Die laatste foto is na 1 dag!quote:I wore this for two-three days before it started looking a mess, so it is able to last more than one night.
neenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik moet gewoon om jou lachen altijd. in goede zin wel![]()
is die dame niet gewoon een kluns?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.studdedkisses.(...)hic-nail-polish.html
[..]
Die laatste foto is na 1 dag!![]()
Oh. fair enoughquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Ricardo1989 het volgende:
Die meiden met hun 'hard to get', ik ben al bezet hoor
Ik kon niets verzinnen wat rijmde op stof.quote:
witlof?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon niets verzinnen wat rijmde op stof.
Dan nog liegt ze!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is die dame niet gewoon een kluns?
kan niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:59 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik wil trouwens mijn naam veranderenhoe moet dat?
Stof uit Fred z'n witlof?quote:
Henkquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Raad eens wat mijn naam zou worden
hij heeft de bof, zure knof, is niet zo tof, is stiekem een mof, niets dan lof, leeft op de pof?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
ik kijk dat filmpje van Priem, die heb ik dus nog nooit horen praten blijkbaar want ze is helemaal niet zo Belgisch en hele andere stem als ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
dit!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Iets met trollen niet voeren, kthxbai.
Ik faal in rijmen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft de bof, zure knof, is niet zo tof, is stiekem een mof, niets dan lof, leeft op de pof?
het klopt niet in mijn hoofd!quote:
En dat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Iets met trollen niet voeren, kthxbai.
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'quote:
Neenquote:
Jij praat wel altijd zoals je typtquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'
ik heb je zo in mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zeer teleurgesteld op een meet als ik m'n bakkes open doe. 'HOEZO HEB JIJ GEEN BELGISCH ACCENT'
Conclusie: ik zit te veel op fokquote:
allemaal poppen, nuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:06 schreef Mss het volgende:
Honderd miljoen miljard vellen bubbeltjesfolie vinden
NEEENNNNquote:
whehehehequote:
yepquote:
quote:
Ik kom NIET uit Antwerpenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe
ik zocht op "vlaamse vrouw"
ik WEET dat het niet klopt, maar tochquote:
zoiets?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kom NIET uit Antwerpenik heb een west Vlaams accent ( als ik thuis ben dan
)
gratisssssssssquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:12 schreef Mss het volgende:
Ik vind net allemaal samples van beautyproducten in mijn bureaula
Nee dat is 'netjes'. Dit is mijn dialectquote:
wat is (fonetisch) sjoekroet? dat hoorde ik net ergensquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat is 'netjes'. Dit is mijn dialect
quote:
? Wanneer zegt ze dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is (fonetisch) sjoekroet? dat hoorde ik net ergens
lijkt wel Deens manquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat is 'netjes'. Dit is mijn dialect
lieve omaquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:19 schreef Mss het volgende:
Ik vind een kaartje van oma, dat ze me een hele fijne vakantie wenst dit dat alles. Van ergens vorig jaar denk ik. Echt lief
anders filmpje, sorryquote:
ja preciesquote:
Ken ik ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders filmpje, sorry
die is grappig, die gast
Ik ook. Truste Priem!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:26 schreef PriemGirl het volgende:
Goed ga toch maar proberen wat te slapen
Sauerkraut!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat is (fonetisch) sjoekroet? dat hoorde ik net ergens
Echt???quote:
Ze brachten vanochtend iets in, om het op te wekken, en dat deed best pijn. Gehehe.. wacht maar tot een hoofd en schouders er doorheen komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Spannend en sterkte voor je zus en de baby!
Ik ga heel asociaal nog een tukje doen, gewoon omdat het kan
Begin een blog en schrijf velen revieuwsquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:12 schreef Mss het volgende:
Ik vind net allemaal samples van beautyproducten in mijn bureaula
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Begin een blog en schrijf velen revieuws.
Spannend joh!! Whehe, jah, datte.. Het hoofd vooralquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze brachten vanochtend iets in, om het op te wekken, en dat deed best pijn. Gehehe.. wacht maar tot een hoofd en schouders er doorheen komen![]()
Tukse!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spannend joh!! Whehe, jah, datte.. Het hoofd vooral
Ik kom ook net uit het ziekenhuis, gekneusde riblekker handig met 40 weken zwangerschap.
Sorry, was even in slaap gevallenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even elders gelukt, heb je je rib nou gekneusd genierkt?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
Ja, maar is even beter denk ik. Het ging echt hard en we waren allebei Heel Boos
hij is zzp'er , fotograaf/filmer, en dat doe je veelal vanuit huisquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, je vertelde laatst dat hij veel thuis werkt. Is dat vanwege lange reistijd, gebrek aan office space? Of gewoon omdat het kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen beter woord voor.quote:
dit!quote:
ISBN neerzetten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil weten of een boek dat ik op TPB gevonden heb te gebruiken is voor een vak, maar ik vind het zo raar om in een openbare facebookgroep een link te gaan gooien naar TPB
ISBN op de Blackboard pagina klopt nietquote:
Huldequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
zomg gedweild, gestofzuigd en de vaatwasser ingeruimd.
ik ben een goeden huisvrouwe vandaag
Ik heb gedouched.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hulde![]()
Ik heb koffie gezet en de vaatwasser uitgeruimd, that's it
Mja dit soort dagen heb ik altijd deze buien, op zich wel heel productiefquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hulde![]()
Ik heb koffie gezet en de vaatwasser uitgeruimd, that's it
heb ik ook niet eens gedaanquote:
zeker, ik herken het wel. Is ook hartstikke goed en lekker gevoel als je klaar bent en geniet van het zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja dit soort dagen heb ik altijd deze buien, op zich wel heel productief
En dan zit ik vanavond lekkerderMet de lichtjes aan en een wijntje enzo, jeweetwel
Ja, precies. je zit toch lekkerder in een schoon/opgeruimd huis vind ik. Dus ik ben al een heel eind, straks nog wat ruimen enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker, ik herken het wel. Is ook hartstikke goed en lekker gevoel als je klaar bent en geniet van het zitten
Ik heb benen geschoren, nog meer geschoren, dit dat alles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb ik ook niet eens gedaan![]()
pandaogen even schoongemaakt en een lap over mijn edele delen gehaald
Oh, ik heb wel de wc's nog schoongemaakt en prullenbakje geleegd, maar ja, da's 1 minuut werk
nog meer geschoren? Zoals dit?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb benen geschoren, nog meer geschoren, dit dat alles.
Maar dat is ook het enige semi-productieve dat ik gedaan heb vandaag, haha.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog meer geschoren? Zoals dit?
[ afbeelding ]
mooie gelegenheid dat plaatje weer te gebruiken
yep, net zo'n waarheid en wijze spreuk als rust, regelmaat en reinheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:21 schreef Mirjam het volgende:
een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd /pedagogisch gebral
oeh dat hoop ik ook jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga vanavond geloof ik de gourmet van tweede kerst opmaken. Nu hoop ik wel dat het vlees tussendoor ingevroren is, want het lijkt me niet dat dat vlees wat maandag gekocht is nu nog goed is.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog meer geschoren? Zoals dit?
[ afbeelding ]
mooie gelegenheid dat plaatje weer te gebruiken
als het goed gekoeld heeft gelegen in de verpakking in de koelkast kan het wel, anders zou ik het even heeeeel goed checkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga vanavond geloof ik de gourmet van tweede kerst opmaken. Nu hoop ik wel dat het vlees tussendoor ingevroren is, want het lijkt me niet dat dat vlees wat maandag gekocht is nu nog goed is.
de drie r'enquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, net zo'n waarheid en wijze spreuk als rust, regelmaat en reinheid
Nee, die schaal is geloof ik in de doos terug de koelkast in gegaan. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het vlees niet in de vriezer is gegaan intussenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het goed gekoeld heeft gelegen in de verpakking in de koelkast kan het wel, anders zou ik het even heeeeel goed checken
al skip ik de reinheid, maar rust en regelmaat is wel echt een waarheid als een koe bij mijquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
al skip ik de reinheid, maar rust en regelmaat is wel echt een waarheid als een koe bij mij
Voel me dan stiekem toch wel veel lekkerder en beter als ik me daar aan houd
als in hele avond op tafel, toen weer de koelkast in en nu er weer uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die schaal is geloof ik in de doos terug de koelkast in gegaan. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het vlees niet in de vriezer is gegaan intussen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
deze is trouwens ook wel baas![]()
[ afbeelding ]
klaar met werk?quote:
quote:
nog wat leuks doen in het weekend?quote:
Met Fred op de bank hangenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog wat leuks doen in het weekend?
hangen, of ook samen stoffen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met Fred op de bank hangen![]()
Weddenschap verloren?quote:
oudjaarsdag sushi halen en nieuwjaarsdag patat met kroketquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Diconnected het volgende:
Alle boodschappen zijn ook weer binnen voor broer z'n verjaardag.
Wat gaan jullie trouwens eten met oudjaar? wij hebben geen inspiratie
We hebben ook eters, waarvan er 4 geen sushi lusten dus dat word hem niet helaasquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oudjaarsdag sushi halen en nieuwjaarsdag patat met kroket![]()
ik ga ook eens boodschappen doen, kijken wat er in de aanbieding is want ik heb geen inspiratie en Koos zit een zak chips te nassen
pan soep en gehaktballetjes met stokbrood en kaasjes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
We hebben ook eters, waarvan er 4 geen sushi lusten dus dat word hem niet helaas
Hm ook wel een goede iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pan soep en gehaktballetjes met stokbrood en kaasjes?
Groentesoep met stokbrood en een stapel oliebollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Diconnected het volgende:
Alle boodschappen zijn ook weer binnen voor broer z'n verjaardag.
Wat gaan jullie trouwens eten met oudjaar? wij hebben geen inspiratie
zitten die kids niet bij hun ouders op dit soort dagen? Of hebben ze geen ouders (of geen ouders die voor ze kunnen zorgen?)quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Groentesoep met stokbrood en een stapel oliebollen.
Maar ik ga werken en ik ga die kids tussendoor naar bed schoppen
omnom ik eet bij jouquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
ok ik ga maar naar de supermarkt toe, burrito's worden het hier, kunnen we mooi wat restjes opmaken
Ingewikkelde constructie. Ze wonen bij pedagogisch medewerkers die kinderen opvangen in een gezinssituatie. Maar omdat deze mensen gewoon in dienst zijn, hebben ze ook recht op vakantie. Dus zij hebben nu vakantie en bij hun is de situatie zo dat we de kinderen thuis kunnen opvangen. Normale verzorgers zijn dus weg. En ik sta daar met twee collega's om de beurt 24-uursdienstenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zitten die kids niet bij hun ouders op dit soort dagen? Of hebben ze geen ouders (of geen ouders die voor ze kunnen zorgen?)
ik rekende erop dat Dico nog wel ging postenquote:
Oliebollen bakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef PriemGirl het volgende:
Hier net hetzelfde als mir gedaanGestoft; gezogen (*) ) gedweild en badkamer gepoetst. Straks nog even strijken (jajajajaj ik weet ik weet
Cifs broek even strijken want hij moet nog weg vanavond).
En zo meteen ook maar even lekker nog wat wijn er bij pakken
Wij eten coq au vin op oudjaarIs het enige wat ik weet; we eten bij broer en schoonzus en zij verzorgen het diner
Ow en velen champagne/wijn/bier/ alles
Oeh oeh én !!!1111!! Omdat het dus zo hoort......... Ga ik morgen oliebollen bakken![]()
sorry werd door 4 mensen tegelijk ge-apptquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik rekende erop dat Dico nog wel ging posten
Nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ingewikkelde constructie. Ze wonen bij pedagogisch medewerkers die kinderen opvangen in een gezinssituatie. Maar omdat deze mensen gewoon in dienst zijn, hebben ze ook recht op vakantie. Dus zij hebben nu vakantie en bij hun is de situatie zo dat we de kinderen thuis kunnen opvangen. Normale verzorgers zijn dus weg. En ik sta daar met twee collega's om de beurt 24-uursdiensten.
Meeste van deze pedagogisch medewerkers kiezen er trouwens voor om de kinderen met kerst in huis te houden en met oudejaarsavond vrij te nemen. Met kerst hadden we geen enkel kind.
ik snap er geen kut van, maar geeft niet. Fijn dat die kids wel opvang hebben in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ingewikkelde constructie. Ze wonen bij pedagogisch medewerkers die kinderen opvangen in een gezinssituatie. Maar omdat deze mensen gewoon in dienst zijn, hebben ze ook recht op vakantie. Dus zij hebben nu vakantie en bij hun is de situatie zo dat we de kinderen thuis kunnen opvangen. Normale verzorgers zijn dus weg. En ik sta daar met twee collega's om de beurt 24-uursdiensten.
Meeste van deze pedagogisch medewerkers kiezen er trouwens voor om de kinderen met kerst in huis te houden en met oudejaarsavond vrij te nemen. Met kerst hadden we geen enkel kind.
Die van de jumbo waren volgens de test van editie NL ook niet te kanenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar gewoon Jumbo-oliebollen gehaald. No way dat ik zelf ga bakken, en volgens de AD-test zijn de kramen hier ook niet zo'n succes.
supermarkt bollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar gewoon Jumbo-oliebollen gehaald. No way dat ik zelf ga bakken, en volgens de AD-test zijn de kramen hier ook niet zo'n succes.
Dat kan best, maar wel lekker makkelijk. En ik ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van de jumbo waren volgens de test van editie NL ook niet te kanen
Als het beste resultaat bij de AD test een 6 is. Dan neem ik wel genoegen met supermarkt bollen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
supermarkt bollen![]()
de snackbar hier heeft sinds dit jaar oliebollen en die waren prima dus hebben daar lekker besteld omdat dit jaar geen tijd om zelf te maken
die dingen uit de supermarkt zijn toch geen oliebollen man, die dingen zijn minimaal 2 weken geleden al uit de fabriek gekomenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als het beste resultaat bij de AD test een 6 is. Dan neem ik wel genoegen met supermarkt bollen.
FTFYquote:
Zoals ik zei, ik ben niet zo moeilijk. En heb niet echt een andere manier om eraan te komen, dus het moet maar goed zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die dingen uit de supermarkt zijn toch geen oliebollen man, die dingen zijn minimaal 2 weken geleden al uit de fabriek gekomen
yep, absoluutquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ben jij ook moeilijk, eh kieskeurig
zelf bakken jwt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Kant en klare magnetron oliebollenik eet ze niet.
nou ja, smakelijk eten danquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben niet zo moeilijk. En heb niet echt een andere manier om eraan te komen, dus het moet maar goed zijn.
quote:
Hoezo zijn er geen alternatieven?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks.
Geloof me, als er een alternatief was geweest had ik dat wel gedaan. Maar dat was er niet. En ik wil wel oliebollen.
Wel mooi dat ze tijdens de kerst ook gewoon 'thuis' warenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schone olie. Krokant en gelijk eten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien zelf in boxtel bakken en meenemen naar breda, in die kleine studio stinkt anders alles![]()
Hoe maak ik de lekkerste?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien zelf in boxtel bakken en meenemen naar breda, in die kleine studio stinkt anders alles![]()
Ik ben zo blij dat ik er geen kut aan vind, scheelt velen geld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef PriemGirl het volgende:
Loooooolllll "nee ik koop ECHT geen vuurwerk dit jaar. ECHT NIET"
Prima cif; dan doe je het niet....
Vandaag: "Hmmm of zal ik toch.........."
Nee die zag ik niet aankomen![]()
![]()
tuurlijk zijn er alternatieven, maar die kies je niet. Ook prima, maar is een keuze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks.
Geloof me, als er een alternatief was geweest had ik dat wel gedaan. Maar dat was er niet. En ik wil wel oliebollen.
met appel en gewelde rozijnen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe dan geen oliebollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben niet zo moeilijk. En heb niet echt een andere manier om eraan te komen, dus het moet maar goed zijn.
tijdig naar de supermarkt om kant en klaar mix te halen. 20 liter olie. Een pan die je weg kan mieteren en een grote beslagkom.quote:
Gelijk eten gaat niet helaasquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Schone olie. Krokant en gelijk eten.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met appel en gewelde rozijnen!
Ik wilde eigenlijk ook geen vuurwerk kopen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
OMNOMNOMNOMquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Schone olie. Krokant en gelijk eten.
Ik heb onwijzen toeters en brilletjes met 2013quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk zijn er alternatieven, maar die kies je niet. Ook prima, maar is een keuze.
Zoals ik zei, die van de kraam zijn ook slecht, zelf bakken gaat niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo zijn er geen alternatieven?
Ah ja, VVD... die ondersteunen de lokale patatboer.quote:
ja dat inderdaad, vriend van me deed ooit met mandje, geweldig gezicht was datquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tijdig naar de supermarkt om kant en klaar mix te halen. 20 liter olie. Een pan die je weg kan mieteren en een grote beslagkom.
Mixen die troep en in de olie. Geen mandje gebruiken. Gewoon in de pan zelf. Per vier of vijf tegelijk en goed draaien. Zorg dat ze lekker krokant zijn en dan uit laten lekken en iets af laten koelen. Gelijk kanen.
nee, ik bescherm mijn aderen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah ja, VVD... die ondersteunen de lokale patatboer.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook geen vuurwerk kopen.
Maar heb nu 2 Groupon potjes.
Ben benieuwd of het wat is. Zal wel niet, maar 70% van de lol is mijn pyromanische drang bevredigen en dat lukt ook wel met rukpotten./
wat zijn broden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef Diconnected het volgende:
wij hebben ook een berg vuurwerken vrienden die hier vieren hadden meebesteld, heeft dus die vent voor z'n zoon zo achterlijk veel vuurwerk gekocht niet normaal. ventje is 12 en moet hier alleen vuurwerk gaan afsteken omdat ie hier dus niet oorspronkelijk woont dus geen matties heeft
en nou heeft z'n vader dus 12 broden gekocht voor hem en nog andere knallers, pijlen, alles, echt niet normaal
zoveel vuurwerk heeft m'n broer nog nooit gehad
![]()
maar ik heb gelukkig grondbloemen
Nee niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat inderdaad, vriend van me deed ooit met mandje, geweldig gezicht was dat![]()
Ik vind het veel leuker om oliebollen te maken dan om te etenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
De ouders van brum eten geen oliebollen![]()
Brum vind er ook niet veel aan
IK MAAK ZE LEKKER TOCH
zelf bakken, andere buurt, iemand laten brengen die wel een goeie kraam heeft.\quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Zoals ik zei, die van de kraam zijn ook slecht, zelf bakken gaat niet.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat inderdaad, vriend van me deed ooit met mandje, geweldig gezicht was dat![]()
En dan staat er op zo'n pak "lukt altijd"... Krijg dan zo de neiging van "DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN"quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee niet?Waarom niet?
![]()
Ik doe het nooit he... wordt de eerste keer
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan staat er op zo'n pak "lukt altijd"... Krijg dan zo de neiging van "DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN"
Dat wist ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik bescherm mijn aderen.
Ja exactlyquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan staat er op zo'n pak "lukt altijd"... Krijg dan zo de neiging van "DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN"
oh nee, ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om oliebollen te maken dan om te eten![]()
dan hangt er 1 grote deegbende in je mandje en koekt daar aan vast, dus dat krijg je er dan nooit meer normaal vanafquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee niet?Waarom niet?
![]()
Ik doe het nooit he... wordt de eerste keer
Jezus.. Die brum is echt een knalfeest zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MAAK ZE LEKKER TOCH
Wat een appelquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bakkesquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MAAK ZE LEKKER TOCH
een slof!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja zo'n pak rotjes. dat heet een brood
Het is me nog nooit gelukt om m'n oliebollen te laten mislukkenquote:
Zijn dat dan die die je moet verwarmen ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zelfs de slechtste oliebol uit een kraam is nog beter dan een supermarktoliebol
Ze zijn een beetje van het gezonde ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus.. Die brum is echt een knalfeest zeg.
Bedankt, man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jezus.. Die brum is echt een knalfeest zeg.
als je pan tot het maximale gevuld kan worden wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 2 liter frituurolie, is dat genoeg? en goed?
Ik gok gezien het formaat een slof astronautenquote:
Het is gewoon een zak met oliebollen zo rond als een tennisbal en ze smaken ook ongeveer zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn dat dan die die je moet verwarmen ofzo?Ik let er nooit op
![]()
![]()
Ik ben eik niet eens zo van de oliebollen
Ahhhhquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan hangt er 1 grote deegbende in je mandje en koekt daar aan vast, dus dat krijg je er dan nooit meer normaal vanaf
Zelf bakken kan niet, alle kramen in Utrecht zijn heel slecht schijnbaar, Amersfoort haalt geen hogere cijfers. Bovendien ga ik echt niet iemand anders laten rijden voor een paar oliebollen voor mij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zelf bakken, andere buurt, iemand laten brengen die wel een goeie kraam heeft.\
gewoon vanavond/morgen in de buurt zelf voorproeven van verschillende kramen en daar bestellen
Ik heb geen idee. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
je loopt alleen iets meer risico op schijterijquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
een kudde?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gelukt om m'n oliebollen te laten mislukken![]()
Maar ik maak wel van die tumor-oliebollen, met allemaal uitsteeksels.. Die zijn het lekkerst
Echt, koop een kilo plezier of zo!quote:
Heb je wel zo'n schuimspaan ofzo? Zo'n lepel met gaatjes? Die heb je nodigquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AhhhhOk duidelijk.. Dus gewoon er in pleuren en dan uitvissen enzo? Ermahgerd ik voorzie zovelen faal
Hij is best lief hoor, en uiteindelijk vreet ie het vast wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt, koop een kilo plezier of zo!
Beter dan een kilo oliebollen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik gok gezien het formaat een slof astronauten.
Erg fijn, zit je met 2400 van die kutastronautjes.
O jee, Fiets heeft weer een andere man in het topic gespot?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
al ik komen helpen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AhhhhOk duidelijk.. Dus gewoon er in pleuren en dan uitvissen enzo? Ermahgerd ik voorzie zovelen faal
JIj eet godverdomme oliebollenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beter dan een kilo oliebollen.
yep, ze draaien nog vanzelf om ook als je enigszins een bol ervan weet te maken (2 lepels werkt goed),quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum nee... Kan ik geen kleine zeef gebruiken??quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je wel zo'n schuimspaan ofzo? Zo'n lepel met gaatjes? Die heb je nodig
en dan niet een van plastic he... ijzeren gebruiken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb altijd zo'n ding gehadquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum nee... Kan ik geen kleine zeef gebruiken??![]()
oliebollen gaan hier per stuk, niet per kiloquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ermahgerd zijn er mensen die dat doen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan niet een van plastic he... ijzeren gebruiken.
ja dat. ik snap het nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik gok gezien het formaat een slof astronauten.
Erg fijn, zit je met 2400 van die kutastronautjes.
Met twee lepels krijg ik dus echt wel een tumor-balquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, ze draaien nog vanzelf om ook als je enigszins een bol ervan weet te maken (2 lepels werkt goed),
ja dat ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joah?quote:
Ik eet godverdomme NIKSquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj eet godverdomme oliebollen
hij is er vast zoeen die zegt dat hij wel 'oké good looking is' in plaats van fucking faboelus. Zoals toensjus ik ben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is best lief hoor, en uiteindelijk vreet ie het vast wel.
Maar ze 'hoeven' ook nooit geen gebak, maar dan uiteindelijk wel opvreten
Brum is anorect?quote:
Owwww helemaal hendig danquote:
Als ik een kilo wil, krijg ik godverdomme een kilo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oliebollen gaan hier per stuk, niet per kilo
Okay.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok lekker stroganoff voor mezelf
je moet ze ermee uit de hete olie scheppen, dus denk niet dat je zeef dat aan kanquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum nee... Kan ik geen kleine zeef gebruiken??![]()
Morgen oliebollen komen bakken? Heb je een schuimspaan?quote:
één soort gebruikenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik zonnebloemolie bij de frituurolie kunnen flikkeren als de pan niet vol is? Of ik krijgen mijn oliebollen dan aids?
Kutquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet ze ermee uit de hete olie scheppen, dus denk niet dat je zeef dat aan kan
Ik zie jou er voor aan dat je het "lukt altijd" motto kan ontkrachtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgen oliebollen komen bakken? Heb je een schuimspaan?Die heb ik dus niet....
naja met die mix moet dat wel lukken toch?![]()
Ermahgerd
kan primaquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik zonnebloemolie bij de frituurolie kunnen flikkeren als de pan niet vol is? Of ik krijgen mijn oliebollen dan aids?
je kan ze aanprikken met een vleesvork of zo... maar laat ze dan niet vallen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet ze ermee uit de hete olie scheppen, dus denk niet dat je zeef dat aan kan
Ahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan ze aanprikken met een vleesvork of zo... maar laat ze dan niet vallen.
ermahgerd ja. die uitsteekseltumoren zijn altijd zo lekker knapperigquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gelukt om m'n oliebollen te laten mislukken![]()
Maar ik maak wel van die tumor-oliebollen, met allemaal uitsteeksels.. Die zijn het lekkerst
hehehehe, en dan uitglijden over de vette zooi op de grond en hem dan tegen haar houten beeld aan mieteren met een mooie zwiep door de luchtquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan ze aanprikken met een vleesvork of zo... maar laat ze dan niet vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |