynova het volgende:
[..]bij deze kan ik plechtig beloven dat we ook in 2013 door zullen gaan.
Ik heb er al 2 staanquote:
Doe eens, ik wil van de mijne afquote:
Je bedoel die stof baal3 zekerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe eens, ik wil van de mijne af
hehequote:
Dat opstarten is sinds die laatste paar updates echt fucked upquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Xbox is ook zo fucking traag eigenlijk.![]()
Jij kan het weten, <insert dashboard joke>quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
Dat oude dashboard is nog het beste
Ook gewoon message sturen ingame. Alsof je een nieuwe scherm opent op een pentium 2.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat opstarten is sinds die laatste paar updates echt fucked up
Jij begint 2013 iig scherpquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij kan het weten, <insert dashboard joke>
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Alsof de party chat het behoorlijk doet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef badboynova het volgende:
Maar ps3 heeft toch alleen ingame chat?
het zou beter werken als er een paar (noem geen namenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof de party chat het behoorlijk doet.
Ja, Michhas. Kappen daarmee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
het zou beter werken als er een paar (noem geen namen) niet steeds een imitatie van een gillende keuken meid na doen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik gebruik mijn ps3 amper, gewoon een rampen dingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Xbox is ook zo fucking traag eigenlijk.![]()
hehe ms zal daar geen extra maand xbox live voor gevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:21 schreef badboynova het volgende:
http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056840743
klote upc
Zit je weer in een kanker/kenkah fase?quote:
Jee joh, niet zo serineus doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zit je weer in een kanker/kenkah fase?
Yeh, gelijk. Valt me gewoon eerder op denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jee joh, niet zo serineus doen.
Do komt ek út fryslân he.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yeh, gelijk. Valt me gewoon eerder op denk ik
quote:
Na de spanning van mw3 is dat te begrijpenquote:
En voor de bonus.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef PierreTT het volgende:
Ik zit al 30 minuten te schijten. Er komt gewoon geen einde aan
Post ik die foto van je zuster wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
Misschien moet je die posten op 9gag. Egt grappig
okquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Post ik die foto van je zuster wel.
bij werkt het wel, duurde alleen heel lang voor er een match was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
DJ Nova, Live knalt er weer uit..net dat je erbij zat.
Jij hebt tweak toch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
bij werkt het wel, duurde alleen heel lang voor er een match was.
Zit niet thuis, dus nu op upc.quote:
Hij doet 't soms, al 2x "uitgevallen". Dashboard wilt maar niet laden.quote:
Het is ook echt kut als je upc op dit moment heb.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij doet 't soms, al 2x "uitgevallen". Dashboard wilt maar niet laden.
Na-palm?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef PierreTT het volgende:
het is een complot anders kopen slechte mensen het spel nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom bestaat er geen game waar geen bullshit in zit?!/stoma
Je bent gwn slecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eerste paar potjes waren leuk, nu kom je de noobjes al weer tegen. Bert en Ernie die hele game in een auto zitten en rond rijden. This aint Battlefield 3! Opeens 1 grote robot die iedereen slacht. Een snipermag vol in iemand knallen en hij gaat niet dood. Ikzelf ga opeens dood door 2 kogels terwijl health vol was.
Na een tijdje heel vaag dus.
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar kreeg...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
36-0![]()
Die mannetjes waren pas slecht.
stoma, gaat eens van rotiboy zijn account afquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eerste paar potjes waren leuk, nu kom je de noobjes al weer tegen. Bert en Ernie die hele game in een auto zitten en rond rijden. This aint Battlefield 3! Opeens 1 grote robot die iedereen slacht. Een snipermag vol in iemand knallen en hij gaat niet dood. Ikzelf ga opeens dood door 2 kogels terwijl health vol was.
Na een tijdje heel vaag dus.
In het midden blijven en veel cover nemen. En veel mazzel hebben, want ik ging vaak bijna dood.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar kreeg...
Zat ook alleen maar in 't midden..soms links rechts..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In het midden blijven en veel cover nemen. En veel mazzel hebben, want ik ging vaak bijna dood.
Bij Ragnarok altijd de spartan laser pakken die in het midden ligt. Daar kan je 4 van hun voertuigen mee stoppen. Als het andere team die heeft, dan verlies je.
Ja, gewoon infinity slayer. Is veel leuker met kleinere maps en soms kleine voertuigen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zat ook alleen maar in 't midden..soms links rechts..
Is er geen gamemode zonder die kk voertuigen?
Stond volgens mij 26-8. Speelde in het begin gewoon Infinity Slayer, leuker inderdaad. Heb je alleen auto en ghost. Geen fucking iron man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, gewoon infinity slayer. Is veel leuker met kleinere maps en soms kleine voertuigen.
Jij speelde toch ook +18 ofzo? Da's ook goed.
Weer eentje ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Spotplanet offline.FTDworld, geen zin om te registreren. Wie heeft alternatieven?
Moet ik toch maar spotnet installeren op mn HTPC.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weer eentje ja?
Gaat lekker.
Spotnet+SabNZB en nzbindex.com?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kom op met Suits man! Nog 2 weken!!!!! Ook nog Cali.![]()
![]()
![]()
Tik 'm aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeah boy, wordt een mooie maand![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op! Lucky S.O.(a).B!
[ afbeelding ]
Oeeh weeeeeee!!!.
Hoi Michhas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook snel nog even eentje voor Niels.
Fuck manquote:
Em harry potter dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck man
Nu ik al die plaatjes weer zie weet ik zeker dat ik die film morgen weer ga kijkenEnigste film die ik intussen van begin tot eind uit mijn hoofd ken
quote:
Post ze alle 40 even dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zit op dezelfde site als ik
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:51 schreef Michhas het volgende:
Wtf dude
Die gast klinkt echt als Sam or xJawz
wildenquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben net wezen kaken!
Ik dacht, dit wouden jullie vast wel even weten!
kakkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:48 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben net wezen kaken!
Ik dacht, dit wouden jullie vast wel even weten!
spotnet, is gewoon hetzelfde als spotplanetquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Spotplanet offline.FTDworld, geen zin om te registreren. Wie heeft alternatieven?
Vertel meerquote:
Nee, planet had spots die net niet had.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
spotnet, is gewoon hetzelfde als spotplanet
Desire kopen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen jongens mijn telefoon is kapot
Die heb ik hier zelf nog liggenquote:
Kut nieuws ditquote:Ebecilio drie jaar Donetsk
Marc Overmars heeft de eerste dag van 2013 niet stilgezeten. De directeur voetbalzaken van Ajax beklonk de transfer van Lorenzo Ebecilio (21) naar Metallurg Donetsk. Als de aanvaller vandaag of morgen de medische keuring doorstaat, tekent hij een contract voor drie jaar bij de club in Oekraïne, waar eerder ook Co Adriaanse onder contract stond.
Ebecilio had een groot aandeel in het eerste kampioenschap van Ajax onder Frank de Boer in 2011, door alle zeventien competitieduels na het vertrek van Martin Jol in de basis te starten. Vorig seizoen kreeg hij nog geregeld speeltijd, maar dit jaar was hij tot Jong Ajax veroordeeld. Aan het einde van het seizoen zou Ebecilio transfervrij zijn. Nu levert hij Ajax nog enkele tonnen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |